wtorek, 24 sierpnia 2010

Witam :)

Cześć! Nazywam się Julita i od dziś będę nową redaktorką bloga. Niektórzy z Was mnie już znają, na Stardoll loguję się jako JulitQa93.
Jeszcze raz dziękuję Lucasowi, że uczynił mi tą przyjemność i zaprosił do pisania. Podjęcie decyzji zajęło mi parę dni, ale skoro zrobiłam sobie przerwę od grafiki to nie zaszkodzi mi odrobina zabawy w redaktorkę :)
Postanowiłam wymyślić jakiś fajny konkurs, ale nic nie przychodzi mi do głowy. Mini konkursów robić nie będę, bo nie widzę w tym większego sensu... jeśli już, to z dużymi nagrodami :)

Na razie to wszystko, jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o mnie, to piszcie, chętnie odpowiem.
Do zobaczenia :)

82 komentarze:

  1. WITAMY NA BLOGU!!

    hehe

    MissPati2409

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. siemka , fajnie że jesteś xP

    OdpowiedzUsuń
  4. niezbyt się ciesze, ze będziesz tu pisać! wybacz... najbardziej lubie KUBĘ! ;))

    Patrycja_127

    OdpowiedzUsuń
  5. super ! :) (ALE I TAK BLOOONDINAAA RZĄDZI ! )

    OdpowiedzUsuń
  6. no fajnie zobaczymy na co cię stać ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że jest nowa redaktora . Ja najbardziej lubię Lucasa. Do anoimowy: wiesz co? boisz się ujawnić swoją torsamość bo jesteś osobą szanowaną na stardoll?Jesteś zerem w takim razie

    OdpowiedzUsuń
  8. miałaś szczęście, gratuluję :) Mi się wydaję że konkurs karaoke albo jakiś podobny byłby dość fajny ;) tak jak rok temu(?)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. No zobaczymyyy... ale i tak BloOondinaaa rządzi :)

    ...wicia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mini Konkursy są fajne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez sensu, wszyscy na tym blogu chcą tylko sławy, nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  14. co daje więcej redaktorów, jak i tak posty się zdawkowo pojawiają ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się blog schodzi na psy. Ten blog nie potrzebuje takiej redaktorki jak ty bo reszta dobrze się spisuję a ty jesteś tutaj zbędna :/ bez urazy ale taka prawda

    OdpowiedzUsuń
  16. no właśnie,ten blog robi się szajsowy,bez urazy.Też się zgadzam,że jesteś nie potrzebna...;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Racja ; ]
    BloOondinaaa rządzi . ( :

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka , dostałaś nową 'pracę'!
    Powodzenia. myślę że się nie zawiedziemy na tobie
    illds

    OdpowiedzUsuń
  19. Na stardoll nowe oznaczenia SS :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oceniam cię bo cię nie znam, ale mam nadzieję, że spiszesz się lepiej niż Kuba i Martyna i w przeciwieństwie do nich nie będziesz tutaj dla lansu. ;)
    Trzymam za Ciebie kciuki i Powodzenia życzę oraz owocnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ou.! Konnichiwa .!
    Fajnie, że bd. pisać na blogu ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Super że też będziesz pisać na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  24. suuper :D
    ppaula196

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie ; dd .
    Ale mam pytanie , Lucas przecież Kuba i Martyna radzą sobie dobrze , po co kolejna redaktorka ? ... xd , ; d

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie spoko :DD
    witamy na blogu! Mam nadzieję że będziesz się dobrze bawić w "redaktorkę" :)

    Pumata24

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z Paulą... Mi to nie przeszkadza, ale uważam, że nowy redaktor w tym przypadku jest zbędny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. w sumie fakt, 4 redaktorów... niektórzy mogą w ogóle już nie dodawać postów, bo inny go uprzedzi... i fakt kiedyś blog był prowadzony bardziej rzetelnie... ale cóż są wakacje, więc spoko! nie mniej jednak witam gorąco i myślę, że z Tb też bd fajnie :)
    PS: zazdroszczę, że wybrał Cb :PP

    zapraszam na mój blog: polandbystardoll.blogspot.com

    cutienkisses247

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie ze będziesz dla nas pisac xDD

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie. ;)
    Pozdrawiam . kilila1998

    OdpowiedzUsuń
  35. może być ale niezbyt sie siesze mogłaś się nie zgadzać

    OdpowiedzUsuń
  36. fajnieee;) wszyscy rzadzą..:)
    Phanny48

    OdpowiedzUsuń
  37. .. Trochę szkoda że niejaka JulitQa93 niechce dodawać dollek z stardolla do znajomych... ..

    Powiem jedno. Gdy był tylko Lucas, BloOondinaaa i Kuba trochę posty się spóźniały ale to nic. A drugie to poco jeszcze jedna redaktorka.? Nie może was być tylko 3? ...

    ____________________________________

    Only cry make you sad. But new people's make you doll in she or he hands.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj ! Fajnie, że ktoś nowy doszedł ! Życzę powodzenia. :)))

    ` DarkMusic

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  44. skoro tak to ja też chcę byc redaktorką

    OdpowiedzUsuń
  45. skoro tak to ja też chcę byc redaktorką missnatalia2099

    OdpowiedzUsuń
  46. skoro tak to ja też chcę byc redaktorką missnatalia2099

    OdpowiedzUsuń
  47. Yhh... Beznadzieja. Trzeba znaleść innego bloga. Martyna jest lepsza od ciebie. Z nia sie przynajmniej da pogadac.

    OdpowiedzUsuń
  48. NO, DZIEWCZYNY TEŻ MAJĄ PRAWO DO PISANIA xD

    the-best-of-stardoll.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ni chcemy tutaj nowej redaktorki !
    Blog na poczatku gdy go zobaczyłąm wydawał mi sie najlepszy! Zapisałam sie do fanklubu Lucasa, a pózniej nowy reaktor. Ja no okay niech bedzie ale pozniej drugi, trzeci ?!
    Ja juz ze wszystkich moich kont wypisalam sie z obserwatorów. Radze to takze innym !
    Chciałm tylko pozdrowic Kube i Lucasa ;)
    Oni są najlepszymi redaktorami. I Lucas w końcu przejżyj na oczy !
    Przez nie (martyne i julite) tracisz fanow bloga ! Czy warto ryzykowac?
    To pytanie zostawiam tobie lucasie

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  51. Widocznie tylko do niektórych się uśmiecha szczęście i do tych,którzy bardzo znają Lucasa(...). ;(Ta jestem zawsze sama:(

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie no, jeszcze jeden ćwok do kompletu...Lucas, obudź się! Czy ty nie widisz że przez te super trio (KUBAWIKI97,Blooondinaaa i JulitQa93)
    ,tracisz fanów bloga,obserwatorów.
    Radze ci, zwolnij ich.

    Powód zwolnienia ich:
    Ich nikt nie lubi,dlatego blog traci popularność...


    Ewcia302

    OdpowiedzUsuń
  53. anonimowy nade mną co ty gadasz? ja lubie kube ;P z resztą nie mialam okazji jeszcze gadac :PP

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  55. Lukas nie potrzebujemy nowej redaktorki!!! Kiedy będzie tyle osób pisało bloga to będzie bez sensu!

    OdpowiedzUsuń
  56. KUBAWIKI97,Blooondinaaa, Lukas i fajnie, ale po co JulitQa93? Blog jest fajny bez niej to moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam!
    Miło nam.
    Fajnie , że doszedł ktoś nowy na blog.



    Saga.

    OdpowiedzUsuń
  58. Macie racje. Jak jest 4 osoby to jest głupio. Jak był tylko Lucas to było lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  59. głupia jesteś !!!!! :c

    OdpowiedzUsuń
  60. ale z ciebie debilka !!!

    OdpowiedzUsuń
  61. na sranie cie tu ;p
    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  62. LUcas jak mogłeś ją zaprosić ją na bloga !!!!???? Nikt jej nie lubi !!! :9

    OdpowiedzUsuń
  63. Co to za kolesiówa?! Weź ją wywal, nikt jej nie zna! o.O

    OdpowiedzUsuń
  64. Moim zdaniem Julita będzie fajną redaktorką. XD [ może nawet moją ulubioną.! ] Nie wiem czemu chcecie, aby Lucas sam prowadził bloga...

    OdpowiedzUsuń
  65. JA TAM CIĘ NIE LUBIĘ, TYSIĄC RAZY WYSYŁAŁAM CI ZAPROSZENIE, A TY ODRZUCASZ. MIAŁO TREŚĆ, NIE BYŁO PUSTE. NIE MAM BYLE JAKIEGO KONTA, MAM PONAD 3000 SP...

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonim nade mną - Gdybyś przeczytał jej prezentacje to byś wiedział dlaczego. ;/

    OdpowiedzUsuń
  67. Nareszcie ktoś cool!Kocham Twoją Dollkę a o apartamencie to już nie wspomnę;)Mam nadzieję że nie będziesz taka jak Martyna.Pozdrawiam!:)
    Dogs.Unleashed

    OdpowiedzUsuń
  68. Obyś była lepsza od Martyny :D Może Lucas się postara i ją wywali :D. Bo jeśli będziesz TY i MARTYNA to sorry bardzo ale za dużo tu tego paciajstwa ;/

    OdpowiedzUsuń
  69. Witaj Julita :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nowy redaktor? Trochę się zdziwiłam, ale witaj. Na tym blogu najbardziej lubię Martynę, ale to nie oznacza że mam nie lubić ciebie. Powodzenia.

    Iza406

    OdpowiedzUsuń
  71. Hej Julita mam pomysł na konkurs ukryj coś w apartamencie i napisz co to i będzie trzeba to odnaleźć:)

    Martyna1999jan

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też niezbyt się cieszę...chociarz może nawet cię polubię...racja Martyna była najlepsza!


    Alice.90.

    OdpowiedzUsuń
  73. Blondina jest Głupia! myśli kimś żę jest naj naj. Uwielbiam lucas.poland,kubawiki97 i Julita oni są spoko!

    OdpowiedzUsuń
  74. jenyyy, znowu jeszce jenda redaktorka.... nudzi sie lukasowi czy co ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!