piątek, 27 sierpnia 2010

WYNIKI KONKURSU!

Ufff... sprawdzanie Waszych makijaży to był koszmar! Nie spodziewałam się tak wielu zgłoszeń!
Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom, wybrałam 3 prace, które najbardziej mi się spodobały. Na samym końcu wybór był najtrudniejszy... nie spodziewałam się tylu fantastycznych metamorfoz! :)



A więc, do rzeczy...




Pierwsze miejsce i 30sd otrzymuje Julkla
byłoby lepiej, gdybyś nie przekrzywiała tego zdjęcia ;p


I dwa wyróżnienia - po 10sd:



Ania1626


xxEmowaxx



Dziewczynom gratuluję, zgłoście się do mnie po nagrody.
Bardzo dziękuję za uczestnictwo, niedługo następny konkurs :)

46 komentarzy:

  1. sie spoznilam ;/ gdyby bylo do 19:30 to bym sie zalapala :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie podoba. Nie lubię błysków. No ale o gustach i guscikach się nie dyskutuje. Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez obrazy, ale nie podoba mi się twój gust. te prace wg mnie są takie sztuczne. ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety muszę zgodzić się z poprzedniczkami. Prace ani trochę mi się nie podobają. Ale cóż: Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ani troche mi się nie podoba :( to pierwsze miejsce jest nie za fajne ... mówiąc wprost obrzydliwe nie kumam twego gustu .

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 miesjce ma najładniejszą prace!Szkoda,że nie zdążyłam sie zgłosic
    :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie rozumiem ludzi nade mną, czyżby przemawiała przez was zazdrość ? Ja również bardzo pragnęłam wygrać, ale cóż Julicie się moja praca nie spodobała. W każdym razie gratuluję dziewczynom. Do następnego konkursu też się może zgłoszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie masz gustu dziewczyno bo wszystkie te makijaże są takie same :p ale może tego nie widać xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłam zrobić brzydszą ...
    Może bym wygrała :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Najładniejsza praca jest Ania1626 i xxEmowaxx a ta 1 praca jest ee.;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważcie,że osoby które wygrywają są SS !!!!!!!!! a po za tym dziwne są te wygrane i szczerze mówiąc nie podobają mi się ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. nie masz gustu julito

    OdpowiedzUsuń
  13. czego chcecie? przecież te prace były rewelacyjne!
    gratuluję dziewczynom ręki do makijażu

    OdpowiedzUsuń
  14. emowa najladniej moim zdaniem...
    je sie nie zalapalam ale bym tak zrobila :
    http://i38.tinypic.com/rubuk1.jpg

    OdpowiedzUsuń
  15. Justi_06 - Nie wiem jak inne dziewczyny, ale wyraziłam tylko swoje zdanie. Czemu wszystko w tym kraju musi mieć jakiś podtekst?

    OdpowiedzUsuń
  16. no wlasnie...juz swojego zdania nie mozna wyzazić ;//

    OdpowiedzUsuń
  17. te makijaże od 7 boleści wszystkie sa na jedno kopyto !! Ja tam nikomu nie zazdroszcze bo nie ma czego !!

    OdpowiedzUsuń
  18. http://www.stardoll.com/en/starplaza.php?startItemIds=27443,27444,27445,27446,27447,27448

    Pod tym link'iem można kupić już torby z zakupów te które ostatnio pokazywaliście na waszym blogu w spoilerach.

    OdpowiedzUsuń
  19. NAPISZE TO POD KAŻDYM POSTEM!!!
    ODWALCIE SIĘ OD JULITQI!!!
    ONA JEST BARDZO FAJNA JAK SIĘ JĄ POZNA!!!
    CO ONA ZROBIŁA'!!!
    KAŻDY MA SWÓJ GUST!!! LUDZIE!
    A MOŻE JEJ NIE PODOBA SIĘ WASZ GUST!!! I CO?? PISZE GO NA TYM BLOGU?
    WŁAŚNIE... JEJ TEŻ JEST SMUTNO!
    ODWALCIE SIĘ OD NIEJ!!!
    modna_madi

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się również najbardziej podoba Emowa.No cóż style są podobne.Nie jestem zazdrosna.Moje szanse były jak 1 do miliona choć powinny być choć 3 nagrody pocieszenia np.prezent.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranej...Mam nadzieję że będzie więcej takich konkursów bo szczerze mówiąc różne zgadywanki są nudnawe...
    ~Gogoiada

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że nie wygrałam. No trudno, może następnym razem się uda :) Gratuluje i pozdrawiam!
    Ali_Ski

    OdpowiedzUsuń
  23. widac ze lubisz brazowe,pomaranczowe,stonowane makijaze :) szkoda,bo ja zrbilam bardziej kolorowo,ale nastepnym razem bede wiedziec :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a zauwarzyliście że wszystkie są takie same tylko mają ine makijaże i fryzury

    OdpowiedzUsuń
  25. Te które wybrałaś to mi się podobają tylko makijaże ale reszta jest fatalna.

    Zresztą ja nie jestem wogóle zazdrosna bo nie brałam udziału w tym konkursie.


    Do osoby 8 wyżej:

    My mamy swoje zdanie i możemy powiedzieć co myślimy.
    A z powodu Ciebie nie będziemy przestawać !!!


    Alice.90.

    OdpowiedzUsuń
  26. każdy ma inny gust!!!!!!!!!!!!!!! Dobry wybór wygranych z małym ale , daj szansę nss

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie ale naj podoba mi się Ania1626 :) Gratuluje ;p

    MrsWeronika16

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja widziałam inne różne prace innych uczestniczek i były w wiele lepsze od ty co ty wybrałaś, ale no cóż każdy ma swój gust. Lub po prostu Ci się nie chciało sprawdzać i wybrałaś pierwsze lepsze które maja SS. Nie wiem co o tym myśleć .

    julla009

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha, spadłam z krzesła, jak przeczytałam wypowiedź jednego z anonima "a zauwarzyliście że wszystkie są takie same tylko mają ine makijaże i fryzury". Przecież konkurs polegał na pomalowaniu Julity =.=" Dlatego wszystkie dollki mają takie same oczy, karnację, nos, usta tp. =.=

    OdpowiedzUsuń
  30. Wal się julka!! ty nie masz gustu, i sama jesteś przekrzywiona w stronę jaką nie trzeba, wszystkie te makijaże są sztuczne jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tirnnyty - ja również wyraziłam swoje zdanie, nie napisałam tego TYLKO do ciebie. I myślę, że trochę zazdrościcie wygranym i dlatego jesteście takie nie miłe (nie mówię konkretnie o tobie tylko o wszystkich, którzy się burzą)... Więc mnie też się nie czepiajcie..

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja praca była ładniejsza praca od tych bzdet co wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  33. http://www.zapunktuj.pl/rejestracja,61258.html Zarejestrujcie sie :) Zbierajcie punkty i wymieniajcie na nagrody :) Np. Na doladowanie telefonu ktore mozecie przeznaczyc na SS :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety, ale muszę się zgodzić z przedmówcami. Zwycięskie makijaże niczym się nie wyróżniają i są po prostu niestaranne. Nie wiem, czym kierujecie się wybierając zwycięzcę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jej dziewczyny z Anonimowego może byście się podpisały ? -.- Każdy ma inny gust i się od Julity odczepcie. Mi osobiście się nie podobają, ale nie moje zdanie się tu liczy, tak jak i Wasze.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta pierwsza praca jest okropna, a te 2 następne ujdą, chociaż wśród zgłoszeń widziałam dużo lepsze. Nie kumam twojego gustu, jest badziewny ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie piszcie że niemiłe komentarze są przez zazdrość, bo mi się one nie podobają, szczerze i nie zazdroszczę czegoś takiego tym bardziej za to wygranej a julitka (czyt. sweet) to kicha kręci ją makijaż barbie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Weźcie się zamknijcie. Te makijaże są do chrzanu, beznadziejnie zrobione. To że ktoś szczerze wyraża swoją krytykę nie znaczy od razu że jest zazdrosny! Lepiej było kiedy julie coś tam nie pisala. Ma fatalny gust i wgl

    OdpowiedzUsuń
  39. Was już do końca przegrzało ? ( tych co piszą że nie masz gustu itp. ) Każdy ma inny gust, nie wiedzieliście? O.o . Skoro wam się nie podoba nie komentujcie, proste, a mi się każdy makijaż podoba . xd

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładne są te prace :)
    A wy nie bądzcie zazdrośni przecież julit nie mogła wybrać wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładne są te prace :)
    A wy nie bądzcie zazdrośni przecież julit nie mogła wybrać wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  42. według mnie nie słusznie zajęła pierwsze miejse pierwsze miejsce powinna zając ta co ma drugie

    OdpowiedzUsuń
  43. a moim zdaniem powinna 1 miejsce zająć ta 3 xd

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!