środa, 25 sierpnia 2010

WYNIKI KONURSU!

Pierwsze miejsce i 50sd otrzymuje
CCCSSSDDDLOVE



Postanowiłam wyróżnić dwie inne stylizację, które także mi się spodobały po 10sd:


Miss_AsikKate72



Dziewczynom gratuluję, zgłoście się do mnie po nagrody. Pozostałym uczestnikom dziękuję za nadesłanie prac, jestem świadoma tego, że zaczniecie mnie obrażać jak pod każdym postem napisanym przeze mnie, nie mogłam jednak nagrodzić wszystkich.

Niedługo następny konkurs, na którym skorzystacie, jesli tylko posiadacie Gimpa lub Photoshopa :)

47 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesprawiedliwie trochę, bo ta co wygrała ma strój taki zwykły, a Kate72 - 3 msc na najładniejszy strój... Ehmm..

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Emii
    ahhh zapewne wygrała o znajomości ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i skromnie ale mnie podoba się najbardziej -.- Nic Wam do tego, a dziewczyny wgl nie znam :/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje ale .. moje i tak było lepsze , i nie takie przeciętne . jak oglądałam te zgłoszenia to wszystkie były takie jak ta co wygrała .

    OdpowiedzUsuń
  8. nic oryginalnego zeby wygrało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ;) Widać JulitQa93 że się starasz, tylko że ja nie rozumiem, co ci wszyscy ludzie mają do ciebie, jedna pisze, że jesteś oszustką, druga że kradniesz konta. Zazdroszczą ci tego, że robisz przepiękne nagłówki? chyba tak. No cóż, trzeba się trochę przyłożyć i też można zrobić coś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ok xd w PS sie nie moge polapac to se wlasnie gimpa ściągam xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) Myślę, że JulitQa93 będzie dobrze pisała bloga :)

    PsotkaMika241

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie- co oryginalnego jest w pierwszym stroju? Jest taki zwykły... A drugi i trzeci jest oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta druga wygląda OKRRRRRRRRRRRROPNIE !! Ale nie mam do cb nic !! mi sie podoba jak prowadzisz bloga !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Now iesz, ale Photoshopa raczej wszyscy nie posiadają.Nie mogę wziąść udziału w tym konkursie który będzie, bo nie mam żadnego programu do grafiki, a z grafiki jestem bardzo, bardzo dobra...

    DirtyTrack

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne stylizacje.

    Czekam na następny konkurs. Zapewne będzie na amatorski nagłówek lub coś podobnego :) Na szczęście mam gimpa i coś umiem w nim zrobić.

    Mamba478

    OdpowiedzUsuń
  16. DirtyTrack:

    Wystarczy Ci Gimp, przecież pisze :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nic do cb nie mam ;)Dziś to ty napisałaś b. duużą część postów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie zgadzam się 1 miejsce powinien zająć ktoś inny pewnie nie oglądnęłaś wszystkich prac bo było ich mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie , że się starasz.
    Pierwsze miejsce mało orginalne.
    Do ciebie jak na razie nic nie mam.
    Może i lepiej , że więcej osób pisze bloga.








    Saga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale nie pomyślałaś, że jak ktoś ma iMaca to Gimp mu nie pójdzie, bo to program na Windowsa!A po za tym miałam Gimpa i był beznadziejny.Jak ktoś już użyje Photoshopa to nie zmieni go na nic innego, chyba, że na nową wersję...

    DirtyTrack

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie wygrałam ale nic do tego nie mam, po prostu brałam udział a Ty oceniałaś i nie rozumiem tych wszystkich "ale" bo to Ty dajesz nagrodę i ją fundujesz a nie inni więc Tobie i tylko Tobie przysługuje prawo dania tych stardollarów komu chcesz według gustu kto zrobił najlepiej. My powinniśmy się cieszyć że robisz konkursy i mamy szanse brać w nich udział może kiedyś się uda:) więc prosze wszystkich nie obrażajcie nikogo kto daje wam szanse przebicia się lub chociaż spróbowania pokazać swoje możliwości:)
    Orchidea6

    OdpowiedzUsuń
  22. Julita ,a zrobisz konkurs na rysunek?")

    OdpowiedzUsuń
  23. zal mi cie wybrałaś najgorsze stylizacje jakie mogły byc

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi sie podoba tylko ta ostatnia a reszta taka sobie inne prace były o wiele ładniejsze naprawde!

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki ;*



    PS dla tych ktorym nie podoba sie moja stylizacja :
    Jestem poprostu oryginalna . nie lubicie tego ? trudno

    Miss_Asik

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego tak mówicie na JulitQa93??
    Przecież ona ma swój własny styl jej się podobała ta stylizacja więc ją wybrała . ;) Nic nie ma cie do tegoo. ;P
    Dziewczyna się tylko stara,żeby było dobrze a Wy takie posty piszecie typu : "żal mi cie" . Beznadzieja. ;)
    Pozdrawiam. ;PP ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. a mi się b. podoba pierwsza stylizacja. jest skromna, ale fajna... zmieniłabym wyłącznie naszyjnik. co do drugiej, to mam małe wątpliwości, ale nie każdy ma taki sam gust ;]. trzecia natomiast.. zajebista!

    OdpowiedzUsuń
  28. a co do konkursu, to bardzo się cieszę ;D. niedawno połapałam się w warstwach w PS i co się okazało? Otóż pozory naprawdę potrafią mylić! to strasznie prosty program ;D.

    OdpowiedzUsuń
  29. powinna wygrać ta trzecia moim zdaniem ale trudno.


    BeleVile

    OdpowiedzUsuń
  30. Ej to mi się wydaje trochę nie fair bo one to są ss ,Pisałaś że wszyscy mają szanse to czego nie wybrałaś chociaż jednej osoby nie ss??
    Kate72 ma o wiele lepszą stylizacje nisz CCCSSSDDDLOVE




































    Z uszanowaniem Denger13

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuje :)
    Jest mi bardzo miło zarówno z powodu wyróżnienia jak i miłych komentarzy.
    Ciesze się że podoba wam się moja stylizacja ;*

    kate72

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje Madź ; * (Miss_Asik)


    Skarb sie spisał ; - D



    mojaaaa ;*


    andziara03

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak! Zgadzam się z Denger13. Po co napisałaś, że nie SS mogą brać udział skoro i tak wybierzesz SS ;//? Wybrać je każdy może, a to tylko dlatego, że mamusia im SS załatwi. Reszta to tylko ich rola. Głupia fryzurka, kosmetyki i super dodatki ,a nie superstar to co?! Żal mi cię... Było trzeba nie pisać tego bo inni się męczą, a ty tego nie doceniasz. Pierwsza stylizacja okropna. Prosta i nieciekawa. Druga... O fuj! Masakra. Ta kokarda pobrzydza. Trzecia jest śliczna i to ona z tych trzech powinna wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  34. najbardziej orginalna była miss asik, a ta co wygrała moim zdaniem powinna mieć naj wyżej trzecie miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  35. Do Anonimowy - a nie pomyślałaś/łeś, że prace NSS nie były ładne, lub się nie spodobały? Może akurat te były najładniejsze. Mi się wszystkie trzy prace podobają, szkoda, że nie wzięłam udziału ^^
    Iwonka11

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie lalki są ładne, ale szczególnie oryginalna jest Kate72 i to ona powinna wygrać ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. powinno być tak :

    kate72 - 1

    miss_asik - 2

    cccsssdddlove - 3

    według mnie to tak powinno być ale do julitQa93 nic nie mam

    OdpowiedzUsuń
  38. boże dziewczyny,
    to JulitQa93 zorganizowała ten konkurs,
    i to ona wybierała.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę się doczekać tego następnego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. każdy ma inny styl a ona prowadziła ten konkurs i miała prawo wybrać. nie czepiajcie się jej tylko dlatego że wybrała tak jak się jej podobało. może wy byście inaczej wybrali, ale dajcie jej spokój.

    OdpowiedzUsuń
  41. ej ty justnie nie pisz nic jak się nie znasz. a ja zgadzam się z komentarzem powyżej.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!