czwartek, 5 sierpnia 2010

Zapowiedź sierpniowych Hot Buys


38 komentarzy:

  1. nawet fajne szczególnie marynarka buty i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są! Najładniejsza torebka

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sukienka jest okropna!
    hot buys silk dress.
    crazysraczka12

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Najbardziej podoba mi sie ta czarna sukienka :* Mam nadzieje że nie będzie droga ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. oo to te kolczyki już były sierpniowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. oO jutro new hb's ;P Te buty są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :** A szczególnie podoba mi się ten naszyjnik z sówką oraz ta czana sukienka xDD ^^ Pozdrawiam GaBi024

    OdpowiedzUsuń
  8. ta czarna sukienka jest boska ! ;**!
    pewnie dla ss a ja nie jestem ss ;[[[

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są ładne, ale dla mnie najładniejsze buty i naszyjnik z sówką. Cudne, będę musiała kupić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są buty moim zdaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ty to zrobiłeś ? Nie da sie tego skopiować z stardoll.com =/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nuty są najśliczniejsze, muszę je sobie kupić. ;) Ciekawe czy będą drogie. ;)

    Patrycja_127

    OdpowiedzUsuń
  13. napewno kupię marynarkę naszyjnik kolczyki czarną sukienkę torbę buty i top ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się czarna sukienka nie podoba. Ale kiedy wejdzie, zobaczę jak jest w niej mojej Doll. Najlepsze to marynarka, "pasek", różowa bluzka i ta kololoooooowa sukienka. xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zrobiłeś, że pokazują się nazwy i kiedy będą tak jak na sd? ; D

    DirtyTrack

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne buty,kolorowa sukienka,naszyjnik..
    nie jestem ss. to na pewno sobie kupię ; ///.

    Pumata24

    OdpowiedzUsuń
  17. B. mi się podobają ;-) Ale hyba najbardziej ten łańcuszek z wisiorkiem ( sową ? ) ;>
    A przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga o Stardoll ;-) www.Stardoll24h.xx.pl ( Byłabym niezmiernie wdzięczna gdybyście się dodali do obserwatorów )

    OdpowiedzUsuń
  18. Admini się wgl nie postarali !
    Jedyne co tu najlepsze to chyba tylko kolczyki i marynarka .

    OdpowiedzUsuń
  19. fake.plastic / sideshow.bob5 sierpnia 2010 16:22

    kurczę, ja bym chciała, żeby dali do edytora me doll tą śliczną fryzurę, którą ma ta lalka .
    jaaa <3
    a kolczyki całkiem całkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. jak to zrobiliście?

    OdpowiedzUsuń
  21. kolczyki już mam,podoba mi się ta marynarka czarna,czarna sukienka i ten naszyjnik....
    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  22. MI najbardziej podoba się i mam zamiar kupić żakiet, spódniczka, i torba

    OdpowiedzUsuń
  23. A te buty wyglądają jak z H&M xD
    katrinus

    OdpowiedzUsuń
  24. Nareszcie.. xd
    Mi się podoba wisiorek, kolorowa sukienka, żakiet, pasek, buty, torba i kolczyki. xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Katrinus, bo te buty są z H&M. xDD

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja sama osobiście posiadam taki sam naszyjnik sówkę, tylko nie kolorowy a stylizowany na stare złoto. :)
    HB bardzo mi się podobają. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne są te ciuchy!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam wszystkich na mój blog http://queen-of-temptation.blogspot.com/ każdy kto zapisze sie do obserwatorow otrzyma 10 sd wiecej info w zakladce obserwatorzy

    OdpowiedzUsuń
  29. spóźniają się jak zwykle bo wczoraj już miała dojść ta kolorowa sukienka :/

    gagusia104

    OdpowiedzUsuń
  30. Hot Buys Silk Dress się spóźnia. A strasznie chcę ją kupić :(. TwojaCrazy.x33

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty są extra! inne rzeczy też nawet ładne =)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wkurzają mnie pytania typu "Jak to zrobiliście?" , dlatego od siebie powiem - Google nie gryzą. HTML też nie c;

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno kupię wszystkie ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie pokazane podobają mi się kolczyki,torebka,marynarka,buty,sukienka nie czarna i sówka

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienki nie ma

    OdpowiedzUsuń
  36. sukienka sie spoznia i nie wiem czy to mi sie nie pokazuje tylko ale na starblogu nie ma juz artykulu o nowych hot buys ;/
    ziutek1994

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam prośbę...
    Wejdźcie na mojego nowego bloga: metamorfozy-michasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi to się najbardziej podobaja te buty. Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!