poniedziałek, 6 września 2010

Mortal kiss - Śmiertelny pocałunek

http://2.bp.blogspot.com/_q92LZzl1ESM/TITVBsTpnKI/AAAAAAAAE8U/UyAUUs_OrZ8/s1600/1.jpg

Na stardoll pojawiła się nowość, Mortal Kiss - jest to coś w stylu książki - gra dla osób dobrze znających angielski. Admini codziennie będą dodawali kolejne rozdziały książki od dzisiaj aż do Halloween. Cała akcja dzieje się w miasteczku Winter Mill w której ktoś zostanie zamordowany , w związku z tym trzeba będzie zbierać ślady na mapie interaktywnej.

Podoba wam się to?

http://4.bp.blogspot.com/_nofn6lFWIq0/TIT-s2odUCI/AAAAAAAABiw/LPlui-R2WEg/s1600/WM.JPG

26 komentarzy:

  1. nom fajne :)
    zapraszam do mnie :P
    ppaula196

    OdpowiedzUsuń
  2. ee ..może przetłumaczysz . ? !

    OdpowiedzUsuń
  3. anonimowy - ja tłumaczem nie jestem, bardzo mi przykro.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee. . .troche to dziwne, nawet nie bardzo, jakos tego nie kumam, glupie:-D

    Julianna.R.M

    OdpowiedzUsuń
  5. jest tłumaczenie rozdziłu tylko trzeba wejsć w tą książke a potem w summary , w tączerwona zakładnkę, tylkoze tłumaczenie jest zle umieszczone i nie widac całego tekstu

    OdpowiedzUsuń
  6. Julianna: to, że tego nie rozumiesz nie oznacza od razu, że musi być głupie !! :/

    OdpowiedzUsuń
  7. No żal! Skoro już się po starali tłumaczyć na polski to mogli wszystko przetłumaczyć, chamy jedne... Ciekawe, czy jest tłumaczenie na włoski, bo na szczęście nawijam po włosku jak szalona :P HAHAHAHAHA!

    OdpowiedzUsuń
  8. oo fajnie ;D ide czytać

    OdpowiedzUsuń
  9. ale czad Ci admini mają czasem fajne pomysły :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. to to musi być kompletny odlot jak w scooby doo też zagadka tylko trudniejsza i straszniejsza a pozatym lubie horrory tylko nieznam angielskiego :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm... A może ktoś podjął by się tłumaczenia? To nie jest trudne, tylko trzeba mieć trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest świeetne, chyba jak dotąd najlepszy pomysł adminów. Zapisałam to sobie całe jakby potem chcieli to usunąć =33

    OdpowiedzUsuń
  13. nowe Hot Buys już jest parasol ;)a spoilery ładne !;]


    .Rosa96

    OdpowiedzUsuń
  14. parasolka hotbuys jest w starplazie za 5sd

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest świetne, ale większość nie umie tak dobrze angielskiego, ja też nie umiem, a miałam 6 pod koniec ):

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysl ale troche nudny ;P
    no i dosc trudny dla niektorych bo nie znaja angielsiego. Trudno zeby ktos kto ma 10 lat tlumaczyl sobie ksiazke.

    OdpowiedzUsuń
  17. no ale chyba będzie jakaś nagroda za przejscie!ale co nie znam tak extra anglika może mam 6 ale taką jakby ....

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie to fajne. Czytam po angielsku, chociaz rozumiem 65% poćwicze :) Niestety nie da sie skopiowac do translate'a :( Ale mi się pomysł bardzo podoba :) A ten summary to tylko streszczenie.
    BoneLizzy

    OdpowiedzUsuń
  19. To, że macie 6 z 'anglika' oznacza tylko to, że umiecie marne podstawy. Ja mam tróję, ale radzę sobie dobrze z tłumaczeniem (tekst mówiony i pisany, ale jak sama mam coś napisać to marnie). Mam zamiar poczytać ;d

    Lilo_Godzilla

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest Super! Uwielbiam takie mroczne klimaty XD

    PattiVolturi13

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!