poniedziałek, 13 września 2010

Nowa Lalka Play and Earn


Podoba Wam się? :)

39 komentarzy:

  1. fajna, tylko była by lepsza jak by stała do góry nogami:0

    Lady_Mil

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;D a wiecie że każdy dostaje bright channel shoes za free? takie żółte? sprawdzcie macie na pewno gdzieś w apartamencie blisko szafy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna : D. Ale moją ulubioną jest lalka-hipis ;P.
    Mila-Nikotyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest po prostu super!!! Wpadnij na mój http://wszystkoosuperstardoll.blogspot.com/
    i wpadnij jeszcze na http://nasz-magazyn.blog.onet.pl/ to blog mojej koleżanki:)
    W twój blog jest Super!
    Mój nick na stardoll to Nursath.

    OdpowiedzUsuń
  5. super laleczka!
    missagapyt

    OdpowiedzUsuń
  6. hejj robię świetne metamorfozy dollek !! kto chce metamorfozę dolki zgłoście sie a nie pożałujecie:P
    od razu mówie że nie kradne kont!!
    ppaula196

    OdpowiedzUsuń
  7. Lady_Mil - zawsze można ją odwrócić ;p
    Fajowaaa ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę pomysłowa ;>

    Martusz290

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w apartamencie żółte buty!Co to oznacza?!

    OdpowiedzUsuń
  10. SPRZEDAM KONTO MATIMMMM !!!!!! piszcie na fashion-boy tanio !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Może byście łaskawie coś dodali o Mortal Kiss? Mam 2 wskazówki. Przy znaku Winter Mill jest lupa, jak sie kliknie to jest napis. I nad szkołą też jest lupa i tez napis jak sie kliknie.

    Chce pozostać anonimowa więc podpis to Anomin

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej już o tym pisałam w komentarzu wcześniej ale nie napisaliście o tym ze jest kod na telewizor w panterkę !
    Aszesi

    OdpowiedzUsuń
  13. Laleczka mi się podoba!!!
    Chciałam powiedzieć że na stardollu jest farba do włosów NIE DLA SUPER STAR!!!!Kupujcie

    Klisula-mój nick na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAPRASZAM ZA BLOGA stardoll-i-my.blospot.com !!!! na blogu dużo damrówek, newsów, blog szybszy od konkurencji, tzn. od waszego :). pozdrawiam, i_am_collector :D

    OdpowiedzUsuń
  15. FAJNIE :)))
    Zapraszam na mojego i mojej koleżanki (L.U.F.C.I.A.) bloga link TO;
    www.wirtualny-stardoll-stylista.blogspot.com

    Mój nick na stardoll to klaudusia231 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam was bardzo gorąco i niewiem czy to ktoś przeczyta , ale i tak napiszę . Więc oto chodzi , że (niewiem jak to było u innych) do tej pory nie dostałam sukienki od A. McQeena , wiem , że już jej pewnie nie dostane , ale tylko tak z ciekawości piszę to na tym blogu .
    A teraz do wszystkich którzy to przeczytali mam pytanie "Czy dostaliście tą sukienkę z ankiety...?"
    Dziękuje i Do widzenia .
    Angelika251

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym powiedzieć to samo co użytkowniczka Angelika251. Ja podobnie nie otrzymałam sukienki od A.McQeena. Heh, pewnie już jej nie dostani9emy ; ((
    A była dosyć ładna ; ((

    Pozdrawiam,
    MissV005

    OdpowiedzUsuń
  18. Superaśna. Nawet chyba lepsza od tej brunetki w różowa czarnej sukience


    Oli Fix

    OdpowiedzUsuń
  19. Za Wzięcie Udziału W Konkursie Na Ubranie Rochelle Z Saturdays Dostaje Się Żółte Buty Na Obcasie Mój Nick na Stardoll rozalina__

    OdpowiedzUsuń
  20. obleśniana . stardoll od dawna sie nie troszczy o nas
    .samantta.

    OdpowiedzUsuń
  21. pomysł super
    palinek_13


    PS. Zapraszam do mojego bazaarku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podoba mi się .. a propos sukienki , też jej nie dostałam ;( Stardoll sobie chyba o nas zapomniał ;(

    forteen11

    metamorph-forist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba najfajniejsza ze wszystkich do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  24. nooo! <3
    Phanny48

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak ja dostałam tę sukienkę od McQueena przedwczoraj ale musiałam napisać do admina i upomnieć się o nią.Dostałam ją tylko na jedno konto bo na inne odpisali mi że nie brałam udziału albo nie wypełniłam jej do końca lub nie wpisałam nicku. Zrobiłam tak samo jak na pierwszym koncie,dobrz że przynajmniej dali mi ją na jedno konto. Nawet jest ładna.Pozdrawiam
    ChicZuzka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna laleczka.Dziś ją dostałam.


    slawka00

    OdpowiedzUsuń
  27. no.... postarali się ;D
    w końcu !!!


    Pumata24

    OdpowiedzUsuń
  28. ja juz ja dostałam

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!