czwartek, 2 września 2010

Nowy HotBuys

http://4.bp.blogspot.com/_nofn6lFWIq0/TH-rtGssmKI/AAAAAAAABhk/kkhjqGWs3eA/s1600/hat.JPG

Możemy kupić wrześniowy HotBuys , jest to kapelusz kosztuje 5SD. Niestety admini zapomnieli go ometkować jako HotBuys. Kupujecie , czy poczekacie aż pojawi się metka HotBuysa?
* spośród wszystkich osób które napiszą komentarz pod ta notką do 19:00 wylosuję jedną która dostanie 5SD.

http://1.bp.blogspot.com/_XFkzV653Ye8/THUqKIMptII/AAAAAAAAAMU/WDRSpOrxiQg/s1600/hotbuys.PNG

EDIT : wygrywa kamila290 , zgłoś się do mnie po nagrodę.

____________________________________________

dużo osób pyta mnie o moje gg, więc jeśli chcecie reklamę lub coś innego piszcie:
6927822 ( od razu podajcie swój nick ze stardoll! ) :)

93 komentarze:

  1. ładny. ;)kilila1998

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !
    Kupcie teraz, bo jak ometkują może być droższy..
    Alexandra_Rey

    OdpowiedzUsuń
  3. A i jescze jedno :
    Teraz niesuperstar mają dodatkowy pokój

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny. Kupiłam go.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet fajny.
    Natalia00077

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. no nie wiem czy go kupię :P
    Aisha_0

    OdpowiedzUsuń
  7. mis ie podoba niestety nie jestem ss a wogóle wrześniowe Hb są super a zwłaszcza kurteczkaaa
    ps: super blog
    kotki505

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny
    misswanilka

    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeeej extra ten nowy hotbuys!!!
    Bardzo chcialabym wygrac;-).

    Julianna.R.M

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny Ej dla NSS jest darmowy pokój :) Francus13

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie podoba kapelusz lecz nie mam ss

    misiunia-unia

    OdpowiedzUsuń
  12. dogonicmarzenia
    mis ie podoba ale nie mam kasy no i nie jestem ss
    awasz blog super ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. superowy, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prettystella12
    mi sie podoba i wasz blog też

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet ładny i Tani ;)

    Ola_truski

    OdpowiedzUsuń
  16. agnieszkajargie
    jest gitt ja chce być ss ;(

    super bloga macie 100/5

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba kupie teraz, gdyż myślę, że jak dorobią mu metkę, to zmienią tez cenę na droższą:) a kapelusz mi sie podoba bez względu na to czy ma metke HB czy nie
    Ja ubrania kupuje dlatego że mi się podobają a nie dlatego że mają metkę HB, LE, czy DKNY:)

    OdpowiedzUsuń
  18. hello-kitty006
    on jest the best ale dla ss ;(
    ja chce taki plisssssssss
    i tak nie mam kaski





    lovam waszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny, elegancki;)

    na stardoll jestem Kimberlix

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny

    weronika_kotela

    OdpowiedzUsuń
  21. one są super chociarz te na sierpień były lepsze
    kindziora33

    OdpowiedzUsuń
  22. nawet nawet ale go nie kupie ale by bylo fajnie wygrac nigdy nie wygralam:( nie mam szczescia:(((
    moze teraz :]
    moj nic to:miss_zu_2
    Ps:gdybys mnie wylosowala to napisz ze wygrala anonimowy o nicku na stardoll miss_zu_2 plis wdedy zrozumie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. nawet nawet ale go nie kupie ale by bylo fajnie wygrac nigdy nie wygralam:( nie mam szczescia:(((
    moze teraz :]
    moj nic to:miss_zu_2
    Ps:gdybys mnie wylosowala to napisz ze wygrala anonimowy o nicku na stardoll miss_zu_2 plis wdedy zrozumie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się bardzo podoba i mam go zamiar kupić ale z innego konta bo na tym nie jestem ss. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie podoba mis sie zbytnio, ale to HB...
    ada4444
    ps: dzisiaj każdy NsS dostał dodatkowy pokój, czy ktos mógłby w koncu o tym napisać?
    ada4444

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny jest ;P Podoba mi się ten parasol i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajowski ;>


    Mam pytanie kiedy będą byty z HB ???


    Dzelka1996

    OdpowiedzUsuń
  29. fajowski ;>


    Mam pytanie kiedy będą byty z HB ???


    Dzelka1996

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie się podoba i mam go zamiar kupić
    ChicZuzka. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładny
    wera2222

    OdpowiedzUsuń
  32. Nawet fajny

    hannahmotana129

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet fajny tylko nie jestem ss więc go nie kupie :( Ale jak bym była to bym kupiła :D
    Madzialol2010

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja chyba go kupie , bo pewne jak go ometkują to zmienią jego cenee ; //


    Chaotyczna_

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny ten kapelusz :D


    na stardoll : Nethervina

    OdpowiedzUsuń
  36. ludzie może zajmiecie się teraz nauką a nie stardollem

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie sie podoba i mam go zamiar kupić.
    ChicZuzka;)))

    OdpowiedzUsuń
  38. może go kupię.. nie wiem wole czekać na metke
    misskarcia2367

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten kapelusz jest śliczny ale akurat nie jestem ss więc na razie nie mogę go kupić...

    Na stardoll mój login to olga03

    OdpowiedzUsuń
  40. Super kapelusz tylko szkoda ze ja nie jestem superstar i nie mogę go kupić ;(

    BloOondinaaa piszesz super notki ;)
    Oczywiście JulitQa93, kubawiki97 oraz Lucas.Poland tez robią super notki :) (sorki jak kogoś pominęłam)

    Martusz290

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja już kupiłam kapelusz :P

    lenusias8520

    OdpowiedzUsuń
  42. nawet ładny

    missnatalia2099

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja także kupiłam już kapelusik :)
    Dodam ze nadchodzi nowy sklep Grunge Plunge
    Wiolusia1988 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  44. nie kupię
    justa.r12

    OdpowiedzUsuń
  45. bLEEEE!

    ochydny jak na pogrzeb xD

    modna_madi

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie kupuję !! Pozdrawiam blooondinaaa

    kilyy1998

    OdpowiedzUsuń
  47. W rzeczywistości jest znacznie ładniejszy :P Wiem, bo mam xD
    Ashya96 :****
    POZDROWIONKA!

    OdpowiedzUsuń
  48. nawet ;]

    ale go nie kupie ;p

    olenka159

    OdpowiedzUsuń
  49. podoba mi się ! ; D
    Anitka90

    OdpowiedzUsuń
  50. Super czekam czy mni wylosujesz :)
    Bo nie mam kasy :(
    Niunieczkaa

    OdpowiedzUsuń
  51. raczej nie

    magda507

    OdpowiedzUsuń
  52. Nieżły
    Neira14

    OdpowiedzUsuń
  53. eee. mi się zbyt ten kapelusz nie podoba. Ale fanie że się pojawiło coś z Hot Buys.
    .hm.herbatka.hm

    OdpowiedzUsuń
  54. komentarz pod notką xD
    Brilliantine

    OdpowiedzUsuń
  55. PIĘKNY !

    DarkMusic

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja niestety nie kupuje gdyż nie jestem superstar. Ale kapelisik okazały i bardzo przypadł mi do gustu :)
    ...Szatynka...

    OdpowiedzUsuń
  57. oby napisali
    olokret

    OdpowiedzUsuń
  58. fajny ale nie kupie bo nie jestem SS

    Iza406

    OdpowiedzUsuń
  59. fajny ale nie kupie bo nie jestem SS

    Iza406

    OdpowiedzUsuń
  60. Mi się podoba. Zamierzam go kupić :)
    Elcia_777

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczny ten kapelusz:)
    L.U.F.C.I.A.

    OdpowiedzUsuń
  62. mam go jest super:)
    P.S.macie super blooga x]

    OdpowiedzUsuń
  63. kupiłam go. nie potrzebna mi metka HB do szczescia i tak poszedl do pokoju z nimi. do dziewczyny ktora mowi ze go ma na zywo. nie wierze Ci. w realu jest od Stelli Mccartney i kosztuje majątek na net-a-porter. w Polsce nawet ich nie ma.

    kamila290

    OdpowiedzUsuń
  64. Hejka jestem izka48 :) Na tym blogu sa super darmówki :D

    OdpowiedzUsuń
  65. ja go też nie kupie

    darcia1412

    OdpowiedzUsuń
  66. Kupiłam;)
    Boję się, że mogą podnieść cenę.
    MissDomcia0222

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja kupię teraz ;) wcześniej (rano) jak wchodziłam do starplazy to jeszcze wtedy nie był dla SS. ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. spoko ale fajniejszy jest z Voile po 4 sd

    OdpowiedzUsuń
  69. czemu ktos kto wygrywa wszystkie konkursy jest SS ?

    OdpowiedzUsuń
  70. zapraszam do mojego starbazaru wielka wyprz


    MissKlaudusia28

    OdpowiedzUsuń
  71. już kupiłam gabrysia01010

    OdpowiedzUsuń
  72. ja go pewnie kupię




    jasieca1234

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja teraz będę zbierać HB :)
    Te są super.

    OdpowiedzUsuń
  74. ta sukienka jest super! ;*

    TwojaCrazy.x33

    OdpowiedzUsuń
  75. ta sukienka jest super! ;*

    TwojaCrazy.x33

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajne te HB ;p I kapelutek też git :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!