poniedziałek, 20 września 2010

Nowy sklep - Front Row NEW YORK


Kupiliście już coś? ; )

13 komentarzy:

  1. No ja tak . ;DD

    Taką różową tunikę za 6 SD . ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. zależy czy dla SS :D i czy są łądne i tanie :-) jeszcze nie widziałam tego sklepu : ppp

    Pumata24

    OdpowiedzUsuń
  3. Może coś kupię, ale nie wiem, nie zachwyciły mnie te ciuchy.
    Lilo_Godzilla

    OdpowiedzUsuń
  4. brzdkie, nie dorobione i drogie jak na tą jakość.
    Takie jest moje zdanie.
    Pozdrawiam serdecznie

    iwonapiotrowska

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się podobają,lecz są drogie...ale na pewno coś kupię
    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, ten sklep to jakaś porażka o.O

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ci to pierwsza napisałam mógł byś chociaż powiedzieć
    kasifolk

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na bloga : http://metamorph-forist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym chciała kupić sukienke dla SS, ale niestety ją nie jestem :[[

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym chciała kupić sukienke dla SS, ale niestety ją nie jestem :[[

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!