niedziela, 26 września 2010

Prosimy o głosy! :)

Wow! Jesteście super. Aż tyle głosów. Dziękujemy. ; )
Obecnie prowadzimy, ale nie jest to duża przewaga... ; DD

Więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to prosimy zagłosujcie na www.stardoll.ocom.pl w konkursie Stardoll Złote Globy w kategorii NAJLEPSZY BLOG.


Każdy głos jest bardzo ważny, więc jeśli możecie to poproście również znajomych o zagłosowanie! ;) Jeśli wygramy, będziemy baaardzo szczęśliwi. ;]

Jeśli głosujecie, możecie również napisać komentarz. Chętnie poznamy głosujących... : )

41 komentarzy:

  1. Ja głosuję na Was ! :)
    LadyDominika98 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaglosowalam i glosuje co fziennie na serio zalezy mi na wygranej bloga i chcialabym bardzo tez prowadzic bloga choc to niemozliwe :( na stardoll jestem miss_zu_2

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam :) Z resztą, tak jak codziennie :P
    Ashya96

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne że na was zagłosuję!
    Tak jak zawsze!

    pozdrawiam mugi-chan.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam!Macie super blog!

    Pozdro!
    Dina1204 (na stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam. Zresztą,codziennie wchodzę na tego bloga i ten głos się wam należy ; P

    rybusia6

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam.. Codziennie wchodze na tego bloga, jest najlepszy...
    PzDr..
    dominikas911

    OdpowiedzUsuń
  8. Codziennie głosuję na Was. To tak niewiele, a macie najświeższe informacje !

    ~ DarkMusic

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także zagłosowałam a na stardoll jestem MissKaty2603 ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie wiem czy zagłosować na was, czy na stardoll-i-my. Tamten blog ma więcej konkursów a newsy są dawane w tym samym czasie. Może powiedzcie co macie lepsze od tamtego bloga? Zachęćcie jakoś do głosowania na was osoby, które oglądają też stardoll- my.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. +głosik ode mnie

    Rybcia_1993

    OdpowiedzUsuń
  12. żałosne, to troche. już chyba z 15 raz namawiacie, żeby na Was zagłosować. żal.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na bloga www.stardoll-onilne.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie cały czas nas nbamiawiacie żebyśmy zagłosowali.
    Ten blog jest daremny!!

    Jak ty Lucaas

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagłosowałam... ale nie na was tylko na stardol-i-my

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja głosuję codziennie na Wasz blog.! ;*
    Bognussiekk

    OdpowiedzUsuń
  17. Codziennie głosuję!
    niunia666

    OdpowiedzUsuń
  18. hej glosuje na was codziennie i jestem fanką tego bloga!
    malutka789

    OdpowiedzUsuń
  19. nie zaglosuje na was tylko na stardoll-i-my :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także na Was zagłosuje :D

    Smieszy mnie ze na innych blogach jest od Was spisywane... To zenujace, dlatego wybralam Wasz blog :D Naprawdę, jest tu extra

    Hadziukowa

    OdpowiedzUsuń
  21. przeciez macie prowadzenie wiec po co piszecie ze niewiele brakuje ?? noobki

    OdpowiedzUsuń
  22. Odkrylam ze mozna z jednego komputera z kilku przegladarek glosowac XD
    Zaglosowalam juz z trzech, mam jeszcze dwie :D Wygraną macie w kieszeni :**

    Hadziukowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog więc głosuje
    MissLaLa13524

    OdpowiedzUsuń
  24. też zagłosowałam ;] zuzia12

    OdpowiedzUsuń
  25. oczywiście że na was zagłosowałam.
    .hm.herbatka.hm

    OdpowiedzUsuń
  26. głosuje juz od wtorku codziennie na wasz blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Zagłosowałam na wasz blog, bo uważam ze jest super! Nawet zanim zobaczyłam ten wpis na blogu :P

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy pisze...
    żałosne, to troche. już chyba z 15 raz namawiacie, żeby na Was zagłosować. żal.

    26 września 2010 14:31


    ~~~~~~ZGADZAM SIĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. zagłosowałam Ola03.11.1998

    OdpowiedzUsuń
  30. zagłosowałam Ola03.11.1998

    OdpowiedzUsuń
  31. zagłosowałam Ola03.11.1998

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy pisze...
    żałosne, to troche. już chyba z 15 raz namawiacie, żeby na Was zagłosować. żal.

    26 września 2010 14:31


    ~~~~~~ZGADZAM SIĘ !!!


    -Ja Też!

    OdpowiedzUsuń
  33. JA TEŻ GŁOSUJE!!

    wasz blog naprawde na to zasługuje nawet niemam poco oglądać innych blogów bo ten blog jest NAJLEPSZY!
    wchodzę na niego co około 1h sprawdzić czy niema nowych nowinek z Stardolla ;p i zostawiam komentarze przy ciekawych postach

    głosuje i bede głosować codziennie :)

    StarDomisia

    OdpowiedzUsuń
  34. PO CO TO PISZECIE 100 RAZY ?

    OdpowiedzUsuń
  35. spoko maroko zagłosowałam tyle razy że spewnością wygracie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. zagłosowałam
    kasifolk

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja na Was nie zagłosowałam bo Wasz blog jest beznadziejny ;/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja glosuje codziennie :} napewno wygracie

    malineczka50

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!