piątek, 3 września 2010

Spoilery


To najnowsze spoilery ciuchów, jakie można zobaczyć pod numerami 27650-27660


A na tym obrazku widzimy, że admini postanowili dodać nowe rzeczy do Splendid! Ja bardzo się cieszę, uwielbiam opaski :)
A Wy co o tym sądzicie?




U mnie w szkole nawał nauki - wczoraj online byłam przez jakieś pół godziny, postanowiłam się uczyć do sprawdzianu z chemii (na poniedziałek). Chemia to jeden z moich ulubionych przedmiotów i nie miałam większych problemów z przypomnieniem sobie materiału, ale wkuć muszę jeszcze polski (oświecenie), geografię (mapa polski), angielski (próbna matura) oraz matematyka (funkcja kwadratowa). Trochę mi się tego nazbierało, gdyż to zaległe sprawdziany jakie moje klasa zalega nauczycielom.

Życzcie mi powodzenia :)

44 komentarze:

  1. powodzenia julitko,
    powodzenia :)
    ahh . :D
    ja też uwielbiam opaski
    ale jakieś co muszą być b. ładne!
    xdd

    wiktoriac3

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, wspolczuje tez mam podobnie!!!
    Ate opaski wygladaja jak kwiaty z tego sklepu Graden cos tam, dziwne troche są.

    Julianna.R.M

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dzieki nie życze wole dla mnie ladymerydiva

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się niezbyt cieszę,bo te opaski wyglądają jak zwykła gałąź.Ja wolała bym takie bardziej normalne opaski ^^
    No to ci życzęęęę < 3


    Dropssek

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uwielbiam opaski więc też sie ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się bardzo ciesze z tych opasek, ale napewno będzie dl SS a mi się niedawno skończyło

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia. Ja tez mam masakre bo jestem w 1 lo i robia nam testy diagnostyczne z kazdego ;( przedmiotu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także jestem w 1 LO i co chwila są testy diagnostyczne ;< Życzę Ci powodzenia Julitko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dowodzenia Julita*
    A te ciuchy są boskie :D


    CoolWeronika188

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja klasa też zalega ze sprawdzianami - fizyka, polski (też oświecenie xD) i historia... Wszystko w przyszłym tygodniu.
    Opaski nawet ok ;)

    Wladzia123

    OdpowiedzUsuń
  12. te opaski są takie sobie ;P życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A co nas obchodzi, czego się uczysz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Obyś sie dobrze wykuła :)
    Potem nie zapomnij napisać jak ci poszło ;]
    MisskaLola

    OdpowiedzUsuń
  15. Może to będą darmówki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem teraz w pierwszej gimnazjum, a nasz pan wymyślił sobie rozwiązywanie równania kwadratowego ; d. Nauki mnóstwo, zadań domowych tona, ale uczyć się trzeba. Ech, ja chcę wakaaacjeee...

    OdpowiedzUsuń
  17. no właśnie to są nagrody za sp ;*
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia!
    trzymam kciuki!!!!

    StarDomisia

    OdpowiedzUsuń
  19. za 11000 sp jest też taki terier jack którego można było kupić za 10sd w suiteshopie

    OdpowiedzUsuń
  20. te opaski nie są do sklepu tylko to nagrody za sp
    ta różowa opaska z kokardką i te żółte kwiaty są za 12 tysięcy sp a ta opaska z różami jest za 11 tysięcy sp i do tego jest piesek

    OdpowiedzUsuń
  21. ale pieska można kupić przez specjalny link oto on : http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=21894

    Kosztuje 10 sd i jest dla ss

    OdpowiedzUsuń
  22. ten pies jest za 5 SD!
    jak przekroczysz 11000 xD

    OdpowiedzUsuń
  23. mi się nie podobają!..:D
    jakieś takie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. szalik. <3 szalik. <3 szalik. <3
    Phanny48 Vote me! 5/5 ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. te opaski są za starpunkty i jest jeszcze piesek!

    gaba115

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne opaski też bardzo lubię opaski

    OdpowiedzUsuń
  27. Te opaski są za starpunkty

    OdpowiedzUsuń
  28. za 11000 i 12000 starpunktów

    OdpowiedzUsuń
  29. no wiem że jest za 5sd w sp ale można go kupić bez zbierania 11000 sp jest specjalny link i podałam poprzednim komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  30. To są opaski za sp. Sprawdzałam
    GGaabbii111

    OdpowiedzUsuń
  31. No...mogą być ;dd
    Ale one są za sp, a nie w sklepie splendid...
    Powodzenia Julitko :) Mam podobnie... xd

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia Julitko :) Jesteś mądrą osóbką to sobie poradzisz ;] Świetny bloog... A te opaski są za sp ;dd
    LealAngel

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam was na mojego bloga:
    www.slodkidomek.blogspot.com

    A w nim nowy wywiad z Tina1stm czyli Martyną Dembińską!

    Zapraszam do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  34. Te opaski są za starpunkty, a nie w starplzaie....

    OdpowiedzUsuń
  35. żal.pl soacz sobie na bloga underneathstardoll.blogspot.com tam pisze ze to za sp ale z ciebie zalosna debilka

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się nie podobają, chyba że ta opasko-kokardka. Jest nawet niezła ;D/ Życzę Ci powodzenia w sprawdzianach, jestem pewna, że wszystkie zaliczysz.

    Ewanilla

    OdpowiedzUsuń
  37. Te opaski są za starpunkty!
    za 11000 i 12000
    tak samo pies

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam. Sprzedam konto xoxoMonisxoxo za prawdziwe pięniądze. Jeśli jestście zainteresowani, to piszcie w księdze gości lub na gg 25031728.

    Konto ma około 3 lata, posiada sporo Hotbusów, starych ubrań z KOHL'S, DKNY i wile innych. Około 10 razy było SS.

    wszystkich informacji udzielam w KG i na GG.

    OdpowiedzUsuń
  39. te opaski są za starpunkty!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!