piątek, 10 września 2010

SPOILERY


Nic ciekawego - jak uważacie?

26 komentarzy:

  1. brzydkie!!!

    Aniqa26

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ! za udział w kokursie Mortal Kiss darmowa maska

    Madeleie789

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko te żółte buty są fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ochyda!
    wsadź se to w dupe a na końcu obsraj!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten klub juz jest:) lucyna82

    OdpowiedzUsuń
  6. dwie darmowki ale ze zmiana proxy 89.21.229.88 port 80 link do klubu http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2279270 jak zapiszemy sie do klubu otrzymamy torbe:) wchodzimy na to samo proxy link http://www.stardoll.com/pl/stardolltv/ otrzymujemy smieszny telewizorek:) lucyna82 mozna zobaczyc u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ochyda dla takoego żala jak ja to jest nawet fajne nazywam sie julka b******* jestem pojebem
    missjula2096

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ciekawe te ciuszki... Poza tym można zauważyć, że teraz wchodząc do przymierzalnie mamy na sobie makijaż!

    Pozdrawiam ;*
    Natinka96

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy opiszesz te darmówki 3 nowe?
    telewizor,torba i maska

    OdpowiedzUsuń
  10. awww , kocham te żółte koturny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja juz mam ten plakat Emka386

    OdpowiedzUsuń
  12. Te żółte platformy mi się podobają, ale tylko one ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciuszki okrone... a ten plakat to już dostaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciuszki okrone... a ten plakat to już dostaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałam się podpisać ;]
    LealAngel

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zbyt ładne, najładniejsze są te zółte buty...;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację - same śmieci... -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. To nie są śmieci. Śmieci to różowe ciuchy, emo i pop .

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszą to one nie są
    Phanny48

    OdpowiedzUsuń
  21. znam lepszą strone od stardoll macie linka . ;)) --> http://www.glitery.pl/polecam,thisorginalx33

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!