niedziela, 19 września 2010

Wrześniowa LOTERIA - 100 SD!!


Ogłaszam loterię dla obserwatorów bloga! Do wygrania 100 SD!
Aby wziąć udział w loterii:

1. Załóż konto na stronie www.zapunktuj.pl/rejestracja,1594.html
2. Na stronie, zrób nick taki sam lub podobny do tego na Stardoll.
3. Jeśli to konieczne, potwierdź konto poprzez link przysłany na maila.
4. W komentarzu pod tym postem podaj swój nick ze Stardoll i strony Zapunktuj.pl.

Komentarze możecie pisać do 25 września 2010, do godziny 20:00.


* Aby wziąć udział w loterii musisz być obserwatorem bloga. Aby obserwować blog kliknij w ikonkę "Obserwuj" w lewej kolumnie bloga, wybierz konto na którym chcesz obserwować (np. Google, Twitter) i postępuj zgodnie z instrukcjami.

112 komentarzy:

  1. Zgłaszm się muja doll to sarka_xxd a udwiedzi mojego bloga z opowiadaniem http://bllogomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A i mam taki sam login na Zapunktuj.pl czyli sarka_xxd

    OdpowiedzUsuń
  3. klaudusia11223 na oby dwuch kontach

    OdpowiedzUsuń
  4. sabrax
    na stardollu i na zapunktuj.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nick na Stardoll : Gold.Apple.
    Nick na Zapunktuj : kana2008

    OdpowiedzUsuń
  6. papla169 i papla169 chce wziasc udzial ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. papla169 i papla169 chce wziasc udzial ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. hej mój login na stardoll to poczacha13
    na zalukaj tez poczacha13
    i chce wziąć udział w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Stardoll - marzenamiley
    Na Zapunktuj - marzenamiley

    Chcę wziąć udział w loterii.

    OdpowiedzUsuń
  10. stardoll-Martynuchaa99
    zapuntuj- marychaa89

    OdpowiedzUsuń
  11. Nick na Stardoll i Zapunktuj : Riawana

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do mojego bazaru mam antidote tanio !! ostatnia bluzka

    OdpowiedzUsuń
  13. http://diva-9870.blogspot.com/

    http://diva-9870.blogspot.com/

    http://diva-9870.blogspot.com/

    Jeśli ktoś doda się do obserwatorów i będzie ich po wyżej 100 wylosuję osoby ,kupie sobie ss i dam im :

    2x 50 stardolarów
    1x100 Stardolarów zapraszam . !!

    OdpowiedzUsuń
  14. tofinka05 na stardolu ten sam ; ) powwodzenia kazdemu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja na stardoll mam konto Arletusa a na zapunktuj Arletusia

    OdpowiedzUsuń
  16. na stardoll i zapunktuj to justa.r12

    OdpowiedzUsuń
  17. na zapunktuj.pl jestem ladysisi15 i na stardoll też

    OdpowiedzUsuń
  18. mam konto na zapunktuj ok. tygodnia.
    mam tam nick: ewa998
    a na stardoll: missew19

    OdpowiedzUsuń
  19. Clevleen97 taki sam tu i tu.

    OdpowiedzUsuń
  20. NatalusiaBieber na Stardoll i na Zapunktuj też

    OdpowiedzUsuń
  21. nick na stardoll i na zapunktuj : london_52

    OdpowiedzUsuń
  22. dużo zarobisz na tych linkach ..

    OdpowiedzUsuń
  23. Na stardollu i zapunktuj : Daisy20

    OdpowiedzUsuń
  24. nick na stardoll to sell01
    na zapunktuj gusia_01

    OdpowiedzUsuń
  25. Na stardoll-u taki sam jak na zapunktuj ania_bania

    OdpowiedzUsuń
  26. na stardoll xxemowaxx a na zapunktuj magda90898

    OdpowiedzUsuń
  27. na zapunktuj- AgaZalewska
    na stardoll- AgaZalewska

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!.
    Na stardoll : Nati155
    na zapunktuj : Nati155
    Tylko że ja już mam konto na zapunktuj.
    ;).

    OdpowiedzUsuń
  29. takie same czyli selena22220

    OdpowiedzUsuń
  30. miss-sixty_ to nicki na zapunktuj i stardoll;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nick ze Stardoll : MissMiley9821

    Nick z zapunktuj : MissMiley9821

    Chcę wziąść udział !!

    OdpowiedzUsuń
  32. na zapunktuj: jgnke_
    na stardoll: jgnke
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział :)
    Na zapunktuj : Pattrycjja
    Na stardoll: Pattrycjja
    :*

    OdpowiedzUsuń
  34. zg sie ;)
    na stardoll: mis_majka
    na zapunktuj: mis_majka


    na obu stronach tak samo :)

    mis_majka

    OdpowiedzUsuń
  35. palinek_13 na ody dwóch kontach

    OdpowiedzUsuń
  36. mój nick na stardoll to : aga0698
    a na zapunktuj taki sam ; pp

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się! Jestem Firanka. a na zapunktuj mam taki sam nick.

    OdpowiedzUsuń
  38. kangus04 na dwoch stronach tak samo : )

    OdpowiedzUsuń
  39. A co jeśli ktos bral juz udzial kiedys w twoim konkursie nt. strony zapunktuj.pl i juz nie moze zalozyc tam konta?

    OdpowiedzUsuń
  40. stardoll-sonia514


    zapunktuj.pl-sonia514

    OdpowiedzUsuń
  41. stardoll kemi14
    zapunktuj kemi14...

    OdpowiedzUsuń
  42. laurawazna1
    mój nick na stardoll i na zapunktuj.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. LucyX1998 - stardoll
    i taki sam na zapunktuj

    OdpowiedzUsuń
  44. hej zglaszma sie na stardolu jestem kotuniusia i na zapunktuj tesz jestem kotuniusia

    OdpowiedzUsuń
  45. LoveDog01 - na oby dwuch stronach (:

    OdpowiedzUsuń
  46. polllaa - i tu i tu

    OdpowiedzUsuń
  47. Hannah_0Montana - Stardoll

    Hannah_0Montana - Zapunktuj.pl


    Hannah_0Montana

    P.S. życzę wszystkim powodzenia w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  48. ja bym chętnie weszła ale mam już konto sorrki

    OdpowiedzUsuń
  49. Na zapunktuj zosia789789
    na stardoll miley789789

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się. Trinnyty i Trinnyty ; d.

    OdpowiedzUsuń
  51. swiezyogorek obydwa konta

    OdpowiedzUsuń
  52. ladycornelia821 nick na stardoll proszę 5/5

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. stardoll i zapunktuj

    DixieGirl12340

    OdpowiedzUsuń
  55. NICKI:
    - Stardoll : Justi_06
    - Zapunktuj.pl : Justi_06

    OdpowiedzUsuń
  56. na stardolll claryfrayjace
    na zapunktuj kandzia21030

    OdpowiedzUsuń
  57. Założyłam konto i nazywam się tak samo jak na stardoll: OoOlusiaAa
    ________________________________

    OdpowiedzUsuń
  58. na zapunkyuj.pl jestem pati-lol
    i na stardoll również pati-lol



    ;) pozdro ;***

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapunktuj:
    frecia11


    Stardoll:
    frecia11

    Tutaj:
    frecia11

    Chyba nie musiałam pisać :S

    OdpowiedzUsuń
  60. na stardoll-kastin1
    na zapunktuj-kastin1

    OdpowiedzUsuń
  61. ...wicia...

    na obydwuch :*

    OdpowiedzUsuń
  62. na stardoll i zapunktuj.pl mam login: dulcenika
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  63. Na zapunktuj Neira14
    a na stardoll Neira14

    :):):>

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się- na stardoll Majunia190 i na zapunktuj też ;]]




    Majunia190;p

    OdpowiedzUsuń
  65. tosilla stardoll i tosilla zapunktuj

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się:
    Login na Zapunktuj.pl: mszepietowska
    Login na stardoll:mszepietowska

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwaga !

    Na moim bazarku jest bluzka antidote tylko a 36 sd to okazja !! Alex...9128 Zparaszam!
    Kto pierwszy ten lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  68. pati_stardoll5 na stardoll i zapunktuj

    OdpowiedzUsuń
  69. na stardoll magdusia990
    na zapunktuj - madusia990

    :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Mój nick na staroll: aleksandra16x
    a na zapunktuj: aleksandra16xx

    OdpowiedzUsuń
  71. Nick na stardoll: Magdaaa007
    Nick na zapunktuj: Magdaaa007

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam udział:
    Stardoll: Venatio
    Zapunktuj: Venatio

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam udział:
    Stardoll:MissZmierzch95
    Zapunktuj:MissZmierzch95

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam udział
    stardoll:pienkna1998.
    niezapomnij o kropce

    zapunktuj:pienkna1998.
    niezapomnij o kropce

    OdpowiedzUsuń
  75. ja mam 19MissKasia98 na zapunktuj i stardoll

    OdpowiedzUsuń
  76. zalozylam konto:)
    Na stardoll: Bogii
    na zapunktuj.pl: BogiiStardoll

    OdpowiedzUsuń
  77. na stardoll i na zapunktuj kiniusia3338

    OdpowiedzUsuń
  78. tu i tu kiniusia3338

    OdpowiedzUsuń
  79. tu i tu Alicjaf13 please potrzebne mi te sd ana stronie albo alicjAF13 albo alicjaf2000

    OdpowiedzUsuń
  80. Konto na zapunktuj : Jagusia16o
    Konto na stardoll : Jagusia160
    Jestem obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapunktuj: EMILI34576
    Stardoll: EMILI34576
    Jestem obs.

    OdpowiedzUsuń
  82. zapunktuj: misia9895
    stardoll: misia9895

    Jestem obserwatorem :D:D

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapunktuj : Starfiie
    Stardoll: Starfiie

    Jestem obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  85. nick ze stardoll i z zapunktowani: "Fridy." ; DD

    OdpowiedzUsuń
  86. zgłaszam się.
    na stardoll jestem lalunia_7
    na zapunktuj grey_moon

    OdpowiedzUsuń
  87. Martyna1999jan na stardoll i na zapunktuj Martyna1999jan :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Na zapunktuj Neira14 i na stardoll Neira14:P

    OdpowiedzUsuń
  89. Stardoll: Paulusia2690
    Zapunktuj.pl: Paulusia2690

    OdpowiedzUsuń
  90. a nick mam taki jak na bloggerze - Ewa_Farna_xD

    OdpowiedzUsuń
  91. justyna1999r
    na stardollu i na zapunktuj

    OdpowiedzUsuń
  92. na stardoll i na zapunktuj : MissGracja

    Zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Jestem obserwatorem, na obydwóch kontach Fillen(i na koncie google też)

    OdpowiedzUsuń
  94. Jestem obserwatorem, na obydwóch kontach Fillen(i na koncie google też)

    OdpowiedzUsuń
  95. stardoll mytina123
    zapunktuj mytia123

    OdpowiedzUsuń
  96. zgłaszam się!
    na zapunktuj mój login to ok2699 a na stardoll olga03 :)

    OdpowiedzUsuń
  97. mój nick na stardoll: Pink-princes1
    Na zapunktuj: Pink-princes1:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Dodałam się
    Elizka2121

    OdpowiedzUsuń
  99. taki sam login na Stardoll jak i na zapunktuj.pl czyli cutienkisses247 :D

    OdpowiedzUsuń
  100. Na stardoll Gwen12334len
    Na zapunktuj.pl też Gwen12334len

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się !!! Nick to beatka2

    OdpowiedzUsuń
  102. Sorki zgłaszam się!!!!! Na stardoll Gabi12a34

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!