sobota, 11 września 2010

Zmiana selekcji przyjaciół


Admini zmienili funkcję selekcji przyjaciół - teraz mamy możliwość potwierdzania akcji, więc o żadnych przypadkach "niechcący Cię usunęłam" nie będzie już mowy :)



Przy okazji: Jeśli niektórym przeszkadza to, że proszę o pomoc, to niech nie głosują na mnie. Każdy ma wolną rękę, więc głosujcie na tą osobę, która według Was na to zasługuje. Ale nie róbcie innym na złość, bo myślę, że nie zasłużyłam sobie na takie traktowanie.

To wszystko, co mam do powiedzenia. :/

26 komentarzy:

  1. pierwsza !!! zauwazylam wczesniej ale racja nie bedzie mowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, to już wcześniej było, żadna nowość

    sel678

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej superowy blog mam z niego chyba wszystkie kody i codziennie na nim jestem jest extra zapraszam do mnie.
    I jeśli możecie głosujcie na mnie na CG nazywam się binek98765

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zagłosowałam na JulitOa93 i nikt mnie nie zmuszał. Moim zdanie jest najładniejsza z nich wszystkich i tyle
    MissKateFun

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zagłosowałam na Cb,bo uważam,że jesteś najładniejsza,ze wszystkich tych dziewczyn i nawet moja siostra tak stwierdziła,która ma bardzo dobry gust i zawsze się jej radzę o wszystko ;) Uważam,że dokonałam dobrego wyboru i nie żałuję go.Pozdrawiam ;) ChipsxD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej jest kod na telewizor w panterkę !
    Aszesi

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie dobrze napisałaś ja zagłosowałam na ciebie, bo o to prosiłaś ale też dlatego że miałaś najładniejsze zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na http://blog-o-careerworld.blogspot.com/ Codziennie duża dawka konkursów, informacji i nowości. WYbory Cover CareerWorld, magazyn "Magazine CW".

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja JulitQa93 nie zasłużyła na to ale niektórych to chyba boli, że jest uczciwa i wgl. Ci co ją obrażają są bardziej żałośni niż Justyn Bieber ;|

    MissKaty2603.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcesz wygrać ss,chcesz wygrać troche stardoalrów , prezentów, darmowych reklam? Jeśli tak to zapraszam Cb na bloga ostardollcom.blog spot.com. Odbywa się atm konkurs na doładowanie ss a 12 września dobędzie się WieczórKonkursowy. Zostań obserwujaca

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja mysle ze nas tylko poprosila i to nic zlego a jesli chodzi o to z przyjaciulmi juz wiedzilam

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie , tyle osób usunęłam przypadkowo ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam sie ;] misselyon10

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczeże mówiąc zagłosowałam na cb dlatego bo byłaś tam naj ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale jest też nowy plakat ze Stardoll TV i na tym blogu nie ma o tym wzmianki...
    zapraszam na bloga:
    stardoll-eczek.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. a ty jestes ta julita liszcz czy ta druga ?

    OdpowiedzUsuń
  18. do Anonimowy:
    Ta druga, Julita Kuriata

    OdpowiedzUsuń
  19. też tak uważam ... Nie powinni Ci robić łaski - one(i) po prostu Ci zazdroszczą tego jaka jesteś ładna :)) Ja na ciebie zagłosowałam-dlatego,że jesteś śliczna ;] ;*

    Majunia190

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie głosuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. brzydale z was i z cb julka teez

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestes przesliczna a anonimowy z gory , czemu ty nie pokazesz swojego zdjecia? sama jestes brzydalem..
    zaglosowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. znam lepszą strone od stardoll macie linka . ;)) --> http://www.glitery.pl/polecam,thisorginalx33

    OdpowiedzUsuń
  24. JAKI ŻAL! MAM NADZIEJĘ,ŻE NIE WYGRASZ TYLKO, DLA TEGO, ŻE SIĘ WCISNĘŁAŚ NA TEGO BLOGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. wowww .. ale speeed
    ;//

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!