wtorek, 21 września 2010

Złote Globy Stardoll - głosowanie rozpoczęte!


Rozpoczęło się głosowanie w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów Stardoll dla Polski - Złote Globy Stardoll.

Nasz blog jest nominowany w kategorii NAJLEPSZY BLOG. Bardzo się z tego cieszymy. Sama nominacja to już dużo. Ale jeśli możecie, to prosimy zagłosujcie na nasz blog. Oczywiście, tylko jeśli uważacie, że zasługujemy na to wyróżnienie. Wygrana byłaby super nagrodą, za pracę jaką wkładamy, abyście mogli czytać newsy i mieć darmówki jako pierwsi.

Ja jestem nominowany w kategorii NAJBARDZIEJ POMOCNY. Na początku bardzo się zdziwiłem z tej nominacji, gdyż od jakiegoś czasu bardzo mało spędzam na Stardoll, a tym bardziej na pomaganiu każdemu z osobna. Jest to spowodowane tym, że od tego roku chodzę do liceum, które jest daleko od mojego domu i dużo czasu poświęcam na dojazdy. Zawsze gdy wracam, staram się szybko wejść na bloga i napisać o jakiś nowościach, ale nie zawsze mi się to udaję.
Dziękuję wam za tą nominację. I za wszystkie głosy jakie na mnie oddajecie. Cieszę się, że mnie doceniacie. ^_^


Zapraszamy do głosowania w dwóch kategoriach. Jeśli wygramy, to w nagrodę możecie się spodziewać wielu niespodzianek! (m.in. II edycji konkursu karaoke......)


20 komentarzy:

  1. ja też zagłosowałam :)
    emila077

    OdpowiedzUsuń
  2. zły link podałes słoneczko, nie dzieła xD
    Gasiaczek12

    OdpowiedzUsuń
  3. Link poprawiony. :D
    Dzięki za głosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znow cos z linkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. HEJ!!!
    jak to?
    w nominacji na najlepszego starbloggera pisze Mileybuterfly!
    ja jestm na stardoll mileybuterfly ale pisane z małej litery, a nie ma takiej co sie pisze z dużej litery. Więc chodzi o mnie?
    wow.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo proszę o głosy na mileybuterfly "najlepszy starblogger"

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo proszę o głosy na mileybuterfly "najlepszy starblogger"

    OdpowiedzUsuń
  8. Linki naprawione, nie wiem co się z nimi dzieje. ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. jest nowy HB licze że napiszecie że to ja wam podałam info :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na was na pewno nie zagłosuję !
    haha , lucas najbardziej pomocny...
    eee... kto to wybierał.
    żal.

    OdpowiedzUsuń
  11. Napeno zaglosuje :) kinellia

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ja jestem w ukrytej kamerze?! Hehe świetny dowcip ktoś wymyślił- ty i twój nędzny blog zostaliście nominowani?! HAHA! Na pewno dlatego bo sami na siebie głosujecie i siebie nominujecie!

    OdpowiedzUsuń
  13. sory najbardziej pomocny ?! nie nazwała bym cb takim ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. zagłosowałam na ciebie i na bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również zagłosowałam ;]

    Możesz mnie odblokowac na stardoll

    ? ;p

    Bo wydaję mi się,że jestem zablok. ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty pomocny!!!??? Chyba sobie kpisz że na ciebie zagłosuje, jak potrzebowałam twojej pomocy to ty co zrobiłeś? po wiedziales ze bym sama sobie poradziła.

    Twój wróg nr !

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!