czwartek, 25 listopada 2010

Kampania 16 DAYS + darmowa wstążka


Na Stardoll nowa kampania! 16 DAYS ma na celu powstrzymać przemoc wobec kobiet na świecie. Więcej o kampanii możecie przeczytaj tutaj - KLIK.

Jeśli na stronie kampanii klikniecie na napis "Read the pledge on16 Days on Facebook" dostanie za darmo fioletową wstążkę.



Dodatkowo można projektować specjalne ubrania z okazji kampanii. Wzory te były kiedyś dostępne w innej kampanii reklamowej - KLIK.


Podoba wam się ta akcja? Cieszycie się, że Stardoll angażuje się w takie rzeczy? Piszcie w komentarzach! :)

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie . Stardoll to duza strona.
    Angażując sie w takie akcje trafia do wielu osób!

    lexusis2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Można dostać w tej kampanii darmową wstążkę robiąc chyba projekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. CHCE REKLAME W CAŁYM POŚCIE WEJDŹ NA GG CZEKAM:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Noami to co podałaś te nie trzeba robić. Wystarczy chyba projekt zrobić, w polski linku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam Cię, też poinformować, że w tej kampanii można dostać fioletową wstążkę ; )
    wchodzimy na : www.stardoll.com/pl/campaigns/16days/?gift=true
    I gotowe !

    justysia033

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ! Tylko nie bd mogła zaprojektować , bp kaski nie mam, a w przyszłym mies. też bd możnaa ?

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dobrze że są takie akcję na stardoll :D

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka zniknęła z kampanii
    a była tak fajna :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mojego bazarku.(sukienka i bluzka z kampanii tez są)
    Niuka1110

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka zniknęła z kampanii, ale za to pojawiła się nowa bluzka.Kampania jest super, bo rzeczy są dla NSS, a ja póki co nie jestem SS.Szkoda tylko, że jest tak mało kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się że stardoll interesuje się również takimi rzeczami. Pytanie tylko czy ktoś zwróci na to uwagę?
    wampirka9

    OdpowiedzUsuń
  16. ja popieram te akcje ! ;D i wstążeczka też jest fajna ;P a co do ciuchów to mi się podobają i nie są dla ss ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się wstążka. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze że sd sie w takie akcje angażuje. jak czasem czytam w gazetach jaka przemoc jest np. w krajach azji to mnie ciarki przechodzą .

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się to podoba, nowe ubrania też. organizacja stardoll jest świetna, powinna działać w takich akcjach.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!