poniedziałek, 1 listopada 2010

Krajowa CG

Nowy pomysł adminów, który mi osobiście się podoba. Codziennie pod tym linkiem www.stardoll.com/pl/contest/winner.php?type=5 będzie wybierana jedna CG z każdego kraju :)

http://2.bp.blogspot.com/_8nSjZZgPT7I/TM7XRHGh2ZI/AAAAAAAAAbk/CmAlZCwEAso/s1600/Bez%C2%A0tytu%C5%82u.png

Chciałybyście zostać krajową CG? Piszcie w komentarzach swoje nicki na stardoll, ja wejdę na każdy i zagłosuję na was 5/5. Każda z nas na to zasługuje! :)

+ odwiedźcie również mnie i zagłosujcie 5/5 jeśli uważacie że na to zasługuję.
www.stardoll.com/member/BloOondinaaa

+ STATUETKĘ DA SIĘ SPRZEDAWAĆ!
za informację i screen dziękuję RAMZESIK205

http://i51.tinypic.com/wvsk5f.png

263 komentarze:

  1. na każdego który na mnie zagłosuje odwdzięczę się tylko niech napisze w mojej kg :)
    xxaaddaaxx1

    OdpowiedzUsuń
  2. BloOondinaaa odwiedzisz mnie???

    Aniqa26

    OdpowiedzUsuń
  3. za chwilę, odwiedze każdą z was i zostawie 5 gwiazdek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nigdy nie zostane ale jak coś to głosujcie na mnie ;D

    Slicznotka0001

    OdpowiedzUsuń
  5. Było by mi bardzo miło ;]
    olciia1994

    OdpowiedzUsuń
  6. mój nick : chicabottom

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuzora97 :))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Laska9298

    Tak, to ja Erwin xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. ne zostane cg, marze o tym mogłabym napisać piękną wypowiedz dlaczego, ale to i tak nic nie zmieni. Trzeba mieć dużo kasy i nic, niestety więcej, jak w prawdziwym życiu ;)
    .lolaan.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę, zagłosujcie na mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na stardoll-hooop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto na mnie zagłosuje odwdzięczę się tylko niech napisze w mojej kg ;D:D;**


    Icyalqa

    OdpowiedzUsuń
  13. To o wiele lepsze że jest Krajowa CG , tak można łątwiej się wybić , bo to tylko jeden kraj a nie jedna z 80 mln . na całym świecie , :))

    funkyxpunky

    Ps :Chciałabym zostać CG ale nie myśle o CG normalnej bo to napewno sie nie zdaży ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. jesli ktos na mnie zagłosuje 5/5 to prosze to napisac w mojej KG, a ja się odwdzięcze ;D
    nie mam pojęcia czy mnie jeszcze pamiętasz, ale kiedys ci sie kilka razy wpisywalasm do KG i pytalam czy mam fajny apartament [to bylo do JulitQa03]
    mój nick : konik112

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja poproszę!Nick ze stardoll: MissLisa85. Według mnie zasługujesz na to miano, więc 5/5 dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki wielkie za głos :)
    _angelinaaa
    Już zagłosowałem
    A pomysł świetny !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał! Też mi się podoba : ]]
    na każdego który na mnie zagłosuje odwdzięczę się tylko niech napisze w mojej kg :)


    MisinLucen
    prosze o głosy!

    OdpowiedzUsuń
  18. http://stardollmisspaula687mystardoll.bloog.pl/

    Wbijać i zapraszać mnie do znajomych MissPaula687

    Kupujcie na moim Starbaazarze wszystko po 1, 2 i 3 SD ! Nie kłamię.

    OdpowiedzUsuń
  19. No kto by nie chciał zostac na stardoll CG
    Ania_1998_13_11
    Ja na Blooondinaaa zagłosuje ; D

    OdpowiedzUsuń
  20. na mnie możecie zagłosować, nigdy nie zdobyłam niczego nawet albumu :(
    chciałabym być CG.

    NatalusiaBieber

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysłxD
    natalia-ja

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się;D

    Proszę o głosy : MissDomcia0222

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój nick to Emma7012 !!
    Zagłosuje na cviebie BloOondinaaa

    OdpowiedzUsuń
  24. zagłosowałam na ciebie ;) ja bym prosiła o rewanż i zagłosowanie na mnie ;)


    guniucha

    OdpowiedzUsuń
  25. Lady_Lunia

    to jest na serio świety pomysł

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna zmiana :)). Zagłosowałam na Twoją doll - nawiasem mówiąc naprawdę na to zasługuje, bardzo ładna :). jak chcesz na mnie zagłosować to głosuj zgodnie z sumieniem ;p
    Mila-Nikotyna

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdy kto zagłosuje na mnie na c-g i w zwycięzcach w konkursie,,Odetta twoimi oczami" i napiszcie do scenerii supcio koma,ocenę5/5 dajcie i zapiszcie się w mojej K-G a wylosuje parę osób co wygrają ogromne stardollary albo s-s prezenty.POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. na każdego który na mnie zagłosuje odwdzięczę się tylko niech napisze w mojej kg :)
    Mój nick GabrysiaXMagic

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie , że bym chciała zostać ale to raczej nie realne :p Ale zagłosować na mnie możecie :)
    Happylemon1997

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja nazwa to AnetMiss10.Każdy kto zagłosuje na mnie na c-g i w zwycięzcach w konkursie,,Odetta twoimi oczami" i napiszcie do scenerii supcio koma,ocenę5/5 dajcie i zapiszcie się w mojej K-G a wylosuje parę osób co wygrają ogromne stardollary albo s-s prezenty.POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam do mnie :)

    Każdy miły komentarz i ocenka zostanie odwzajemniona, napiszcie tylko w kg :)

    by ...wicia...

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam do mnie :)

    Każdy miły komentarz i ocenka zostanie odwzajemniona, napiszcie tylko w kg :)

    by ...wicia...

    OdpowiedzUsuń
  33. Heh.To ja też. Każdy kto na mnie zagłosuje niech napisze w mojej Księdze Gości. Odwdzięczę się.
    PopPrincessaXP

    OdpowiedzUsuń
  34. Pewnie ze bym chciala zostac.
    Lo0la777

    OdpowiedzUsuń
  35. jesli zagłosujecie na mnie 5/5 to napiszcie w kg i sie odwdziecze

    palinek_13

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie, że takie coś wprowadzili. Jest o wiele łatwiej zostać CG. Mnie ciekawi, czy krajowe cg dostają coś prócz statuetki...
    Nygusiia__

    OdpowiedzUsuń
  37. jasne, że bym chciała =]

    stardoll.com/member/miley789789

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. mój nick _weronisia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. ja bardzo bym chciała, poza tym to extra pomysł :D
    adusia899

    OdpowiedzUsuń
  41. POZDRAWIAM i uważam że to świetny pomysł

    cockerspaniel8

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jestem mis_majka

    każdy kto wpisze mi sie do KG i oceni mów apartament odwdzięczę się :**

    <33

    OdpowiedzUsuń
  43. mój nick to Barbiette. (z kropką) zagłosowłam na cb :*

    OdpowiedzUsuń
  44. karzdy kto zagłosuje niech napisze w kg xxaniaxx2000

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja chcę - nick na stardoll Patimax16

    OdpowiedzUsuń
  46. kiss..and..love


    Dzięki ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo podoba mi sie ten pomysł. Bardzo bym chciala zostac krajowa CG:):)
    Karolcia2504

    OdpowiedzUsuń
  48. A i piszcie komentarze =] i głosujcie. Ocenię album, scenerię i apartament osoby, która na mnie zagłosowała =] Patimax16 to mój nick na Stardollu.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo proszę o głosy! :) :) na was też mogę zagłosować:D

    amethysa

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja bym chciała zostać również covergirl, mój nick na stardoll to Gosia1918. Pozdrawiam i dziekuję każdemu za głos, napiszcie a odwdzięczę się tym samym. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny pomysł =)
    Teraz, każda będzie miała szansę zostać CG ^^

    MiSQua

    OdpowiedzUsuń
  52. andziara03
    ~~
    kto na mnie zaglosuje niech wpisze sie w mojej KG . sposrod osob ktore na mnie zagosuja wylosuje cztery razy po 5 sd .

    OdpowiedzUsuń
  53. Prosze o głosy : )


    czeko-princessa

    OdpowiedzUsuń
  54. Mój nick to madeleina uważam ze to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  55. To jest świetny pomysł ^^ postarali sie admini wkońcu ^^
    Weroniskaaa14

    OdpowiedzUsuń
  56. Kto na mnie zagłosuje i napisze w księdze gości odwdzięczę się :)
    na stardoll malmonkinga
    Dziękuję za wszystkie głosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajnie by było xD

    Sasha13xD

    OdpowiedzUsuń
  58. Proszę o głosy!
    Nigdy nic nie wygrałam więc jak wiecie to dla mnie ważnee....

    SheRain

    OdpowiedzUsuń
  59. Proszę o głosy!
    Nigdy nic nie wygrałam więc jak wiecie to dla mnie ważnee....

    SheRain

    OdpowiedzUsuń
  60. uu fajny pomysł;D 3 razy z rzędu wygrała RAMZESIK205 ;D Na cb oczywiście że zagłosuje xd za te śłitaśne rajtki;]

    OdpowiedzUsuń
  61. Pomysł z krajową CG baaaaaaaaardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam redakcję i czytelników;
    Kasiolina

    OdpowiedzUsuń
  62. DarkFemale
    Ja też zagłosuje na innych, tylko napiszcie mi w mojej KG. ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeżeli na mnie zagłosujecie ,odwdzięczę się tym samym !
    asiulka78 :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapraszam do mojego apartamentu! GŁOSUJCIE na CG ;) Mój nick - Cristall_xD A i BloOondinaaa zagłosuję na ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja bym chciała nic jeszcze nie osiągnęłam ^^
    nick :
    ewa-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  66. Devilmiss1997
    a kto by nie chcial zostac cg kraju?
    :D
    kto na mnie wejdzie niech napisze w ksiedze gosci to tez do niego wpadne :P

    OdpowiedzUsuń
  67. upalina




    jestem 100 osobą która pisze komcia!

    OdpowiedzUsuń
  68. Lady.Gaga_04

    Tobie też szczęścia.
    Jak ktoś na mnie zagłosuje to napiszcie w mojej Księdze Gości , a ja też na was zagłosuje!

    OdpowiedzUsuń
  69. SkaterGirl_xD Piszcie w kg, to wejdę i do was ;).

    OdpowiedzUsuń
  70. Debbygirl2000
    I dzięx że na mnie zagłosujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  71. zoranda13 z małej litery

    OdpowiedzUsuń
  72. prosze o głosy a poza tym w moim klubie jest konkurs na miss miesiąca i roku jest masa prezentów do wygrania hah_buhahah


    dobrze BloOondinaaa
    zagłosuje ale prosze i na mnie wejść misssnanuna
    misssnanuna
    misssnanuna
    misssnanuna
    misssnanuna
    misssnanuna
    misssnanuna

    OdpowiedzUsuń
  73. Klaudyna12348
    piszcie w kg jak zagłosujecie napewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  74. -_LakostA_- dzięi serdeeczne ; )

    OdpowiedzUsuń
  75. mój nick na sd to zu1919 ^ ^ dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. jesteś super, ale co tam da jeden głos ;p ]


    dzięki bardzo z góry ; **

    OdpowiedzUsuń
  77. Mój nick : Bielih
    Ja na ciebie już zagłosowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny pomysł, teraz każdy ma szansę na spełnienie marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Plis GLOSUJCIE NA MNIE ;*

    Agussia21

    OdpowiedzUsuń
  80. na każdego który na mnie zagłosuje odwdzięczę się tylko niech napisze w mojej kg :)
    MIssmario5225 ;*

    Świetny blog! ;*

    OdpowiedzUsuń
  81. KAŻDY kto da głos 5/5 będzie miał swoje 5/5 napisz w kg jak dałeś 5/5

    anitka124

    OdpowiedzUsuń
  82. Chciałabym wygrać :)

    MissNatka94

    OdpowiedzUsuń
  83. Fajny pomysł ! ;)
    Zagłosujcie Aszesi ;P

    OdpowiedzUsuń
  84. naprawdę super pomysł :)) na stardoll jestem pati-lol



    pozdrowionka ;***

    OdpowiedzUsuń
  85. czasami mają fajne pomysły ;D
    Według mnie to dobrze że tak zrobili bo wtedy każdy ze swojego kraju może zostać wybrany. Haha, mi się to podoba.(:

    kisek76

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetny pomysł!

    kina614

    dziękuję:P:P

    OdpowiedzUsuń
  87. OO świetnie !

    domka3939



    doduniach7

    OdpowiedzUsuń
  88. Ooo super z góry dziękuję :D



    julek98

    OdpowiedzUsuń
  89. Ekstra ! Mój nick to
    Cadsie123 :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Proszę o głos. Mój nick to MissBlack322

    OdpowiedzUsuń
  91. Na każdego kto na mnie zagłosuje , odwdzięcze się !! Tylko pisać w księdze gości !!
    vann1223

    OdpowiedzUsuń
  92. Na każdego kto na mnie zagłosuje 5/5
    i wpisze sie do kg odwdzięcze sie

    OdpowiedzUsuń
  93. binek98765 i mojej siostry kalatygrys
    z góry dziękuję Ci bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  94. jak masz czas to czekam ;)
    hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo chcę zostać cg


    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  96. Arletusa zapraszam do sb i oczywiście do starbazarku wszystko do 2 sd

    OdpowiedzUsuń
  97. ja też bym chciała byc cg prosze głosujcie na mnie
    sell01

    OdpowiedzUsuń
  98. BloOondinaaa zagłosujesz na mnie???

    na stardolll jestem:

    kwiatek..

    OdpowiedzUsuń
  99. Jeśli macie czas to zajrzyjcie kiedyś do mnie ;))
    ___________
    MissNatuska1996

    OdpowiedzUsuń
  100. zapraszam miłośników kotów do klubu WHITE-CAT !!!! Pierwsze 1000 osób weźmie udział w losowaniu nagrody !!! )

    OdpowiedzUsuń
  101. Flowers001 ;)) Z góry dziękuję..

    OdpowiedzUsuń
  102. Zasługujesz. Zagłosowałam. Mój nick: AmfijaSmiley. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Każdy kto na mnie wejdzie i zagłosuje na 5/5 to odwdzięczę się tym samym..ale żeby to sie stało to piszcie w mojej KG.. Mój nick to : Barbi_____ Pozdrawiam ; ]

    OdpowiedzUsuń
  104. Super Pomysł

    Caro088 to mój nick ;))

    OdpowiedzUsuń
  105. zagłosuje na ciebie. ;d

    głosujcie na mnie, a jak się wpiszecie do mojej KG to się odwdzięczę tym samym głosem 5/5. ^^

    AvrilRamona13

    ;***

    OdpowiedzUsuń
  106. głosujcie na mnie, a jak się wpiszecie do mojej KG to się odwdzięczę tym samym głosem 5/5


    sell01

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja chciałabym zostać CG :) Może kiedyś mi się uda ? :)

    LadyDominika98

    OdpowiedzUsuń
  108. siemka.
    wątpie abyś to przeczytała bo zgłosiło się naprawdę duuuużo osób.
    ale spróbować warto co nie? ;p
    mój nick to Martak2 ale też i martu987 !

    OdpowiedzUsuń
  109. jestem : Gabi0101

    Na każdego kto na mnie zagłosuje 5/5 i napisze to w KG zagłosuje 5/5

    OdpowiedzUsuń
  110. Cześć! Na Stardoll jestem Suzi100.
    Uważam, że wasz blog jest świetny, codziennie na niego wchodzę. Proszę, jeśli spodoba Ci się moja doll, to możesz na nią zagłosować. I mam prośbę: czy mogłabyś mi napisać w księdze gości, co mogłabym zmienić w swojej doll, żeby była ładniejsza? Z góry dziękuję :))

    Suzi100

    OdpowiedzUsuń
  111. ja bardzo prosze o głosy . eśli napiszecie w KG to na 1oo % się odwdzięcze.

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  112. Byłoby fajnie zostać CG :)

    POZDRAWIAM:)



    dzustysia89

    OdpowiedzUsuń
  113. ja jeszcze raz prosze blooooooondina prosze muj nick zoranda13 plissss

    OdpowiedzUsuń
  114. z góry dziękuję każdemu, kto na mnie zagłosuje. na pewno odwdzięczę się, tylko napisz w mojej KG.
    a mój login to kasia012345678
    link: http://www.stardoll.com/member/kasia012345678

    :)
    proszę o głosy. :PP

    OdpowiedzUsuń
  115. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  116. Proszę o głosy :)
    Każdemu kto na mnie zagłosuje odwdzięczę się . Pisać w mojej księdze gości.

    Z góry dziękuję

    http://www.stardoll.com/member/Alexandra_Rey

    OdpowiedzUsuń
  117. Ja też bym chciała ;**
    Jagusia160

    OdpowiedzUsuń
  118. Dzięki,ale nie ma się co łudzić ...i tak nie wygram...

    nuttellka

    OdpowiedzUsuń
  119. Proszę głosujcie na mnie :))
    xxkoralikxx

    OdpowiedzUsuń
  120. misseska12443
    Będę wdzięczna za wszystkie głosy i na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  121. Miss-Iga

    będę wdzięczna za każdy głos, piszcie w KG, na pewno się odwdzięczę :)

    z góry dziękuję za głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  122. glosujcie na mnie miniak,piszcie w kg jeżeli zagłosowaliście,a nagrody to
    10 x wpisy do wszystkiego i 5/5
    2 x opisanie w mojej prezentacji o was
    5 x na wszystko 5/5
    5 x wpisy do wszystkiego
    1 x będe z tobą pisałna blogu
    2 x polecenie ciebie 5 osobom
    zapraszam nagród jest 25 czyli 25 osób może wygrać
    podpis:miniak

    OdpowiedzUsuń
  123. na każdego co namnie zagłosuje oddam głos piszcie kto głosował do kg ;)
    z góry dzięki GosiakCool to mój nick

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja Bym Chciała :)
    MissPaula_

    OdpowiedzUsuń
  125. ja jestem na stardoll kikiriki010 ;]

    OdpowiedzUsuń
  126. prosze zagłosujcie na mnie

    mój nick na stardoll to:
    hana-montana11

    OdpowiedzUsuń
  127. mój login na stardolll to-alaaa213
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  128. mój login na stardolll to-alaaa213
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  129. Moj login na stardoll to .maili.
    I zagłosuj na moja koleżanke .Karolina
    i na brata piiksii__

    OdpowiedzUsuń
  130. Moj login na stardoll to .maili.
    I zagłosuj na moja koleżanke .Karolina
    i na brata piiksii__

    OdpowiedzUsuń
  131. Witam droga Martyno.Chciałam Cię poinformować iż moja siostra zablokowała Cię z mojego konta. Zaraz sprawdzę czy da się to odblokować.
    PS: Zapraszam Dogs.Unleashed
    Piszcie do mnie w księdze gości a ja zagłosuję na was 5/5

    OdpowiedzUsuń
  132. Zagłosuj na mnie, proszę.

    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  133. Camille_1294

    Odwdzięczam się za każdy głos, wystarczy napisać w kg. :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Ja też na was zagłosuje


    Martysika242

    OdpowiedzUsuń
  135. kazdy kto na mnie zaglosuje to odwdziecze sie mu tylko niech pisze mi w kg. to ja na niego tez zaglosuje plisss glosujcie na mnie CG. to dla mnie bardzo wazne

    gagatka1212

    OdpowiedzUsuń
  136. Oczywiście że na ciebie zagłosuję (:
    mój nick na stardoll to antonowka111

    OdpowiedzUsuń
  137. EMOlaska-10
    Napisz ze zagłosowałaś odwdźięcze się!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!