czwartek, 11 listopada 2010

Reklama płatna

Cześć! Jestem agentura :) Na stardoll jestem od 29 marca 2009 roku. Moim stardollowym marzeniem jest zostać CG i właśnie drodzy użytkownicy i czytelnicy tego wspaniałego bloga, chciałam Was bardzo prosić, abyście dzisiaj na mnie zagłosowali 5/5. Ten kto zagłosuje niech napisze mi w kg, że zagłosował 5/5 dostanie szczęśliwy numerek :) Później wybiorę szczęśliwe numerki i oczywiście dam im nagrody (jeśli wygram):
1x100 sd
1x50 sd
10x prezenty po 5sd
1x czarna bluzka z Antidote w serca. xD

Jeszcze raz bardzo Was proszę o głosy 5/5 z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam.
Link do mojego apartamentu:
http://www.stardoll.com/member/agentura
Wczoraj mi się nie udało, ale mam nadzieję że dzisiaj mi się uda.

2 komentarze:

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!