czwartek, 11 listopada 2010

Reklama płatna

Cześc wszystkim z tej strony Eska104 i Mychorek1 , serdecznie chciałybyśmy zaprosić was na naszego nowego bloga: www.movie-stardoll.blogspot.com, każdy kto się doda do obserwaotrów i napiszę na moje gg: 28548064, dostanie ode mnie 5 SD i do tego, jeżeli skomentujecie nasze notki i znajdziecie się w 5 pierwszych osobach które skomętowały również dostaniecie 5 SD, a więc zapraszam do dodawania się do obserwatorów i komętowania naszych notek , oprócz tego razem z Moniką (mychorek1) staramy się aby zostać krajową CG, dlatego również proszę was o głosy CG 5/5, a oto nasze linki do apartamentów:

www.stardoll.com/pl/user/?id=10665308
www.stardoll.com/pl/user/?id=46787895

Serdecznie za wszystko dziękujemy i pozdrawiamy, czeeeść :*

6 komentarzy:

  1. ESKA TO OSZUSTKA!!!Gdy założyłam konto na edugames udawała,że o niczym nie wie dopiero jak powiedziałam,że dam ją do moderatorów dała mi 9 s-d;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zapisałam, ale nie jestem przekonana co do tego bloga...

    zapro do mnie :) - ...wicia...

    *POZDRO

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisalam sie ! juz pisze ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!