poniedziałek, 15 listopada 2010

Spoilery LE!!

Ukazały się już pierwsze spoilery LE, więc możecie zacząć szykować SD. ;)
Co o nich myślicie? Podoba wam się coś?
Mi podoba się kilka ubrań, ale najbardziej czarna sukienka w czerwone usta z ostatniego screenu.:)


http://2.bp.blogspot.com/_z1AIJo6hMJc/TOFGcTnJ61I/AAAAAAAAAmQ/Gcz7xN5s1pU/s1600/spoilery%2B9.bmp

http://3.bp.blogspot.com/_8nSjZZgPT7I/TOFRpgnV3qI/AAAAAAAAAe8/aRy7C3Ap34A/s1600/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.png
http://2.bp.blogspot.com/_8nSjZZgPT7I/TOFUOTvJyDI/AAAAAAAAAfE/SGTQM9X-m0g/s1600/hahasf.png

za pierwszy spoiler dziękuję ola069

40 komentarzy:

  1. nie napisałaś komu dziękujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba sukienka ta przed ostatnia i buty fioletowo-czarne.

    gusion

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:)
    Fajne buty są:D Oj chyba będę kasę szykować:D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się zabardzo nie podobają .
    Nie mój gust :((
    No trudno .
    Będzą jeszcze rzeczy do kupienia z le .

    __Pozdrawiam_______
    Superlady14

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mówcie że sąfajne, dlatego że mają metkę LE, gdy by mialy metke stardoll to byscie nie kupily, poza tym są OCHYDNE!!!! Jedyne co mi sie podoba to dwie ostatnie sukienki na dole, ale czy za cene 100 sd oplaca sie cs takiego kupywac??

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem buty są cudowne. Reszta niekoniecznie.

    /xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  7. ta pierwsza sukienka ładna ;)
    aa, własnie, na 21 stronie w szukaniu (różowy kolor) jest taka bransoletka za 0sd, ale tylko dla SS.
    Nie wiem, czy juz o tym pisaliscie, ale moze ktos jej jeszcze nie ma...

    Ginny221

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty są fajne ; )
    I sukienka 2 w ostatnim rzędzie na samym dole.

    _______
    dostaje się już lalkę z Graj&Zarabiaj

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nawet .. mi się najbardziej podoba ta pierwsza sukienka , spodnie nawet , koszulka i nawet te buty obydwie :P myslicie ze to wszystkie ciuchy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Darmowy laptop :
    1. Wchodzimy na :
    slygeek.com
    goproxing.com
    2. Wpisujemy :
    stardoll.com
    3. Logujemy się
    4. W miejsce naszego poprzedniego adresu
    wklejamy :
    http://www.stardoll.com/en/do/campaign/nspcc.php
    5. I gotowe !

    ------------
    justysia033

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się jedynie podoba ta przedostatnia sukienka podoba :D
    Juz 29 bd ss :D więc se kupie jeżeli jescze będzie :P
    Mam nadzieję że takk .xd


    SuperGirl070

    OdpowiedzUsuń
  12. ukradzione z bloga in-world-stardoll !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Posądzacie mnie o kradzież spoilerów nie sprawdzając wcześniej o której godzinie pojawiły się u mnie na blogu dziwnie kraść rzeczy których u was jeszcze nie ma ha ha ha
    a pozatym te spoilery są identyczne jak u mnie na blogu i kto tu kradnie??
    Dziękuję ci dajankaa95, własnie to ona robiła dla nas te spoilery

    OdpowiedzUsuń
  14. są zajebiste! a ja nie mam kasy!
    ; (

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest nowa funkcja związana z zieloną linią, według mnie to tylko zaśmieca stronę..... ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Magdolka99, przeczytaj od kogo mam te spoilery, więc nie z Twojego bloga.. czytanie ze zrozumieniem moja droga.

    OdpowiedzUsuń
  17. są ODJAZDOWE a najbardziej te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  18. beznadzieja. Podoba mi się ta przedostatnia sukienka z pierwszego spoilera i czrna (siwa?) bluzka z bufkami z drugiego. Ale nie wiem czy aż tak bardzo, żeby wydawać na nią niebotyczną liczbę sd.

    OdpowiedzUsuń
  19. Le już znikło ze stardplazy:)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka w całuski<33333333.na 100% kupie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. O.O telepatyczność xd

    jak szłam ze sQul to myślałam ...

    - kiedy będzie nowe Lee ...

    super coś kupie xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieliczne rzeczy mi się podobają, dużo z nich jest po prostu do bani. I tak gdybym była ss to bym nie wydała tyle kasy na jakieś g...o.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi nic szczególnie się z tej kolekcji nie podoba :( i tak bym sobie niczego nie kupiła, ponieważ rzeczy są za drogie :(( pamiętam pierwsze kolekcje i sądzę, że LE ma coraz słabsze ciuchy ://

    mika778

    OdpowiedzUsuń
  24. Co do telepatyczności ;P;P Pamiętam w wakacje, śniła mi się nowa marka kosmetyków na stardoll, rano włączam kompa i w starplazie pojawiło się luxe ;P;P nieźle, no nie??? A ta torebka całusek jest bajeczna ;);)

    OdpowiedzUsuń
  25. No kurde , a mi się wczoraj ss skończyło -.-
    Hańba xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podoba ta ostatnia sukienka, na pierwszym obrazku ta sukienka z drobniutkimi kwiatkami na gorsecie iii ta w kropki czerwone ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. mam 50 sd i będę miała problem z kasą dlatego wyprzedaje parę antidote i dkny :D
    AMELIA999

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej piękne! Bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne są :) wiecie może kiedy będą te Le ??

    OdpowiedzUsuń
  30. BloOondinaaa mnie nie interesuje skąd je masz. W każdym razie pochodzą z mojego bloga i zostały zrobione przez dajankaa95.
    A wogóle to zanim kogoś oskarżycie to sprawdźcie czy macie racje.I jeszcze jedno. Bardzo Wam dziękujemy za darmową reklamę bo chyba nie wyszło Wam to co zamierzałyscie( może nie wszystkie tylko osoba która mnie posądziła)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nom ta sukienka w usta jest ładna i fajne są też te rajstopy w usta i czarna bluzka ! ;D tylko ss nie jestemm ;((

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochani,

    bardzo proszę o pomoc. Od wczoraj nie mogę zakupić stardolarów przez sms. Możecie pomóc mi to wyjaśnić. Już napisałam do adminów, ale na razie bez odpowiedzi. Ratujcie :).

    AmfijaSmiley

    OdpowiedzUsuń
  33. ta ostatnia sukienka zarąbista jest ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. Już wszystko ok :). Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi 8 sukienek się podoba i jedna para butów oraz 2 torebki a reszta taka se

    OdpowiedzUsuń
  36. Niektóre ładne. A torebka z ustami.. boska. <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!