niedziela, 14 listopada 2010

Tajemnicze zmiany w "Mój Bazaar"

Wchodząc przed chwilą do sekcji *Mój Bazaar* zauważyłam, że wydrukowane i zakupione przed momentem projekty znajdują się na pierwszej, a nie na ostatniej, jak to było dotychczas, stronie. Na dodatek artykuły, które widzicie na załączonym obrazku dawniej znajdowały się gdzieś na stronie 50, a teraz zmieniły swoje miejsce.
Czy u Was też się tak dzieje? Jak myślicie: to błąd, czy zmiana? I jeśli to drugie, to w jakim celu została wprowadzona, skoro burzy wszelki ład i porządek?

26 komentarzy:

  1. Pierwszaa ! no mysle ze to błąd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślę, że to błąd.

    MissJul13

    OdpowiedzUsuń
  3. jak można adoptować zagrożony gatunek na stardoll??

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tak nie ma wiec mysle ze blad wystapil u cb u mnie czasami tez wystepuje bledy ktorych ktos inny nie ma.

    olokret

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwazam ze to zmiana poniewaz widziałam takie coś Podane na moim blogu: http://stardollowy--swiat.blogspot.com/2010/11/cos-robia.html#comments
    prosze zapisujcie sie do obserwatorow

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też coś takiego jest

    purplefairyliz

    OdpowiedzUsuń
  7. Obawiam się, że to wcale nie błąd. Pewnie Admini wiedzą, że dużo osób sprzedaje projekty i nie chcą, by osoby o dużej ilości ubrań musiały przewijać wszystko do końca.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem też mnie to zdenerwowało a na dodatek nie można doładować sd sms nie przychodzi sms w ogóle ostatni pełno błędów jest ADMINI CHYBA ŚPIĄ !

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie u mnie też taki chaos wszystko w innym miejscu, mam nadzieje że to tylko błąd

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje mi się że to zmiana bo ostatnio nie mogłam wejść na stardoll bo coś robili

    OdpowiedzUsuń
  11. http://radek-stardoll.blogspot.com/ plzz odwiedzajcie ten blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dokładnie tak samo, wszystkie ubrania są zmiksowane, nie wiadomo gdzie co jest, mam nadzieję, że to tylko błąd. :)
    SkaterGirl_xD

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze wszędzie błędy! Ja wczoraj dostałam ofertę na ss za sms-a i nie chcący anulowałam ta ofertę , zaraz po tym myślałam ze znajdę ja w awansuj na ss ale niestety nie ma jej tam :/. A koleżanka nie tak dawno doładowywała sobie ss własnie za tą oferte i tez przypadkiem anulowała , ale później ja odnalazła w awansuj na ss. Co jest grane pomóżcie...
    Mój nick na stardoll to MissBlack322

    OdpowiedzUsuń
  15. zrobisz mi metamorfoze bo kapletnie nie wiem w ci ją ubierac i czesac.
    moj nick na stardoll KinaDina.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tak nie mam ;) Może u ciebie jest jakiś błąd, albo ttlko u niektórych użytkowników, a może jeszcze nie wszystkim to dodali...

    OdpowiedzUsuń
  17. Też to zauważyłam i myśle że to zmiana...

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też tak mam, to pewnie świetna nieporadna zmiana...

    OdpowiedzUsuń
  19. myśle że to błąd . Hmm... dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się nic nie podoba gdybym miała cos kupić ;//

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!