juhu jestem 1 mi sie nie zbyt podoba ale to moje zdanie pozdrawiam gagatka1212
nawe nawet... ale nie warty swojej ceny... nie kupie ;)
Fajne
No nie warte swojej ceny wg nie ladne ale kupie bo zbieram hb ;*
nie warto kupowac ;)Monwer11b
Chyba nie kupię. ;p
już kupiłam, ma swój urok! :D
mi się nie podoba i nie kupię alaaa213<---------zapraszam do mnie ;D
Nawet jest ładne,ale ja i tak nie kupie.! I macie racje - nie jest warte swojej cenyCoolMarli
superbrzydkala
Rzeczywiście nie warte swojej ceny ;/
mi sie nie podoba .. jest takie hmm. brzydkie i takie wgl. dziwne. ; /. Ja nie kupuje ; p.zapraszam do mnie ; ]. ;Nati155
Nie zbyt ładne. ; /
o fee !!
nie warte swojej ceny:( brzydkie:(
zycie-stardollowe.blogspot.com zapraszamposzukuję redaktorkę na bloga więcej info na blogu :))a co do hot buys "this is not hot "mis_majka
nie podoba mi się ;/
to jest chyba żakiet taki se i tak niekupie bo niemam ss
nie ładne. i wgl. nie jestem już SS ..Magda.30044
ja czekałam na samą tą bluzeczke ;/ bez tego czarnego a tu mi to "coś"za 18!!!!! ;(((
Nie jest taka zła . :] Jak to się mówi zawsze mogło być gorzej . :)
To wygląda jak bluzka z lat 80Ja nie kupuje
ZAJEBISTE :***
blee..co to jest?O.o
Okropne i nie warte swojej ceny (powinno kosztować 5 sd, bo na więcej nie jest warte) ! Szkoda kasy!!!
Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!
juhu jestem 1
OdpowiedzUsuńmi sie nie zbyt podoba ale to moje zdanie pozdrawiam
gagatka1212
nawe nawet... ale nie warty swojej ceny... nie kupie ;)
OdpowiedzUsuńFajne
OdpowiedzUsuńNo nie warte swojej ceny wg nie ladne ale kupie bo zbieram hb ;*
OdpowiedzUsuńnie warto kupowac ;)
OdpowiedzUsuńMonwer11b
Chyba nie kupię. ;p
OdpowiedzUsuńjuż kupiłam, ma swój urok! :D
OdpowiedzUsuńmi się nie podoba i nie kupię
OdpowiedzUsuńalaaa213<---------zapraszam do mnie ;D
Nawet jest ładne,ale ja i tak nie kupie.! I macie racje - nie jest warte swojej ceny
OdpowiedzUsuńCoolMarli
super
OdpowiedzUsuńbrzydkala
super
OdpowiedzUsuńbrzydkala
Rzeczywiście nie warte swojej ceny ;/
OdpowiedzUsuńmi sie nie podoba .. jest takie hmm. brzydkie i takie wgl. dziwne. ; /. Ja nie kupuje ; p.
OdpowiedzUsuńzapraszam do mnie ; ]. ;
Nati155
Nie zbyt ładne. ; /
OdpowiedzUsuńo fee !!
OdpowiedzUsuńnie warte swojej ceny:( brzydkie:(
OdpowiedzUsuńzycie-stardollowe.blogspot.com
OdpowiedzUsuńzapraszam
poszukuję redaktorkę na bloga
więcej info na blogu :))
a co do hot buys "this is not hot "
mis_majka
nie podoba mi się ;/
OdpowiedzUsuńto jest chyba żakiet taki se i tak niekupie bo niemam ss
OdpowiedzUsuńnie ładne. i wgl. nie jestem już SS ..
OdpowiedzUsuńMagda.30044
ja czekałam na samą tą bluzeczke ;/ bez tego czarnego a tu mi to "coś"
OdpowiedzUsuńza 18!!!!! ;(((
Nie jest taka zła . :] Jak to się mówi zawsze mogło być gorzej . :)
OdpowiedzUsuńTo wygląda jak bluzka z lat 80
OdpowiedzUsuńJa nie kupuje
ZAJEBISTE :***
OdpowiedzUsuńblee..
OdpowiedzUsuńco to jest?
O.o
Okropne i nie warte swojej ceny (powinno kosztować 5 sd, bo na więcej nie jest warte) ! Szkoda kasy!!!
OdpowiedzUsuń