niedziela, 30 stycznia 2011

DISNEYDOLL PLOTKĄ?

Wiele blogów publikuje większości z Was już znane "dowody" na to, że DISNEYDOLL jest tylko zwykłym pomówieniem... Oto wspomniane screeny wykonane przez bysia15:


Przyglądając się obu listom, rzeczywiście doznajemy ulgi... Już sam fakt, że list został wysłany 29, czyli w sobotę (admini w weekendy nie raczą odpisywać) powinien dać nam do myślenia. Zobaczcie tylko, jak łatwo jest wywołać panikę!
Zostaje jeszcze kwestia screena ze strony Disney, której nie udało mi się wytropić w sieci - czy rzekomą informację też podrobiono? (świadczyć o tym może m.in. przesunięta data publikacji)



Uspokojeni, czy nie do końca?
Na najprawdziwsze informacje należy czekać do jutra - administratorzy na pewno dadzą nam jakąś odpowiedź...

W imieniu zespołu redakcyjnego bloga przepraszam za opublikowaną wcześniej nieprawdziwą informację dot. sprzedaży Stardoll.

73 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://pomaluj-mi-stardoll.blogspot.com/2011/01/stary-hot-buys-w-starplazie-bad.html


    PROSZĘ O TO POMYSŁ NA KOLEJNY POST

    pawi1996

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest już lepiej , ale troszkę czuję jeszcze nie pewność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wtope zaliczyliscie ten list nie jest od adminow ale od jakiejs 10 latki ze stardoll xD haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepraszaj, to prawda. Wszystko masz na uzaleznionych. Liisa zamierza sprzedać stardoll, najprawdopodobniej Disney'owi.
    ola26

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze poczekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i jest to prawda, wiem, że to nie jest miejsce na reklamy ale zapraszam na mojego Bloog'a
    www.StardollMissPaula687MyStardoll.bloog.pl

    Jeżeli nie chcesz, aby zmieniono Stardoll na DisneyDoll to napisz w komentarzu pod postem, w którym jest wszystko wyjaśnione swój nick który masz na Stardoll .

    OdpowiedzUsuń
  8. zaraz, zaraz ... Już nic z tego nie rozumiem ! Całkiem się w ty już pogubiłam. Oraz totalnie nie mam pojęcia o co chodzi z tymi screenami?
    W ogóle nic nie skapowałam... ;p
    Czyli stardoll nie zostanie sprzedany ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się pogłubiłam ;P To w końcu sprzedają czy nie? :PP

    OdpowiedzUsuń
  10. O... A tyle było krzyku ;)
    wydaję mi się, że ta przesunięta data to nie przypadek ;) to na pewno podróba

    OdpowiedzUsuń
  11. Stardoll w wiadomościach szczególna uwagę zwraca na błędy ort. a jak sie przyjrzycie w tym fałszywym screenie pisze zmini a nie zmieni xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Stop, jeśli to podróba to Medy200 (10 lat!) musiała by się włamać na konto adminów i odpowiedzieć na swój list. Uważam, że to absolutnie totalnie nie możliwe ;/ i skąd to wszystko wzięło się na stronie disney? Uważam, że głupia 10-latka (bez urazy Medy) nie wymyśliła by takiego genialnego planu ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie na blogu reklamy są za darmo!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na końcu powinnaś podziękować mi za informację xD Bo ja Ci to Julitko na gg pisałam i w komciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Julaa, to się nazywa fotomontaż. To można zrobić nawet w paincie. Zagubiona reszta:Liisa to założycielka stardoll. Ma 57 lat, prawdopodobnie dlatego uznała, że sprzedaje stardoll, ale może nie Disney'owi.
    PS. stardoll jest w wikipedii!
    Informacje wygrzebała dla was ola26.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwaga DARMÓWKA!!!!!!!!!
    Nowy strąj Harajuku Bardzo Collorowy

    1. Wchodzimy na www.goproxing.com
    2. W okienko wklejamy www.stardoll.com i klikamy Enter.
    3. Logujemy się.
    4. W okienko z adresem Stardoll wklejamy adres www.stardoll.com/en/do/campaign/harajukufall.php?officialSite=true
    GOTOWE ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wolę żeby powstał Disneydoll, zapraszam też na moją sweetaśną stronę - disneydollandyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. www.stardoll-polonia.blogspot.com poczytaj wywiad z medy200 ! I skomentuj !

    OdpowiedzUsuń
  19. No i dobrze xD Ale udowodniło nam to, że admini wcale nie są głąbami, za których ich uważamy (niby nie potrafią zapanować nad błędami, SPAMują w odp. na listy-można by wymieniać)Czesem ich nie szanujemy. Admin też człowiek. A tak naprawdę, oni mogą nas poprostu sprzedać.
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak w ogóle to zkąd macie ten screen i kto go wykonał ?... jakoś szukam takiej stronki od godziny . i nic nieznalazłam >.<

    OdpowiedzUsuń
  21. no nie wiem
    ale to co, ktoś się włamał id o Stardoll, i do Disneya ??
    no nie wiem, wydaje mi się, że to mimo wszystko prawda

    a co do tego listu, to wielokrotnie porozumiewałam się ze Stardoll i nigdy nie było identycznego schematu ich wiadomości. a na pewno odpisało mi stardoll, gdyż nie można oszukać jeśli chodzi o błędy typu problemów technicznych

    OdpowiedzUsuń
  22. Odetchnęłam z wieeeeeeeeeeeeeeelką ulgą :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm... Mi ulżyło, ale po głębszym zastanowieniu stwierdzam, że nic nie jest pewne...
    Lepiej dmuchać na zimne, więc ja wciąż pisze do adminów w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  25. jak to jest możliwe że jakieś dziecko napisało w imieniu admina ?! Przecież to nie możliwe!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie rozumiem o co chodzi z tym że jest inna czcionka i nie ma napisanego "serdecznie pozdrawiamy" co to w ogóle zmienia??

    OdpowiedzUsuń
  27. moda-stardoll-i-my.blogspot.com/2011/01/plotka-moze-jednak-nie.html#comments

    zapraszam!!!!
    napisałam list do ''disney'a''
    i odpisali mi...
    zobaczcie!!!!

    IZABELLA4731

    OdpowiedzUsuń
  28. Na szczęście wszystko to tylko przekręt. Właśnie odczytałam list od adminów - jest to NIEPRAWDA. Ja odetchnęłam z ulgą. ;)
    SkaterGirl_xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też przed chwilą dostałam list od adminów. Pisali, że to wszystko plotka. Jeśli tak, to kto mógłby to zrobić i jak? Nie sądzę aby ta Medy, czy jak jej tam podrobiła listy, zrobiła fotomontaż itp. No chyba, że ma w rodzinie jakiegoś programistę. ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. http://img593.imageshack.us/img593/5269/stardol.jpg
    oto dowód zupełnie inny na to, że to tylko plotka

    OdpowiedzUsuń
  31. dostałam przed chwilą list od adminów i to świadczy, że to tylko plotka :
    http://tinypic.pl/6zhc2zalolwk

    oto dowody
    palinek_13

    PS. W 100% nie podrobione.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też otrzymałam list od adminów, że jest to plotka (:

    OdpowiedzUsuń
  33. wiadomość do Julaaa! Ja tylko w paint zmieniłam odpowiedź adminów i wymyśliłam nową ! Tej drugiej coś tam Disney News nie wymyślałam! Też byłam w szoku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. nie musicie tutaj linkować screenów listu i pisać że macie dowód, bo przypuszczam że redaktorzy tego bloga też wysłali wiadomości do admina ;)


    mi też to przyszło.

    OdpowiedzUsuń
  35. To jest plotka.Admin odpowiedział na mój list sami zobaczcie na moim blogu http://kodynastardoll-darusia99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja dostałam odpowiedź od adminów, że jest to plotka...

    Hania_18

    OdpowiedzUsuń
  37. Wysłali mi wiadomość że ta wiadomość jest nieprawdziwa. Cieszę się z tego powodu (:
    KlauduSka124

    OdpowiedzUsuń
  38. UWAGAA!


    Stardoll jednak nie sprzedają !
    Dostałam dzisiaj od załogi list ->

    Cześć MissLunia98,

    dziękujemy za list.



    Tak jak wszystkie inne łańcuszki szczęścia czy też plotki ta informacja jest nieprawdziwa. Prosimy o nie wysyłanie nieprawdziwych informacji do innych użytkowników.





    NIGDY NIE PODAWAJ NIKOMU SWOJEGO HASŁA!!!

    NIE ZMIENIAJ SWOJEGO ADRESU EMAIL NA ADRES HAKERA!!!



    Pozdrawiamy serdecznie,

    Personel Serwisu Stardoll



    Nie zapomnij! Lubić nas na Facebooku i śledzić na http://twitter.com/Stardoll_Polski



    PS:

    Obsługa Klienta stara się odpowiadać na wszystkie pytania w języku, w którym są napisane. Może się jednak zdarzyć, że otrzymasz odpowiedź w języku angielskim, który jest standardowym językiem w naszej witrynie.



    ----
    Ja się cieszę jak nigdy !

    MissLunia98
    SCREEN :

    http://oi51.tinypic.com/29ncf1i.jpg

    OdpowiedzUsuń
  39. screen ! sprzedaż stardoll jest plotką ! -> http://oi51.tinypic.com/29ncf1i.jpg

    OdpowiedzUsuń
  40. UWAGA GDY STWORZYSZ KONTO POD TYM ADRESEM NA STARDOLL
    BEDZIESZ MIEC 5 DNI SS I 100SD !
    MUSISZ POTWIERDZIC EMEIL I PRZYNAJMNIEJ ZMIENIC FRYZURE LALKI!
    *oto adres:

    http://www.stardoll.com/pl/user/?refKey=xqSjAAeJXhQz0U0UbvCn0yzH4&pid=40031&gid=2

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak się cieszę, że wszystko się wyjaśniło! Już wszystko wyjaśnione... Jedna osoba podrobiła list...

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej! Disneydoll to nieprawda! Wczoraj wysłałam wiadomość do administracji i odpisali mi, że to nie prawda. Mogę Wam wysłać zdjęcie ekranu, na którym jest ten list. Napiszcie w mojej księdze gości jesli chcecie. Całe szczęście, że to tylko plotki. Martynka317

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi też odpisali, że to nieprawda :) Jak coś, to mogę dać Wam scana. Ogólnie napisali mi coś takiego:
    "Tak jak wszystkie inne łańcuszki szczęścia czy też plotki ta informacja jest nieprawdziwa. Prosimy o nie wysyłanie nieprawdziwych informacji do innych użytkowników".

    Także raczej możemy odetchnąć z ulgą ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. napisałam do adminów i odpisali, że ta informacja jak wszystkie inne łańcuszki i plotki jest nie prawdziwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Też dostałam wiadomość ;)
    Cieszę się bardzo, że to nie prawda <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja napisałam i dostałam dzisiaj odpowiedz. Screen: http://i51.tinypic.com/t5mvl2.jpg
    A tu wiadomosc:
    Cześć MileyCyrus160,

    dziękujemy za list.



    Tak jak wszystkie inne łańcuszki szczęścia czy też plotki ta informacja jest nieprawdziwa. Prosimy o nie wysyłanie nieprawdziwych informacji do innych użytkowników.





    NIGDY NIE PODAWAJ NIKOMU SWOJEGO HASŁA!!!

    NIE ZMIENIAJ SWOJEGO ADRESU EMAIL NA ADRES HAKERA!!!



    Pozdrawiamy serdecznie,

    Personel Serwisu Stardoll



    Nie zapomnij! Lubić nas na Facebooku i śledzić na http://twitter.com/Stardoll_Polski



    PS:

    Obsługa Klienta stara się odpowiadać na wszystkie pytania w języku, w którym są napisane. Może się jednak zdarzyć, że otrzymasz odpowiedź w języku angielskim, który jest standardowym językiem w naszej witrynie.


    MileyCyrus160

    OdpowiedzUsuń
  48. ja napisałam do adminów z pytaniem czy to prawda a oni powiedzieli ze to oczywiscie bzdura i nie trzeba sie przejmowac

    OdpowiedzUsuń
  49. http://stardollandfree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Z listu wynika ,że stardoll sprzedaje strone ale w grudniu 2012!

    OdpowiedzUsuń
  51. Nareszcie wszystko wyjaśnione.
    SkaterGirl_xD

    OdpowiedzUsuń
  52. UWAGA!!! Admini odpisali na mój list, piszą, że to bzdura i nie należy w to wierzyć ani rozpowszechniać fałszywych informacji. Teraz wiem, że napewno stardoll zostanie stardollem, a nie disneydoll !!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Cześć MissKMK1997,
    dziękujemy za list.


    Tak jak wszystkie inne łańcuszki szczęścia czy też plotki ta informacja jest nieprawdziwa. Prosimy o nie wysyłanie nieprawdziwych informacji do innych użytkowników.

    NIGDY NIE PODAWAJ NIKOMU SWOJEGO HASŁA!!!
    NIE ZMIENIAJ SWOJEGO ADRESU EMAIL NA ADRES HAKERA!!!

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Personel Serwisu Stardoll

    Nie zapomnij! Lubić nas na Facebooku i śledzić na http://twitter.com/Stardoll_Polski

    PS:
    Obsługa Klienta stara się odpowiadać na wszystkie pytania w języku, w którym są napisane. Może się jednak zdarzyć, że otrzymasz odpowiedź w języku angielskim, który jest standardowym językiem w naszej witrynie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wasz blog jest super, naprawdę zawsze informujecie na bierząco :) pozdrawiam cię Julita (jeśli mogę cię tak nazwać :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kamień spadł z serca ;P
    A z tą wiadomością opublikowaną nic się nie stało :P każdemu może się zdażyc :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Disneydoll to na trylion procent nieprawda ! Pisałam do adminów w tej sprawie i zobaczcie ich odpowiedz !!! :

    Cześć MissVikaa12,

    dziękujemy za list.



    Tak jak wszystkie inne łańcuszki szczęścia czy też plotki ta informacja jest nieprawdziwa. Prosimy o nie wysyłanie nieprawdziwych informacji do innych użytkowników.





    NIGDY NIE PODAWAJ NIKOMU SWOJEGO HASŁA!!!

    NIE ZMIENIAJ SWOJEGO ADRESU EMAIL NA ADRES HAKERA!!!



    Pozdrawiamy serdecznie,

    Personel Serwisu Stardoll



    Nie zapomnij! Lubić nas na Facebooku i śledzić na http://twitter.com/Stardoll_Polski



    PS:

    Obsługa Klienta stara się odpowiadać na wszystkie pytania w języku, w którym są napisane. Może się jednak zdarzyć, że otrzymasz odpowiedź w języku angielskim, który jest standardowym językiem w naszej witrynie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Pojawił się HB w starplazie do kupienia jest


    Mój nick: Klaudiamn

    OdpowiedzUsuń
  58. Lucas!!!!! Looknij na to:

    http://img339.imageshack.us/img339/1963/dsc07834fz.jpg

    Admini mi odpisali że to nie prawda. Może trzeba im uwierzyć?!

    Klaudiamn

    OdpowiedzUsuń
  59. TO NIEPRAWDA! STARDOLL NIE BĘDZIE SPRZEDAWANY A PLASTIKOWE LALKI W SUKIENECZKACH KSIĘŻNICZEK NIE BĘDĄ ZASTĘPOWAŁY NASZYCH LALEK. CZYTAŁAM NA BLOGU LIST ADMINÓW I TO NIE PRAWDA TE WSZYSTKIE INFO O RZEKOMEJ SPRZEDAŻY STARDOLLA TO WSZYSTKO GŁUPIE PLOTKI PEWNEJ DZIEWCZYNY NA STARDOLL! TO ONA PODRABIAŁA TE LISTY I PODEJRZEWAM ŻE TĄ STRONĘ DISNEYA O SPRZEDAŻY TEŻ!
    MOŻEMY BYĆ SPOKOJNI O NASZE DOLKI :)
    MissBlack322

    OdpowiedzUsuń
  60. Słuchajcie, już wszystko wyjaśnione! Ta dziewczyna się przyznała, a admini usunęli jej konto...

    OdpowiedzUsuń
  61. NIE PRAWDA!!! STARDOLL BĘDZIE JÓZKA!!!!!!!





































    TU MACIE DOWÓD:




    http://4.bp.blogspot.com/_HPZmtiaEmDE/TUaYWU2mjeI/AAAAAAAAAso/UGkxDWTurX4/s1600/sd.bmp

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystko jest ok. Stardoll potwierdził mi, że to nieprawda! Na dodatek usunęli konto tej Medy2000. Auć.
    Ashya96

    OdpowiedzUsuń
  63. PRZECENA! ZNIKNĘŁA! I TO CO BYŁO TAŃSZE TEŻ ZNIKNĘŁO! NIE MA TEGO CO BYŁO TAŃSZE! PRZECENA! ZNIKNĘŁA! I TO CO BYŁO TAŃSZE TEŻ ZNIKNĘŁO! NIE MA TEGO CO BYŁO TAŃSZE! PRZECENA! ZNIKNĘŁA! I TO CO BYŁO TAŃSZE TEŻ ZNIKNĘŁO! NIE MA TEGO CO BYŁO TAŃSZE!

    OdpowiedzUsuń
  64. Noi dobrze, nie zniosłabym czegoś takiego jak DisneyDoll... To by była porażka ^^ Odetchnęłam z ulgą :)

    OdpowiedzUsuń
  65. szczerze to usunęłabym moje konto na 'disneydol' jak by w ogóle powstało!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!