o! pierwsza jestem xd
Tamto było lepsze morandi85
trzecia xd
wiem o tym od rana
Właśnie też to zauważyłam jakąś godzinkę temu .:) Tamto było trochę lepsze . ;)
widziałam , fajne :D
nawet fajne choc przyzwyczailam sie do starego :)
stare było ładniejsze ;p
tak ładne, ale wy dopiero teraz? żal
poprzednie bylo lepsze ;Danaser00 ;]
Mi się to bardziej podoba , jest takie gwiazdorskie :DDRomcia13
.O ;) wiedziałam wcześniej po metkach.
mi się bardziej chyba to podoba ;pp
głupie, RI w kółku :P
mnie sie nie podoba
Fajnie : D
Ładne logo :D
fajnie.
:D
Fajne logo tego sklepu ;D
Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!
o! pierwsza jestem xd
OdpowiedzUsuńTamto było lepsze
OdpowiedzUsuńmorandi85
trzecia xd
OdpowiedzUsuńwiem o tym od rana
OdpowiedzUsuńWłaśnie też to zauważyłam jakąś godzinkę temu .:) Tamto było trochę lepsze . ;)
OdpowiedzUsuńwidziałam , fajne :D
OdpowiedzUsuńnawet fajne choc przyzwyczailam sie do starego :)
OdpowiedzUsuństare było ładniejsze ;p
OdpowiedzUsuńtak ładne, ale wy dopiero teraz? żal
OdpowiedzUsuńpoprzednie bylo lepsze ;D
OdpowiedzUsuńanaser00 ;]
Mi się to bardziej podoba , jest takie gwiazdorskie :DD
OdpowiedzUsuńRomcia13
.O ;) wiedziałam wcześniej po metkach.
OdpowiedzUsuńmi się bardziej chyba to podoba ;pp
OdpowiedzUsuńgłupie, RI w kółku :P
OdpowiedzUsuńmnie sie nie podoba
OdpowiedzUsuńFajnie : D
OdpowiedzUsuńŁadne logo :D
OdpowiedzUsuńfajnie.
OdpowiedzUsuń:D
OdpowiedzUsuńFajne logo tego sklepu ;D
OdpowiedzUsuń