Nie ładna, nie kupie;/
taka sobie :D ale kupie bo HB ;/Sandra512xD
Trzy słowa: ona jest tandetna.
Brzydlaa
Pasuje do tych butów w RIO kupiłam ją i te buty i wygląda genialnie!!!
mi się ona nie podoba ;/
Jak na taką cenę,żadna rewelacja.
Może być.
Jeden z najgorszych HB jakie widziałam ;] Zdecydowanie nie kupię. Nie mam w zwyczaju niepotrzebnie płacić za rzeczy, które mi się kompletnie nie podobają :d
kupie napewno
nie podoba mi sie .
może :?
niee
okropna znowu wzorki ! :0
ja kupię ;D bo zbieram hb xD
Ja kupiłam :P
mi sie bardzo podoba :D .
mi się podoba;]
Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!
Nie ładna, nie kupie;/
OdpowiedzUsuńtaka sobie :D ale kupie bo HB ;/
OdpowiedzUsuńSandra512xD
Trzy słowa: ona jest tandetna.
OdpowiedzUsuńBrzydlaa
OdpowiedzUsuńPasuje do tych butów w RIO kupiłam ją i te buty i wygląda genialnie!!!
OdpowiedzUsuńmi się ona nie podoba ;/
OdpowiedzUsuńJak na taką cenę,żadna rewelacja.
OdpowiedzUsuńMoże być.
OdpowiedzUsuńJeden z najgorszych HB jakie widziałam ;] Zdecydowanie nie kupię. Nie mam w zwyczaju niepotrzebnie płacić za rzeczy, które mi się kompletnie nie podobają :d
OdpowiedzUsuńkupie napewno
OdpowiedzUsuńnie podoba mi sie .
OdpowiedzUsuńmoże :?
OdpowiedzUsuńniee
OdpowiedzUsuńokropna znowu wzorki ! :0
OdpowiedzUsuńja kupię ;D bo zbieram hb xD
OdpowiedzUsuńJa kupiłam :P
OdpowiedzUsuńmi sie bardzo podoba :D .
OdpowiedzUsuńmi się podoba;]
OdpowiedzUsuń