fajne ale ss mi sie skonczyłohanna-montana66
trzeeecia xD nie podoba mi sie. ;)
Ten komentarz został usunięty przez autora.
JEST JUŻ ZAPOWIEDŹ HOT BUYS NA LUTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mi$ka
kupiłam ją kolekcjonuje HB :]Vaaifa
błe . -_-
chyba 7 sd :0 ale mi sie nie podoba ta czapka
ale super !
Fajna,ale nie kupię..
Średnio mi się podoba , ale : chyba " kupię - bo kolekcjonuje HB.
Boskie! Kupiłam ;D
Nie no ciekawa czapka :)
Nie, wiem... Może kupię ;)
Te rzeczy ze spoilerów to Hb's.Na stardoll pojawiła się już zapowiedz :)
"Kosztuje 7 SS i jest dla SS..." Ciekawe ;) Chyba 7 SD.
troche dziwne nie kupie ;p
Hej . Nie wiem czy juz o tym pisaliście, i zapewne większość osób juz o tym wie , ale w sklepie PALAZZO na ostatniej stronie jest żółta sukienka za 0sd. :) Niestety jest ona tylko dla ss ;<
według mnie jest nawet ładna;)
Nie w PALAZZO tylko w VOLIE ;)
Pomyliłeś zamiast 7 sd to napisałeś 7 ss
Kupiłam.
kupię może ;)
bardzo fajna, ale ss już nie mam ;/
superr
śliczna
Nie jest zła :)
dziwna
Nawet ładna.Już ją mam.
Pięna...Ale nie mam ss...
nie;/ taka sobie!
Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!
fajne ale ss mi sie skonczyło
OdpowiedzUsuńhanna-montana66
trzeeecia xD
OdpowiedzUsuńnie podoba mi sie. ;)
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńJEST JUŻ ZAPOWIEDŹ HOT BUYS NA LUTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuńMi$ka
kupiłam ją kolekcjonuje HB :]
OdpowiedzUsuńVaaifa
błe . -_-
OdpowiedzUsuńchyba 7 sd :0 ale mi sie nie podoba ta czapka
OdpowiedzUsuńale super !
OdpowiedzUsuńFajna,ale nie kupię..
OdpowiedzUsuńŚrednio mi się podoba , ale : chyba " kupię - bo kolekcjonuje HB.
OdpowiedzUsuńBoskie! Kupiłam ;D
OdpowiedzUsuńNie no ciekawa czapka :)
OdpowiedzUsuńNie, wiem... Może kupię ;)
OdpowiedzUsuńTe rzeczy ze spoilerów to Hb's.
OdpowiedzUsuńNa stardoll pojawiła się już zapowiedz :)
"Kosztuje 7 SS i jest dla SS..." Ciekawe ;) Chyba 7 SD.
OdpowiedzUsuńtroche dziwne nie kupie ;p
OdpowiedzUsuńHej . Nie wiem czy juz o tym pisaliście, i zapewne większość osób juz o tym wie , ale w sklepie PALAZZO na ostatniej stronie jest żółta sukienka za 0sd. :) Niestety jest ona tylko dla ss ;<
OdpowiedzUsuńwedług mnie jest nawet ładna;)
OdpowiedzUsuńNie w PALAZZO tylko w VOLIE ;)
OdpowiedzUsuńPomyliłeś zamiast 7 sd to napisałeś 7 ss
OdpowiedzUsuńKupiłam.
OdpowiedzUsuńkupię może ;)
OdpowiedzUsuńbardzo fajna, ale ss już nie mam ;/
OdpowiedzUsuńsuperr
OdpowiedzUsuńśliczna
OdpowiedzUsuńNie jest zła :)
OdpowiedzUsuńdziwna
OdpowiedzUsuńNawet ładna.Już ją mam.
OdpowiedzUsuńPięna...Ale nie mam ss...
OdpowiedzUsuńnie;/ taka sobie!
OdpowiedzUsuń