wtorek, 22 lutego 2011

Darmowy naszyjnik! (ze zmianą proxy, tylko dla SS!)



1. Czyścimy historię przeglądarki
2. Zmieniamy proxy na: 147.102.82.32 port 3128

- zmiana w Mozilli Firefox
- zmiana w Internet Explorer
- zmiana w Operze

3. Wchodzimy na:
http://stardoll.com/ru/contest/view.php?id=1018
4. Logujemy się
5. Wyłączamy proxy
6. Wklejamy poniższy link:
http://stardoll.com/ru/contest/finish.php?id=1018
7. Gdy strona się załaduje logujemy się normalnie, darmówka czeka w salonie piękności!

25 komentarzy:

  1. Pierwsza !!
    Nie robie, bo proxy a proxy ja nie umiem :(
    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. nie działa. Może dlatego że podałaś greckie proxy, a podajesz link do konkursu dla Rosji ?

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie, już go mam, dlatego nie dostałem ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zrobiłam. Sliczny jest ;p

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest fajny, szkoda że dla ss.

    Zapraszam na metamorfozy-sd.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja go kupowałam z około pół roku temu. Kiedy byłam ss.. Wtedy mi się podobał...... on był w starplazie.

    OdpowiedzUsuń
  8. jest bardzo śliczny al;e szkoda żę dla ss :( wgl. zapraszam na mojego bloga o sims 3 !!

    love-sims-3 . blogspot . com

    ! usuncie odstepy przed i po kropce !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię darmówek z proxy. :|
    _Jagodzianka_

    OdpowiedzUsuń
  10. nie robie , bo z proxy , ale naszyjnik jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniutki, ale nie robie...

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny ale wolę nie paprac niczego w kompie xD

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja go niedawno kupiłam ;/... Pfff ;[

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny ale nie robie

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah konkurs z Eurowizją związany :DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ;0
    Ale nie umiem proxy zmieniać...

    OdpowiedzUsuń
  17. eee no , nie dziala mi . strona sie zawiesza . i jest blad serwera . ; //

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pięknyy. !!! szkoda, że nie jestem SS. ! :((

    OdpowiedzUsuń
  19. no na serio śliczny!kurczę no nie dość,że z proxy to jeszcze dla ss

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie robię z proxy to może popsuć kompa
    rumianka

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!