niedziela, 20 lutego 2011

STARDOLL X FACTOR

Czas zacząć konkurs, o którym dowiedzieliście się dziś o północy - STARDOLL X FACTOR. W konkursie wasze zadanie to zaśpiewanie wybranej przez siebie piosenki!



REGULAMIN:
1. Na początku nagrania każdy musi powiedzieć "www.stardoll.ocom.pl"!
2. Nagranie musi trwać minimum 2:00 minuty.
3. Aby wziąć udział w konkursie trzeba być obserwatorem bloga!
4. Można śpiewać do jakieś wersji instrumentalnej utworu (np. na YouTube) lub do własnego podkładu (np. na gitarze lub pianinie).
5. Przed zakończeniem konkursu, nie możecie publikować nigdzie swojego nagrania! Musicie wysłać je jedynie na maila (o tym w dalszej części posta).
6. Piosenkę należy zaśpiewać SOLO.
7. Nieprzestrzeganie regulaminu, grozi dyskwalifikacją z konkursu!


Nagrać swój śpiew możecie np. telefonem komórkowy lub rejestratorem dźwięku w komputerze. Polecam również stronę www.aviary.com/launch/Myna - filmiki z instrukcją nagrywania: Część 1 | Część 2


Gotowe nagrania musicie wysłać w załączniku na mailowy stardollxfactor@gmail.com
W mailu, poza nagraniem, napiszcie również swój nick ze Stardoll oraz nick pod jakim jesteście zapisani do obserwatorów bloga.



Na wasze nagrania czekamy do 26 marca 2011 włącznie.
Nagrody jakie czekają na zwycięzców to...

 I miejsce - 1000 SD + doładowanie SS za 30.75 zł 
 II miejsce - 500 SD + reklama w linkach na 3 miesiące 
 III miejsce - 300 SD + reklama w linkach na miesiąc 

Sponsorem tych nagród jest Diamond Star Magazyn, za co serdecznie mu dziękujemy i zapraszamy was do jego odwiedzania:



Po przesłuchaniu wszystkich nagrań, jury (redaktorzy bloga) wybiorą 10 najlepszych nagrań, z których wy, za pomocą sondy, wybierzecie zwycięzców! :) POWODZENIA!

193 komentarze:

  1. Może się zg jeżeli uda mi się nagrac piosenkę :D



    SuperGirl070

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super . ! Może się zgłoszę . : )

    OdpowiedzUsuń
  4. `super . Biore się za nagrywanie !

    OdpowiedzUsuń
  5. do dupy co ty myślisz że ktoś ci wyśle hahahahah

    OdpowiedzUsuń
  6. @Bloog, w poprzednim konkursie karaoke wzięło udział baaardzo dużo osób. ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie oczywiście zgłoszę! Ale muszę wiedzieć na jaki e-mail to wysłać ;P Lucas podasz go w następnym poście?

    MisSharpey116

    OdpowiedzUsuń
  8. jak uda mi sie nagrać to sie zgłoszę. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Hymm... A czy ten program Audacity, jest bezpieczny dla komputera?

    OdpowiedzUsuń
  10. Możecie mnie oświecić i powiedzieć jakie wy macie doświadczenie muzyczne? Jeśli takowego nie macie no to sorry, ale ten pomysł jest do kitu. Żeby oceniać czyjś wokal trzeba miec o tym jakies pojęcie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagram że tylko bez muzyki .. :( I bd fałszować ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Może się zgłoszę xD Pofałszujemy sobie ; D

    olasasha

    OdpowiedzUsuń
  13. E co mi szkodzi zgłoszę sie:)
    Bella-Michasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że akurat taki konkurs , bo mam fatalny głos .

    WhiteeWhisper

    OdpowiedzUsuń
  15. ` przepraszam mam jedno pytanie ! Czy nagrania mogą być w formie video czy tylko audio ?
    CuteWeronikaa13

    OdpowiedzUsuń
  16. super :) Zgłoszę się jak tylko nagram :D

    Barbi_____

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się. A może być wgl bez podkładu??

    OdpowiedzUsuń
  18. Super . ! Za taką nagrodę !? Na pewno się zgłoszę.. Choć wątpię, że wygram..

    OdpowiedzUsuń
  19. zg się :) Mam pytankooo :) Można nagrać na ising? błagam! PROSZĘ O ODPOWIEDŹ W KG

    MissFusia2000

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Może się zgłoszę. Jeszcze zobaczę czy mi wyjdzie ;)

    juliakinga11

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo ja napewno się nie zgłoszę nie ma mowy ja ?! Z takim głosem ?! Ludzie ja mam 9 lat xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow... nagrody zachęcają xdd

    OdpowiedzUsuń
  24. O... Warto spróbować :P
    Też chciałabym zapytać czy można na ising :)
    Byłoby łatwiej... ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ^^ Jak uda mi się nagrać to wyśle :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurde ciągle fałszuję ! :( xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Ok.
    Można zaśpiewać bez muzyki?
    Można nagrać telefonem?
    Proszę o odp. !
    LadyMK2000

    OdpowiedzUsuń
  28. @LadyMK2000, można nagrać telefonem. Przecież jest napisane ;D
    "Nagrać swój śpiew możecie np. telefonem komórkowym..."
    Mam nadzieję, że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się zgłoszę chyba ;)
    Tylko się nie przestraszcie mojego głosu xDD

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jakby się zgłosiła to normalnie byście padli xdd
    Nie moja bajka, ale powodzenia ^

    OdpowiedzUsuń
  31. ja się chyba zgłoszę ... <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmmm... Jeżeli można telefonem, to się zgłaszam ;) Lucas odpisz mi. Bardzo mi zależy, kocham śpiewać ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ej macie pomyłkę, bo napisaliście do 4 marca 2010, a nie 2011. Powodzenia wszystkim, bo nie biorę udziału.

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. trzeba znać się na rzeczy, żeby oceniac czyjś wokal...n uie mówię,żę redaktorzy nic nie wiedzoą na ten temat!! poprostu mówię..
    2. NIE MASZ PEWNOŚĆI (NIGDY!!!!) ŻE NAGRANIE KTÓRE KTOŚ WYSYŁA JEST PRZEZ NIEGO ŚPIEWANE!!!
    2. NIBY UMIEM ŚPIEWAĆ, ALE KONKURENCJA SZYYYYYYYYYBKO ROŚNIE ;// WIĘC RACZEJ SIĘ NIE ZGŁOSZE ;((( CHOCIAZ MOŻĘ :))




    joproxyz18

    OdpowiedzUsuń
  35. A i jakby co Lucas,NIE ZOBACZYSZ MNIE NA NIM!XD



    AnetMiss10

    OdpowiedzUsuń
  36. haha, ja sie zgłosze ale mam tak fatalny głos.. xD

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się !!!
    diament44 .

    do jakiejś następnej notki dam nagranie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja się zgłaszam, mój nick to missvikaa12 :) P.S. Mam nowego bloggera, bo mi usunęli konto na gmailu :(

    OdpowiedzUsuń
  39. żal, powtórka konkursu.
    mógłbyś się wysilić i wymyślić coś bardziej oryginalnego

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam sie ale czy piosenka ma byc po polsku czy angielsku??

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwaga dzisiaj na moim blogu o 19 . wieczór MK ! będzie około 15 pytań ! zapraszam . s-t-a-r-d-o-l-l-o-v-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Spróbuję, ale nie wiem czy się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. mi się nie uda , ale dla zabawy wyśle xD

    OdpowiedzUsuń
  44. Aaa , czy ten cały 'Audacity' to umożliwi mi nagrania ???

    OdpowiedzUsuń
  45. a czy w chórkach może byc moja koleżanka plisss ?!

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się ; ) I Nagrywam Piosenkę : )

    OdpowiedzUsuń
  47. 4 marzec...moje urodziny ! *o* seryjka. *o*

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj... raczej to nie dla mnie... .

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak nagrac na tym programie piosenkę ? Trzeba miec mikrofon czy cos takiego ??? Ja nie wiem . Odpiszcie !

    OdpowiedzUsuń
  50. Hmm ... Nagrody dają do myślenia :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Lucas co dalej taniec z gwiazdami? Jaka to melodia? A może koło fortuny...

    OdpowiedzUsuń
  52. ja wole nie ale jestem ciekawa kto wygra ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. Chyba cię geju pojebało że będę dla pedała śpiewać !. Pff... nie mam zamiaru dla pedałów śpiewać , twój chłopak nie może ci w łóżku pośpiewać ?. żal mi cb i tych twoich głupich konkursów , Vampires161 ma rację może teraz czas na Tanie z Gwiazdami ??? antonowka111

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja pomyślę :)

    - Paolka99Smile :D

    OdpowiedzUsuń
  55. w końcu coś,w czym jestem dobra XD
    oczywiście,że się zgłaszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny pomysł w poprzednim konkursie się nie zgłosiłam ale teraz mam drugą szansę :D Na szczęście mój tata mam audacity i umiem się w nim poruszać :)))

    OdpowiedzUsuń
  57. Ooof kors wygram mvahahahah xd
    Biedni ludzie,będą musieli mnie słuchac x3

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja wezmę udział, jeśli mi będzie dobrze się układał głos :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja się zgłaszam ! :)

    Pozdrawiam:
    xxkoralikxx

    OdpowiedzUsuń
  60. Z wielką przyjemnością się zgłoszę, ponieważ ucze sie śpiewać, może mi sie uda :)

    ciuciaSweet

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się ale bez muzyki lepiej mi wyjdzie xD ; )

    Francus13

    OdpowiedzUsuń
  62. ja wyśle 28 lutego,,bo nie jestem na chacie ://

    OdpowiedzUsuń
  63. ixter - zgadzam sie.

    p.s: to bedzie lipa :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Super ; DD Macie świetne pomysły na bloga ; 33 Tak trzymać.! ; PP

    OdpowiedzUsuń
  65. Może wezmę udział, zobaczy się :)
    Chociaż szkoda że czas na oddawanie prac nie jest do 7 marca, bo jakoś w tym terminie dostanę nową kamerę, a nagrody są obiecujące ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie mogę przegapić takiej okazji;] Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  67. Mój nick na stardoll brzmi Juleczkaa999

    OdpowiedzUsuń
  68. A zgłoszę się. Chyba, że mi nie wyjdzie.
    ...Oktawia...

    OdpowiedzUsuń
  69. no zgłaszam się ale właśnie na jaki Email?

    oliwia01sekret

    OdpowiedzUsuń
  70. Zg.sie lecz nie wiem czy mi sie uda! ;/ ;(

    OdpowiedzUsuń
  71. zg sie !
    ale mosze zobaczyc czy w dzien nagrywania lub inny bede miala dobry glos

    OdpowiedzUsuń
  72. właśnie czy można się nagrać na ising.pl? ja również proszę o wpis do KG

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się choć na pewno nie wygram ,bo nie mam mega głosu :(

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam się przesłałam
    doda33bayby

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. Uczepię się jednej rzeczy z dedykacją dla przodowników-to konkurs muzyczny co wiadomo wiąże się z talentem,a nie ogłaszaniem publicznie,że sie go nie posiada ;& ale słowo "talent" każdy rozumie inaczej wiec soRR za uwagę..A co do konkursu-nagrody tak mnie chęcą i akurat się składa,ze babka na polaku powiedziała,ze ma "radiowy" głos więc moze wezme udział :}

    OdpowiedzUsuń
  77. super ja się zgłosze

    magda97blue

    OdpowiedzUsuń
  78. Hmm ja się zgłoszę ponieważ podobno "umiem" śpiewać a ćwiczę śpiew od hmm?? 4 lat albo dłużej więc może mam jakieś szanse, ale szczerze wątpię...Niestety mój głos jest całkiem inny w realu niż na nagraniu ;(

    SSmileykoch

    OdpowiedzUsuń
  79. Wszystkie piszecie że albo nie macie głosu albo po nagraniu jakiś dziwny to jest tylko zabawa jeżeli nie chcesz to nie bierz udziału a nie rozgłaszaj że nie weźmiesz udziału bo to jest troche nudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja już wysłałam
    Pozdrowionka Molcia32

    OdpowiedzUsuń
  82. Wezmę udział.., aleee od razu sorki za fałsz. xd nagrywam na telefonie, bo ten program do duuupy xdd ;D

    OdpowiedzUsuń
  83. Zg :D
    Soryy za to że wauszuję i że słychać mojego psa i brata ale ok wysyłam ....

    NAgrywałam na kompie na kamerce ale bez video <)
    przegramm ..


    niutekkasiutek

    OdpowiedzUsuń
  84. zg się !!
    Juz przesłałam ;p;p
    PRZEGRAM NA 1000%
    Amanda...xp

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja chętnie bym się zgłosiła. Nagrody zachęcają ale no cóż nie umiem zalinkować pracy ani nic takiego ;(((

    OdpowiedzUsuń
  86. może się zgłoszę, ale najpierw muszę nagrać piosenkę XD

    OdpowiedzUsuń
  87. format audio czy video? bo na 100% się zgłoszę

    OdpowiedzUsuń
  88. zgłaszam się, potem prześlę na 2 marca 2011

    Sweetkasia1998

    OdpowiedzUsuń
  89. ja się zgłosiłam, ale nie wiem czy to moje nagranie to przejdzie.... a wygrać ss chciałby chyba każdy...

    OdpowiedzUsuń
  90. Faajniutki konkursik;)) Zgłaszam się. Mój nick na stardoll to feelyska

    OdpowiedzUsuń
  91. Wysłałam moje nagranie "Dziwny jest ten świat" i liczę na wygraną ;)Mój wokal pooowala.

    OdpowiedzUsuń
  92. Wysłałam moje nagranie "Dziwny jest ten świat" i liczę na wygraną ;)Mój wokal pooowala.

    OdpowiedzUsuń
  93. Wysłałam moje nagranie "Dziwny jest ten świat" i liczę na wygraną ;)Mój wokal pooowala.

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja się zgłoszę :) Tylko na jakiego e-maila wysłac piosenkę ?

    OdpowiedzUsuń
  95. Nagrody tak kuszą... :D Zgłaszam się :)

    chrupekxq

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo fajny pomysł ;3 Może się zgłoszę... =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  97. Zapraszam na mojego bloga!
    To linik:
    stardollowe-triki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Niedługo konkurs do wygrania stardollary! Tylko dla obserwatorow bloga. Naprawdę się opłaca bo nie będzie mało kasy do wygrania:)
    stardollowe-triki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. może się zgłoszę... jeśli uda mi się zrobić nagranie, to może... ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. superstar0901xd

    Mam nadzieję że uda mi się nagrać wykonanie piosenki przeze mnie, a wtedy może wezmę udział...

    OdpowiedzUsuń
  101. Ha ha ha... jak nagram to się zgłoszę, ale ostrzegam, że po pierwszej sekundzie ogłuchniecie...
    Pozdrawiam olka306

    OdpowiedzUsuń
  102. Hejka pomysł mi się podoba ale program który napisałeś nie mogę się w nim połapać i ściągnąć :/ Może masz do tego programu link i polską wersje?? Nie jestem zorientowana w programach i proszę o odpowiedź na :
    -gg 34083176
    -mail podany
    - poczta na stardoll monia84

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam sięę ,. ; - DD
    ~~
    wysłałam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  104. Normalnie to bym się nie zgłosiłą, ale te nagroooody *.*

    Jak mogę nagrać? Telefon mi strasznie przekształca głos i wgl., a innego pomysłu nie mam ; (

    nat47a

    OdpowiedzUsuń
  105. zgłaszam się potem wyśle prace:)
    ---michasialina

    OdpowiedzUsuń
  106. jak znajde gitare to się zgłoszę, bo wokal mam dobry nawet bardzo xDD

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja Się Zgłaszam ! Olcia_Real !

    OdpowiedzUsuń
  108. zgłaszam się ; )
    już przesyłam

    ladyrosalie98

    OdpowiedzUsuń
  109. zgłaszam się, ale nie wiem czy mi się uda głos mam ładny tylko czasem są małe fałsze...:) SPRÓBUJĘ
    moja nazwa na blogu to: LOLka
    moja nazwa na stardoll:aleksanderka10

    OdpowiedzUsuń
  110. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  111. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  112. Ups... Ja na początku nagrania powiedziałam samo "stardoll.ocom.pl"... Zdyskwalifikujecie mnie za to?? :(
    Mam ładny głos i chciałabym wziąć udział, a nagranie już wysłałam :(

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłoszę się a co mi tam ; P
    sakuraloni

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się.!
    MajaPretty2000
    P.S: Oczywiście jak mi się uda nagrać piosenkę!

    OdpowiedzUsuń
  115. A można więcej niż jedną piosenkę zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  116. Hej, świetny pomysł:) Może mi się uda...
    Niceline

    OdpowiedzUsuń
  117. zgłaszam się - głosu chyba , aż takiego złego nie mam ,ale mam zepsuty mikrofon , więc jak wyższe dźwięki śpiewam to skrzeczy mi ..:/
    oksia11

    OdpowiedzUsuń
  118. ja sie zgłosze .. :)


    hauded

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się !
    ale to tylko 4 marca . Tak ?

    OdpowiedzUsuń
  120. zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  121. zg sie

    iza0090 - to moj login <--

    OdpowiedzUsuń
  122. Zglaszam sie na stardoll jestem Roxana_Tosia

    OdpowiedzUsuń
  123. szkoda, że nie mam talentu :). No nic nikt nie jest doskonały. Powodzenia uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń
  124. Talentu do śpiewania ;) cóż przecież mam choć jeden na pewno. W końcu każdy ma jakiś talent...

    OdpowiedzUsuń
  125. zgłaszam się:)
    Niceline

    OdpowiedzUsuń
  126. Jak mam nagrać się na tym programie,.ściągnełam go i nie wiem jak sie nim obsługiwać, jak mam nagrać swój głos . pomóżcie napiszcie w KG wikosta

    OdpowiedzUsuń
  127. Przesłałam właśnie ale to ma nijaką jakość - z telefonu i prawie gitary nie słychać, mam nadzieję, że docenią bardziej zdolności wokalne niż sprzęt ;)

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszma się ;P

    DomciaMerda

    OdpowiedzUsuń
  129. zgłaszam się przesyłam!!!
    Ewelinka_134

    OdpowiedzUsuń
  130. hmmm.... Już się zabieram za nagrywanie, jest warto ;p

    OdpowiedzUsuń
  131. jak wysyłałam moą piosenke nie podpisałam sie Ewelinka_134
    z e mailu martusia_bra@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. PROBLEM!!!
    przesłałam piosenkę która trwa prawie 4 minuty, a wysłuchać można tylko 1 minute. Dlaczego??
    Zdyskwalifikują mnie za nagranie krótsze niż 2 minuty ale to nie moja wina że coś nie działa! 4 razy próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  133. Przepraszam, że wgl piszę, ale czy moglibyście przesunąć do troszkę późniejszej pory? plis, nie mogłam nagrać i akurat mogę a jest już po 17 .

    OdpowiedzUsuń
  134. Zg się! najpóźniej 20 wyślę wokal! :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się! ;D Co mi szkodzi. xd Heh, ciekawe, czy będę umiała się obsługiwać tym programem. ;P

    OdpowiedzUsuń
  136. Ja też się zgłaszam ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  137. kiedy wyniki XD ?

    OdpowiedzUsuń
  138. kiedy wyniki? ;D Dajcie znać ;p

    OdpowiedzUsuń
  139. Można jutro przysłać? Proszę... Wcześniej niestety nie miałam czasu.;//

    OdpowiedzUsuń
  140. Mało czasu było, a ja nie miałam dostępu do kompa. -.-

    OdpowiedzUsuń
  141. Witam ;] Kiedy będą wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  142. Jestem na stardoll: AsineD1919
    a na blogu (jako obserwator): asinedpawlowska10.
    Jutro wysyłam Wam piosenkę!

    OdpowiedzUsuń
  143. zgłaszam się i od razu wysyłam piosenkę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  144. zgłaszam się
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  145. Ja właśnie nagrałam i wysłałam piosenke, lecz cały czas zastanawiam się czy nagrałam piosenkę, która przypadnie Im do gustu. Wysłałam piosenkę I feel good Jamesa Browna, bo bardzo ją lubię. Na taśmie mój głos troche jest zdeformowany, gdyż został nagrany na telefonie komórkowym. Ale mówi sie trudno.... :D

    OdpowiedzUsuń
  146. Zgłaszam się! :)
    Później prześlę piosenkę :D

    TRUSKAFKOVA_XD

    OdpowiedzUsuń
  147. Zgłaszam się !
    Mam nadzieje , że sie spodoba, zaraz będe nagrywac wwiec jak to sie mówi ,, Z Bogiem "

    DjDanka , mam przesłac na e- maila?

    OdpowiedzUsuń
  148. hah . Ja sie zglaszam .!!
    Juz wyslalem piosenke ;)
    Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. Ja też się zgłąszam, ale mogę zrobić te nagranie z kamerki ? i przesłać do was ?? Pliska ; )

    OdpowiedzUsuń
  150. chce ale nie umiem nagrac piosenki:(

    OdpowiedzUsuń
  151. o kurczę;)
    zgłosilabym się ale raczej nie;) nie chcę się chwalić ale mam dość ładny głos a najlepiej wychodzi mi ewakuacja ewy farny. Nic dodać, nic ująć - nie wygram!

    OdpowiedzUsuń
  152. o kurczę;)
    zgłosilabym się ale raczej nie;) nie chcę się chwalić ale mam dość ładny głos a najlepiej wychodzi mi ewakuacja ewy farny. Nic dodać, nic ująć - nie wygram!

    OdpowiedzUsuń
  153. o kurczę;)
    zgłosilabym się ale raczej nie;) nie chcę się chwalić ale mam dość ładny głos a najlepiej wychodzi mi ewakuacja ewy farny. Nic dodać, nic ująć - nie wygram!

    OdpowiedzUsuń
  154. zgłaszam się
    zaraz prześlę nagranie;p
    mam nadzieję, że wygramxp

    OdpowiedzUsuń
  155. zgłoszę się, a co mi tam xD
    Tylko, że mam mało czasu ale coś się wymyśli ^^

    OdpowiedzUsuń
  156. . bardzo chętnie się zgłaszam . ; ) tylko że trochę mało czasu mi zostało xd. ale myślę że coś się wymyśli do jutra.

    ada_laki

    OdpowiedzUsuń
  157. Ja już wysłałam nagranie ;)
    Julii Kamińskiej- Każdy chciałby tak mieć , ale nie wiem czy będzie grało :(

    OdpowiedzUsuń
  158. Wziolem udzial.!
    superKatie150

    OdpowiedzUsuń
  159. Filmik z instrukcją do nagrywania wokalu nie działa, a sama nie umiem sobie z tym poradzić szukałam podobnych instrukcji nie ma. Może zróbcie inną instrukcję, albo przesuńcie termin nadsyłania nagrań, bo starcicie przez to 1/2 uczestników ;)

    Proszę o szybką odpowiedź :)

    ~PUNNY

    OdpowiedzUsuń
  160. Mogę się trochę spóźnić, ale jeżeli tak to posłuchajcie mojego nagrania!
    (Może zdążę)

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  161. Jasne! Zgłaszam się. Wszyscy z rodziny i przyjaciele mi mówią, że mam strasznie podobny głos do Seleny Gomez...

    OdpowiedzUsuń
  162. Ada&Aga

    Tez mam 9 lat, i co z tego. Wiek sie nie liczy. Chodzę na zajęcia muzyczno-wokalne. dowód?: Ychtis.art.pl I wiecie gdzie byłysmy? zobaczcie <<<^^^. Umiem śpiewac i dac z siebie taki czysty i głośny głos, że ludziom bębenki pękają xD, ale to nie o tym mowa. w śpiewaniu, trzeba to umiec robić na podparciu (PRZEPONA!!!), jeżeli tego nie umiesz, nie umiesz spiewac. Proste jak drut, chciaż drut nie zawsze jest prosty. Dziesiaj byłam w studio nagrałam płyte i koniec, koniec, koniec!!! Jestem wykończona!!!

    Sillybiedroncia

    Ychtis.art.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Kto by uwierzył takiej smarkuli, że nagrywała płytę! NIE PRZECHWALAJ SIĘ DZIECKO!!!!!! Ja mam głos jak Selena Gomez i co? Nie podniecaj się!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!