poniedziałek, 7 lutego 2011

Więcej Biberowych darmówek!


(OBRAZEK Z BLOGA UNDERNEATHSTARDOLL.BLOGSPOT.COM)

DARMOWA BLUZA:

1. Wchodzimy w MOJA STRONA -> MOJE KONTO -> USTAWIENIA
2. Kopiujemy swój NUMER KLIENTA
3. Wklejamy go w miejsce XXX w poniższym adresie:
http://www.premiereclub.co.uk/comp.php?comp=72&u=XXX
4. Wchodzimy zalogowani w stworzony przez siebie link



(OBRAZEK Z BLOGA UNDERNEATHSTARDOLL.BLOGSPOT.COM)

DARMOWE OKULARY
:
1. Czyścimy historię przeglądarki
2. Zmieniamy proxy na 62.189.102.229 port: 80 lub 93.97.45.46 port: 80
- zmiana w Mozilli Firefox
- zmiana w Internet Explorer
- zmiana w Operze
3. Wchodzimy w poniższy link:
http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2539347
4. Logujemy się
5. Wyłączamy proxy
6. Zapisujemy się do klubu i zapraszamy 5 przyjaciół

!!MOŻECIE TAKŻE SPRÓBOWAĆ ZE ZWYKŁĄ BRAMKĄ PROXY: http://www.daveproxy.co.uk/!!


Udało Wam się?

29 komentarzy:

  1. Mi się załadował klub przez zwykłą bramkę . Tyko teraz nie wiem, jak zdobyć te okulary, bo tylko dla nich to robię ; > Wgl wstyd mi za mnie, że się zapisuję do tego klubu xD . Dlatego nie podam swojego nicku ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko okulary spoko, bo bez tego 'B'. tylko dlaczego z proxy? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Natka- mi też wstyd. fuuj, Bieber... okulary spoko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko . Jak bd mi się chcieć to zrobię

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. zapraszam na mój blog o sd lolipopp24.blogspot.com dodawajcie się do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś nie mogę z tymi okularami... Robię wszystkie, bo potem sprzedam w StarBazarze. Opłaca się ;)

    Parada98

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie Justina, więc nie robię. W końcu jest wolność słowa. XD " )

    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się bluza nie chce zrobić o.O
    a jest bardzo fajna xd -,-
    ale g nie lubie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zrobie :)
    nic do niego nie mam a darmówki to darmówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. hmhmhmhmhm, nie wiem czy je zrobię, bo biebera nie znoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosze o pomoc nie moge zrobić ani okularów ani bluzy.
    Kto mógłby mi pomóc??
    MissSandraMiley

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie robię tych okularów - chociaż są spoko , bo na nich nie ma oznaczenia " B ".
    Ale do klubu się nie zapiszę dla okularów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie zrobie.

    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mogę zrobić, jak ktoś chce. ;)
    Jeśli nie wierzycie, że mi można zaufać to się zapytajcie Martyny, haha. xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Sprawdzę czy udało mi się zrobić bluzę ,a te okulary są świetne :)) ^^


    Romcia13

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde nie dostałam tej bluzy :/

    OdpowiedzUsuń
  18. no fakt ;) okulary w miarę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tego nie robię bo nie lubię Biebera a tak w ogóle to jest dla chłopaków. A kiedy będzie coś z Miley Cyrus ?!

    _Mileyka13_

    OdpowiedzUsuń
  20. Przez zwykłą bramkę też można ; D

    Superstar____99

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurde, chciałam zrobić bo to będzie się super sprzedawać.
    Dostałam tylko manekina Biebera. Nie dostałam ani bluzy ani okularów. :x

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie skorzystam.;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę nie rozumiem z tą bluzą...
    Darmówki można założyć na biebera xD

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!