niedziela, 20 lutego 2011

Wkrótce na blogu

45 komentarzy:

  1. superr,zapraszam do mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo już nie moge sie doczekać
    kamii28

    OdpowiedzUsuń
  3. to bendziesz musiała spiewac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. heh. jak spiewać to sie zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  5. widać że chłopak nie spi po nocach :DDD 00:01 :DD



    joproxyz18

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze o głosy na NotialCoverGirl .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam byś coś wymyślił, a nie od TVN zgapiać...(chociaż oni w zasadzie też tego nie wymyślili) ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakby co to moja pani od prywatnego anglika tam była w realu, tam trzeba śpiewać 10s. Ona jest prawie piosenkarką! Ja już się nie mogę doczekać! Fajne chyba będzie...

    OdpowiedzUsuń
  10. kasia20.11 masz całkowitą rację . Wszystkie blogi zgapiają po TVN'ie . ;/ , a po za tym to wątpię aby nasze dolki na stardoll miały możliwość zaśpiewanie piosenki . Głupszego pomysłu na konkurs na stardoll to ja jeszcze nie słyszałam . Mój nick na stardoll to antonowka111 .

    OdpowiedzUsuń
  11. Co wy chcecie. W konkursie (czy cokolwiek to będzie ) wezmą udział tylko te osoby ,które chcą, mają ochotę.
    Co z tego ,że TVN ma podobny program? Ten nazywa się inaczej.
    Wolicie mieć taki konkurs ,czynie mieć wcale?


    Pozdrawiam MissNicol_2009 .

    OdpowiedzUsuń
  12. Kur... To był mój pomysł ;/
    http://thexfactorstardoll.blogspot.com/

    zobaczcie date dodania posta

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to śpiewanie czy np. nagrywanie śpiewu na ising to thx ale nie skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  14. może lepiej było zrobić taniec z gwiazdami -,-

    OdpowiedzUsuń
  15. emm..zatkało mnie trochę. Bo co mamy śpiewać dollką? To jest trochę nie dorzeczne. Chyba, że będziemy musieli skomponować singiel to wtedy będzie fajnie ;d

    pzdr- Zeszyteres

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzygać się chce już od tych konkurów. Jak nie ' mam talent ' to ' tap madl ' a teraz nawet ' x factor '. Żenada. --'

    OdpowiedzUsuń
  17. Ee o.o Chyba wiesz, że x factor jest o śpiewaniu, nie ? Nie wiem co coś takiego ma wspólnego z blogiem, no ale cóż. Mam nadzieję, że niedługo się dowiem ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Może w końcu się wybije:) emila6663

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam pojęcia co wy ludzie wymyśliliście. :D Zobaczy się...do osób powyżej - > to nie konkurs na stardoll, lecz na blogu, jak coś czytacie, to dokładnie. -_-
    RockVanilla

    OdpowiedzUsuń
  20. http://kasia9816-nowinkizeswiatastardoll.blogspot.com/
    dodajcie się do obserwatorów proszę . <3

    OdpowiedzUsuń
  21. `wow extra !
    Będziemy śpiewać ! Super !
    A będzie można śpiewać i grać na instrumęcie ? CuteWeronikaa13

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :) ... W końcu będę mogła się zgłosić ^^ Już nie mogę się doczekać ^^.. osoby które piszą , że był to ich pomysł to się nie zgodzę bo na wielu blogach każdy może tak napisać.. Wy nie wymyśliliście tego więc nie mówcie byle czego..każdy kopiuje z innego bloga więc mogę się założyć , że wy (osoby w komach) też kopiujecie ;D pozdrawiam ^^

    Barbi_____

    OdpowiedzUsuń
  23. Stardoll X Factor będzie tak jakby II edycją konkursu, który był kiedyś na blogu http://stardoll-for-poland.blogspot.com/search/label/%22Za%C5%9Bpiewaj%20i%20wygraj%20superstar%22

    OdpowiedzUsuń
  24. hahah jak reklama na Polsacie !! Stardoll X factor!!!!.....już wkrótce tylko w Polsacie.

    OdpowiedzUsuń
  25. http://vampirediaries.net.pl/dawca-elizaa7.html

    klikajcie w ten link.. proszę
    Bardzo mi pomożecie

    OdpowiedzUsuń
  26. super ciekawe o czym będzie :D
    ja na swoim blogu zrobiłam Mam Talent :D

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Może byc ciekawie napewno .



    Zapraszam do mnie : Peggy28,

    OdpowiedzUsuń
  28. oo super pomysł .. :PP napewno wezme napewno udział xd

    OdpowiedzUsuń
  29. może wezmę xddd

    mój nick na stardoll - Paolka99smile ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. A muśi trwać 2 min ? A nie może 1:26 ? :D


    SuperGirl070

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!