środa, 16 lutego 2011

Zmniejszenie grona redaktorów

Chciałbym poinformować wszystkich czytelników naszego bloga, że grono redaktorów właśnie się zmniejszyło.

Byłem zmuszony 'wywalić' z bloga Kubę, gdyż pomimo sporego czasu, jaki jest redaktorem, blog go w ogóle nie obchodzi oraz namawia innych redaktorów do zaprzestania pisania. Nie chcę takich osób w teamie naszego bloga. Ma czas jedynie dla swojego drugiego bloga, którego nie chciałbym tutaj reklamować.

Druga osoba, która obecnie nie jest redaktorką, to Martyna. Tutaj bardzo się waham. Sam już nie wiem czy mogę darzyć ją zaufaniem, więc poczekam na razie z decyzją czy zostanie na blogu.


Dziękuję za przeczytanie posta.
Pozdrawiam - Lucas

134 komentarze:

  1. pierwsza !
    szkoda, ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Yhh... Może to i lepiej...

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z CoolMarli! Nie wywalaj BloOondiny! Kuby też nie powinieneś, ale to prawda, ostatnio nie zajmował się blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuba tutaj właśnie pisał chyba najwięcej. ; oo , poza tym wiadome że bardziej opiekuję się własnym blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz , zgadzam sie dobrze ze wywalilęś kube zasłużył ale co do martyny sie nie zgadzam jej nie powinieneś wyżucać ani tak myśleć.. ale to tylko moje zdanie i zapewne dla nikogo sie nie liczy ale chciałam sie na ten temat wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuba mnie szczerze mówiąc nie obchodzi (bez urazy) ale Martynę zostaw !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najwięcej tu pracuje JulitQa93, ostatnio to tylko jej posty są widoczne... BloOondinaaa i Kubawiki97 nic nie robią, w sumie to ty Lucas nie jesteś fair, bo też nic nie piszesz ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem najlepiej sam prowadziłeś bloga,wiedziałeś jak ma wyglądać notka.Porządnie później była napisana,tak schludnie a jak nowi redaktorzy są to ciągle są te emotikony '' :) ,xd '' itp.I fakt ,że jak pisałeś sam było mniej notek jest nieprawdą.Sam świetnie sobie radziłeś i moim zdaniem aż tylu redaktorów tutaj nie potrzeba więc twoja decyzja jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuba prawie wcale postów nie pisał też bym się wkurzyła...Martynę mógłbyś zostawić. Najwięcej to tu pisze Julita ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A co do Julity ,aszesi ma rację.Tak naprawdę tylko Julita zasłużyła na pochwałę.Ale decyzja należy do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. wywal wszystkich, usuń bloga, tak bedzie przynajmniej sprawiedliwie i nikt sie nie bedzie kłócił. lalunia_7

    OdpowiedzUsuń
  13. heh ,,,, pomogła bym w pisaniu ale dla was jestem "nie popularna" zachowujecie się jak Gwiazdki... No Oprócz Ciebie Lucas i Martyny...

    LadyKinga199

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze że go wywaliliście, durny jest. ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Martyna ma nick BloOondinaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gusiek. ja się z tb nie zgadzam... Usuwać takiego bloga? Ja od pewnego czasu praktycznie najwięcej na niego wchodziłam, wiedziałam że zawsze tu jest ok i wgl.
    Lucas w prawdzie ostatnio mało pisał i zgadzam się z wami, że najwięcej Julita i to tylko ona zasługuje na pochwałę. Przed chwilą przeglądałam posty i co chwilę jej nick. Jest na bieżąco, to widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze że go wywaliliście, nie lubiłem go ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. będziecie poszukiwać nowego redaktora/redaktorkę? moglibyście w najbliższej przyszłości coś takiego zrobić, ale widząc po popularności bloga - tych zgłoszeń może i w tydzień nie dałoby się wszystkich przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze zrobiłeś wywalając Kubę ale nie wywalaj Martyny!

    OdpowiedzUsuń
  20. hm.. blooondinaaa nic nie piszę..

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej... Kubawik pisze wiecej niz bloondina
    ale mam nadzieje ze julitqi nie wywalisz bo ona zajmuje sie blogiem wiecej niz ty :D

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumiee.. Bez nich to ten blog juz nie będzie taki jak " wcześniej " ...

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  23. ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ!!
    A zrobisz konkurs na redaktora??

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ten blog nie będzie taki jak wcześniej zgadzam sie z bajka2

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda . Kuba był nawet fajny . Co do Martyny nie waż się jej wyrzucać xd raz że to moja imienniczka a dwa że dużo pisze ^^
    paaa Kuba . xd

    Loluska126

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mogła bym być redaktorką . ! :D
    ale nie lubię BloOndi < czy jak jej tam > myśli że jest fajna bo ma forse i dużo starpunktów .;/

    OdpowiedzUsuń
  27. jeśli uważasz, że on się nie starał to Cię popieram.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się . Dobrze ,że go wyrzuciłeś .

    -Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  29. A tak przy okazji to ja też mogę być redaktorką jeśli tylko chcecie oczywiście.
    Już prowadzę bloga z moją przyjaciółką (Juleczkaa999)
    Blog nazywa się www.newsy-na-stardoll.blogspot.com
    By konik112

    OdpowiedzUsuń
  30. najwięcej robi tu lucas i julita czy jakoś tak :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja poszukuję redaktorów na mojego blooga więc chętni piszcie do mnie gg: 9650046 lub kaja101998 na stardoll . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. to więc tak. Obrażać nikogo nie chcę ale Kubawiki tak często nie pisał wiadomo , że o swój blog się stara ... Dlatego najlepiej jest gdy jesteś ty, Blondina i JlitQa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Taak. Kubawiki nie był najlepszym redaktorem :) Ale zostaw BloOondinę, to poczciwa duszaa :)
    Najlepszym redaktorem jednak wydają mi się być : ty i JulitQa93 :) Pozdrawaim :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a moim zdaniem powinieneś zrobić nowa rekrutacje ;)

    ale JulitQa93 zostaw ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. wywal martyne julitqa sie bardzo stara

    OdpowiedzUsuń
  36. Kuba i Martyna w ogóle mi się tu nie podobają. Tylko ty i Julita dobrze prowadzicie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakoś mi do gustu nie przypadł tak tylko slawa a się strać nie staram to samo było z tymi małymi konkursami konkurs był a wyniki szlag trafiło .. no to bedziesz prowadził blog z sama julitqą czy szukał kogos nowego ?

    OdpowiedzUsuń
  38. OMG! Róbcie se co chcecie, mi zależy tylko na tym, żeby posty o nowościach były na czas!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiedziałam, że na stardoll jest tyle lizodupów.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobrze że wywaliłeś Kube , on nic w zasadzie nie robił , ale Martyna mojim zdaniem to powinna być , bo też czasem fajne rzeczy pisała :)
    No nie wiem to już do ciebie zależy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja uważam, że dobrze zrobiłeś wywalając go, bo ja na przykład miałam wrażenie, że on się tu tylko 'lansuje', żeby jego blog był sławniejszy itd. Co do Martyny to ja na Twoim miejscu dałabym jej jeszcze szanse, a jak ją zmarnuje to ją dopiero zwolnić. I np. urządzić nabór (wiem, że bardzo dużo zgłoszeń, ale jak inaczej?). To byłby dobry pomysł, bo jest dużo osób, które umieją dobrze pisać, a nie mają szansy się wykazać. Ja bardzo chętnie przyłączyłabym się do Waszej ekipy, jednak wiem, że to nie takie proste (niestety). Miałam już wiele blogów z opowiadaniami (teraz: jump-on-the-tree.blog.onet.pl)i o Stardoll też kilka było.

    Ale Julity nie wyrzucaj!! Teraz gdyby nie ona to blog by nie funkcjonował !

    truetear25

    OdpowiedzUsuń
  42. Baaardzo chciała bym pisać w twoim blogu ale nie jestem popularna (LOL)tak w ogóle to jeśli ktoś ma blog to chętnie będe w nim pisać, bo mój jest do d... xd
    ema1771

    OdpowiedzUsuń
  43. na temat zwolnienia Kuby nie będę się wypowiadać, ale uważam, że Martyny wyrzucać nie powinieneś. to ona (razem z Tobą) budowała ten blog, więc trochę nie fair by było gdybyś ją tak o wyrzucił.

    do Julity nic nie mam, zresztą - ja ją podziwiam za to, że w ostatnim czasie tak czynnie pisała na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Martyny nie wywalaj...

    Caro088

    OdpowiedzUsuń
  46. ludzie zanim coś napiszecie to pomyślcie, no bo ok Konrad może i miał powód aby wywalić Kube, ale to nie znaczy że był on złym redaktorem, a wy teraz pisząc takie komentarze "dobrze zrobiłes itd.." sprawiacie na pewno Kubie przykrość, bo wiem że się starał. Ja wiem jak ciężko się pisze na 2 blogach więc doceńcie to.

    OdpowiedzUsuń
  47. Możee... teraz będzie lepiej. a co z tą Martyną to nie wiem .

    OdpowiedzUsuń
  48. Już jest notka !
    OBCZAJ-TO.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ` zgadzam się ! Kuba bardzo mało pisał na blogu .Ciesze się że Ty Lucas i JulitQa tak fajnie zajmujecie się blogiem .

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. tak naprawde to nie wiem dlaczego 'wywaliłeś' Kube czasami pisał nawet fajne posty może nie zbyt często ale on ma też innego bloga w którym też musi pisać. A co do Martyny to też nie powinieneś jej wyrzucać.
    By stardollgirl157

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgadzam się z Gosią.
    Choć i tak mógł się bardziej postarać OSTANIO,to jeśli nie liczyć tego okresu nie jest źle...
    Teraz ma ciężko w szkole,a Konrad nie jest lepszy.Dobra,kumam jego blog.Ale też zamiast krytykować redaktorów mógłby sam dać cos z siebie.....
    Ogółem ten blog jest dziwny,zaczynając od tego że KOnrad płacił redaktorom żeby nie odchodzili.....

    OdpowiedzUsuń
  53. I dodam jeszcze że Martyna najmniej na wyrzucenie zasługuje...
    Ona poza tym że teraz mało pisze(kiedyś praktrycznie jako jedyna radziła sobie z tym blogiem) tez ma szkołę,a Lucasowi zawsze z blogiem pomagała....to poprostu byłoby nie fair.Ona chyba zawsze była na tym blogu...poza tym bez niej będzie Wam ciężko.
    Teraz jest "biedny Kubuś,biedna Martyna" a tak naprawdę czekacie tylko aż Konrad ich wyrzuci.Pewnie po to żeby starać się o posadę redaktora,prawda? Z tego co widzę i tak nikt z Was się nie dostanie...

    OdpowiedzUsuń
  54. sranie w banie ...
    ale macie problemy ja nie moge !
    Kuba zostanie a moze nie ?
    Do LUCAS.POLAND nienawidzę cie kolo :P jesteś pustym pedałem ..

    OdpowiedzUsuń
  55. ja bym chciała pisać na twoim blogu mam swojego zora535.blogspot.com ale napewno ot niemożliwe :( ale pomuśl o ttym :(

    OdpowiedzUsuń
  56. Proszę zostaw Martynę !! Wywal Kubę i już. Niech Martyna zostanie !!

    OdpowiedzUsuń
  57. @Patrycja5114
    'Proszę zostaw Martynę !! Wywal Kubę i już. Niech Martyna zostanie !!'


    @KINIA1519
    'wywal martyne julitqa sie bardzo stara'

    @Phb10
    'haha dobrze mu tak'

    A teraz drogie 'milaczki' pomyślcie sobie, czy Wam byłoby miło, gdyby ktoś tak o Was pisał. Nie mówię, że to tylko osoby wymienione wyżej są lekko mówiąc wredne, ale więcej nie chciało mi się kopiować.

    OdpowiedzUsuń
  58. ŻADNA MARTYNA!!!!!!!!!! ŻAL

    OdpowiedzUsuń
  59. A ja wolałam ten blog kiedy byłeś tylko ty, Lucas. I żadnych reklam wtedy nie było - i żadnych minikonkursów typu "zgadnij kto to?".

    Dziękuję za przeczytanie,
    aga-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  60. oo szkoda. Kuba był miły. Mogę być też redaktorką..

    OdpowiedzUsuń
  61. i_am_collector każdy ma prawo wyrazić swoją opinię. Czy go to obrazi czy nie to już nie moja sprawa, krytyka ma pobudzić do refleksji, a nie załamywania się. Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  62. O tak, stuprocentowo zgadzam się z Cristall_xD. Każdy powinien dzielnie znosić krytykę, pomaga ona ludziom zmieniać się i zauważyć co jest nie tak jak być powinno i co należy w sobie poprawić, krytyka jest to zjawisko zdecydowanie budujące.

    OdpowiedzUsuń
  63. O jednego słit elo skejcika mniej.Pozostała jeszcze ta nędzna fanka Bimbera BloOondina. Wolałabym ,aby ją wywalono ,bo doprowadza mnie do ***** na widok takiego czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  64. jakbyście chcieli zastępstwo to ja mogę dołączyć,cały czas jestem na Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  65. Haha :D I dobrze mu tak :D

    Mądry lucas.. :)

    CrazyBrunetka

    OdpowiedzUsuń
  66. Szczerze ? Jeżeli Kuba namawiał innych to zaprzestania pisania... to chyba zasłużył na to żeby go wywalić ( gdybym miała bloga też bym tak zrobiła). Ale te wasze komentarze 'był złym redaktorem' są beznadziejne. Nawet nie patrzycie na to kto napisał jakiego posta, a oceniacie. Co do Martyny... To nie wiem czemu byś miał ją wywalić. Ale twój blog = rób co chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  67. dobrze zrobiłeś wywalając KubaWiki.Często tu wchodzę,ale nie zauważyłam jego nicku pod postami.Czy on wcześniej pisał więcej?

    OdpowiedzUsuń
  68. Haha, śmieszny jesteś. Wywalasz Kubę i chcesz też Martyne? Może sam ruszysz dupe i coś zaczniesz pisać? Bo jak na razie to tylko Julita pisze najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  69. ja Cię raz widziałam na Stardoll kiedy pojawiłeś się na imprezie

    OdpowiedzUsuń
  70. ne lubie martyny ...jest wredna lubie julie i cb :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję wyboru.
    http://krytykowanie.blogspot.com/ - napisałam coś o tobie lucasku :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgadzam się z Agasią....

    Amy00709-ale Ty głupia jesteś.
    Nie znasz jej.Ona jest poprostu "trudna",ale w dobrym sensie.Nie masz prawa jej oceniać,bo jej nie znasz.

    A Kuba owszem jest leniem xD
    MOże i mu się należało,ale nie radzę teraz robić z siebie ofiary Konradzie,bo wiem akurat dużo o tym co się tutaj dzieje.W każdym razie,mogłes zrobić to po cichu a nie po chamsku "wszystko jego wina".(tak,wszyscy zrozumieli aluzję.)

    Teraz wszyscy piszą co chcą,a jak przyjdzie co do czego to będą pierwsi do "dupolizostwa" u Kuby.
    A do Martyny,nic nie macie.
    Akurat teraz,nawet gdy nie pisze robi więcej niż Konrad.
    MIło że zaraz przed tym postem zaczął pisać;)
    Naprawdę-cudowne PRZEDSTAWIENIE!;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Czytając komentarze mam własne zdanie:
    KubaWiki-Pisze mało i mało osób tu w komentarzach ma o nim dobre zdanie..
    Blondina?-Wiele osób uważa,że jest wredna.Ale także wiele osob ją lubi..
    Podsumowując?
    Nie ma podsumowania,bo każdy ma inne zdanie...

    OdpowiedzUsuń
  74. Szczerze mówiąc bardo dobrze zrobiłeś.On był dobrym redaktorem ale tylko na swoim blogu... ten blog praktycznie miał w dupie a pisał na nim tylko w tedy kiedy coś chciał od nas np. głosy o cg itp. żal mi go

    OdpowiedzUsuń
  75. Ludzie ...
    Wątpię, że wam by było miło jak ktoś wywaliłby was z takiego bloga.
    Byście ryczeli !
    Każdy krytykuje blog stardoll-i-my ale ten blog nie jest lepszy !
    Masakra po prostu ! ;/
    JulitQa więcej pisze od cb Lucas ..
    To może siebie wyrzucisz ?
    Też będziesz czuł się jak Kuba.
    Będziesz skakał z radości !

    OdpowiedzUsuń
  76. Myśle, że jedyną osobą dzięki której ten blog jeszcze istnieje jest Julita. Ode mnie wielkie gratulacje i szacun.

    TrendyLula23

    OdpowiedzUsuń
  77. hm.. a blooondinaaa się wgl. nie udziela na blogu. a jest np. teraz online, bo mam ją na chacie . więc ;> ? ciekawe co robi, bo na blog nie wchodzi, nic nie pisze, cały czas Julitqa informuje o nowościach ^^ . może Martyna robi sobie przerwę w pisaniu na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Kuby bym nie wywalała, lecz pannę Mimi.. JAK NAJSZYBCIEJ!

    OdpowiedzUsuń
  79. pamiętam jak sam prowadziłeś bloga. Nie chce obrażać nikogo ale najlepiej by było jakbyś prowadził bloga z JulitQą93. ona się bardzo stara i wpisuje się do księgi gości :P Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  80. MissOlivia2804- nie mam uprawnień do pisania na blogu, więc jak mam coś napisać?
    martalyjak - mimi? ;)
    -tylko nie mylcie mnie z martyną dembińską :p

    OdpowiedzUsuń
  81. A poza tym może i BloOondinaaa mało pisze, ale też przez to, że może wszystkie nowości są dodane .. To co ma napisać ? Tą samą notkę ? Ja jestem za tym, żeby BloOondinę zostawić.. Większość osób ją lubi ! (patrz po komentarzach) i chyba gdyby BloOondinaaa odeszła mniej osób czytałoby bloga

    OdpowiedzUsuń
  82. LooL . .. Ludziee SaoO, jak nie ma uprawnień, to się nie czepiajcie ;//

    OdpowiedzUsuń
  83. Powiem szczerze. Najwięcej na tym blogu robi Julita a ty robisz tyle samo ile robi Martyna,albo jeszcze mniej. Taka jest prawda

    OdpowiedzUsuń
  84. Co wy tu piszecie(niektórzy). Jakoś kiedyś Lucas sam pisał i było dobrze, a teraz wielce wam żal, że kogoś wywalają.

    OdpowiedzUsuń
  85. :( szkoda jego najbardziej lubiłam z tego bloga i lubie jeszcze julite a reszty nienawidze!!

    OdpowiedzUsuń
  86. Najwięcej moim zdaniem pracuje tutaj Julita! Pisze ciekawe notki;) a ty lucas wcale też się za bardzo dla tego bloga nie poświęcasz. i powiem ci że być może gdyby nie ty wszystko by szło ok.... A KUBA POWINIEN WRÓCIĆ!!! daj mu szansę.... ciekawe jakyś ty się czuł na jego miejscu... takie jest moje zdanie;) a jeśli chodzi o blondinę to powinieneś ją zostawić...

    pozdro;) dla wszystkich a szczególnie dla julitki;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Kuba faktycznie woli Stardollowe Ploteczki, i może będąc tutaj chciał nakłonić innych do tamtego bloga, ja osobiście obserwuję i uczestniczę w obu blogach, a co do Marti to zostaw ją, bo popełnisz błąd, albo prowadź blog sam albo z Julitą i Martynką :)

    OdpowiedzUsuń
  88. do lucasa...... sam jesteś beznadziejny i wcale nie lepszy od kuby... mało piszesz a twoje notki nie są specjalnie interesujące. nie czytam ich prawie w ogóle.
    dla mnie ten blog nadal istnieje dzięki julicie i dla niej szcun i "jesteś extra dziewczyno"

    lucas - totalne bezguście i pedał

    milciaxxDeee

    OdpowiedzUsuń
  89. Dlaczego chcecie wywalić Martynę? O.o Dobrze pisze, jej notki są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  90. Uważam, że na tym blogu najwięcej pracuje JulitQa93. Ona jedyna. Jej notki są najciekawsze. Dzięki niej blog jeszcze nie stoczył się na dno... Lucas postąpił trochę nie fair wyrzucając Kube. Przecież nie był złym redaktorem. Co z tego że chciał się zareklamować? Po następne, dlaczego masz zamiar wywalić również Martynę? Co ona złego zrobiła? Może po prostu brakuje jej czasu?

    OdpowiedzUsuń
  91. Cristall_xD masz racje co do tej krytyki...Ja sie nie mieszam do tego.

    OdpowiedzUsuń
  92. Kretyn z ciebie, totalny x__x jeśli chcesz, usuń ten komentarz. Martyna była w porządku, bez niej ten blog będzie do dupy. Ona jakoś to podtrzymywała, lubiłam ją. Julita też jest ok, ale tysiąc razy bardziej wolę Martynę. No cóż, tobie i tak to nie zrobi różnicy, ale masz o jedną czytelniczkę mniej.

    OdpowiedzUsuń
  93. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  94. Mi sie poprostu wydaje ze to wszystko przemija, tzn chodzi mi ze oni napewno marzyli zeby tu pisac i te marzenie sie spelnilo. A marzenie tak jak zabawka po pewnym czasie tez sie zuzywa/ nudzi niz tak jak na poczatku. A nad Martyna to tez bym sie zastanowila bo kiedys(nie wiem czy teraz tez) na swoim koncie na stardoll miala napisane ze juz sie jej znudzil. Tak wiec lepiej sie zastanowic jak ktos chce tu byc: czy to taki chwilowy kaprys, czy naprawde sie tego chce.

    DZIEKUJE WSZYSTKIM, DOBRANOC! HEH:-D ;-P

    Julianna.R.M

    OdpowiedzUsuń
  95. Kuba to babo-chłop ^-^
    1.Maluje się jak "LASKA"
    2.Ma w nicku imię "WIKI"
    3.Wygląda jak dziewczyna ^-^

    OdpowiedzUsuń
  96. Taaa, ale o tym że może nie ma na to zbytnio czasu to się nie przejmujecie tylko 'wywalamy!' i tyle!!!

    OdpowiedzUsuń
  97. Zapraszam na Modowego bloga www.My-i-nasz-świat-jaga.blogspot.com szukam redaktorki i redaktora co będą pisać posty!

    OdpowiedzUsuń
  98. niech zostanie ! Ty zawsze masz do wszystkich o wszystko pretensje ! SayoO ://

    OdpowiedzUsuń
  99. Marta...MIMI!?xD
    Okeey xD
    Kaja ma omamy;*
    Martyna niech zostanie,bez niej byś niczego nie osiągną...i wszyscy tutaj dobrze o tym wiedzą.

    OdpowiedzUsuń
  100. Co? Dlaczego to zrobiłeś!? Jak jesteś taki mądry to wywal siebie! Od dziś nie wchodzę na tego bloga! Julita też długo nie pisała! Pa-pa już mnie na tym blogu NIE ZOBACZYCIE!

    OdpowiedzUsuń
  101. Tak po 1. to ty najmniej piszesz [ bez urazy] najwięcej pisze JulitQa

    OdpowiedzUsuń
  102. Mam nadzieję, że Lucas ruszy dupe i przeczyta mój komentarz xd

    Trafi mnie coś jak zobaczę jeszcze jeden konkurs i Lady Gadze. Może i jest fajna ale kurna aż 5 konkursów o jej nowej piosence?! Koleś masz obsesje, nie każdy ją lubi więc doceń innych i wymyśl coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgadzam się z agasia007 ogarnij się człowieku i sam zacznij pisać, bo ty piszesz najmniej;/


    SSmileykoch

    OdpowiedzUsuń
  104. Konrad, a może ruszysz dupę w końcu i przestaniesz myśleć tylko o sobie i o swoim cudownym blogu który dostał złotego globa,a pomyślisz o innych. Wiesz taka sytuacja śmieszna byłą, bo jak Kuba chciał kiedyś odejść to przed tym wstawił moją reklamę w linku która miała być na tydzień a byłą tylko 2 dni. i to wszystko dla tego że ją wywaliłeś. To może do jasnej cholery zwrócisz mi chociarz forse !!
    MissKasia1780

    OdpowiedzUsuń
  105. Wszyscy wyżej mają rację! Julita się najbardziej udziela, a potem Martyna. Ty Konrad wcale nie jesteś lepszy od Kuby! Lubiłam ten blog, wchodziłam codziennie, ale niestety tobie ze sławy woda sodowa odbiła do głowy ze sławy! Jak taki mądry to wywal Julitkę! Ciekawe czy dasz sobie radę! Wejdziesz raz na tydzień napiszesz 10 notek pod rząd i na tyle, a Julita lub Martyna piszą codziennie. Ty Konrad tylko laury i gratulacje zbierasz za "fantastyczny" blog. Naprawdę żal mi cię! Odbija ci i do dokładnie! Naprawdę byłabym ciekawa czy jakbyś wywalił jeszcze Julitę to czy dalej twój blog był taki popularny. To tylko dzięki nim osiągnąłeś taki sukces! A ty się tak odpłacasz. Owszem Kuba nie pisał, ale żeby podkreślić swój autorytet to musiałeś podać konkretnie powody usunięcia Kuby z listy redaktorów bloga. Zszargałeś mu opinię doszczętnie! Jakbyś miał odrobinę litości (już nie mówię serca) to byś nie podał dlaczego dokładnie Kuba już nie pisze na "ocom - ie" Żal mi Cię naprawdę! Opamiętaj się chłopie!

    Magda_121197

    OdpowiedzUsuń
  106. No i dobrze! Zauważyłam to już wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  107. szczeze. Blooondinaaa niech zostanie.. jest fajna i lepsza niz Kuba . piszesz do Kuby chodźby do ściany!

    OdpowiedzUsuń
  108. Niezależnie od tego czy Kuba pisał na blogu, czy też nie nie powinieneś tak załatwiać tej sprawy. Czy nie można było napisać prywatnie do Kuby i pogadać z nim o tym? Moglibyście się przecież dogadać i inaczej rozwiązać problem. A Ty musiałeś od razu napisać o tym na blogu, żeby wszyscy to zobaczyli. Moim zdaniem nie za fajnie się zachowałeś.

    OdpowiedzUsuń
  109. ja najbardziej lubię Julitę : ]

    OdpowiedzUsuń
  110. Tak bronicie Martyny, a kiedy ostatnio napisała jakąś ciekawą notkę? Hy? : /

    OdpowiedzUsuń
  111. A co do naszego kolegi Kuby Maggi_Grace ma rację. Takich problemów nie rozwiązuje się od razu wyrzuceniem z bloga... Moim zdaniem nie tworzycie zbyt zgranego teamu. : )

    OdpowiedzUsuń
  112. Ja Was nie rozumiem....
    Martyna była tu zawsze.
    Zawsze pomagała Konradowi,a on rzuca słowa na wiatr.Nie powinno teraz byc tak że Lucas robi z siebie ofiarę....jest pare rzeczy o których wiedzą tylko redaktorzy,ja i pare innych osób.
    Teraz masz pod sobą grząski grunt.
    I fanów Ci od tego nie przybędzie...wręcz przeciwnie.

    -MoonEye

    OdpowiedzUsuń
  113. Co ?? jak możesz > . Słusznie że wywaliłeś teg EGOISTE kube. A le martyny nie wywalaj .

    OdpowiedzUsuń
  114. chciałabym być readrorką bloga www.stadoll.com .

    OdpowiedzUsuń
  115. Robi mi się niedobrze jak czytam te komentarze z drugiej jednak strony chce mi się śmiać. Przeczytałam każdy co do jednego i uważam że jesteście zwykłymi idiotami.
    Po pierwsze Konradzie uważam że jesteś kretynem. Nagle wszyscy są przeciwko tobie, każdy zawala a ty świecisz w ciemności? Jesteś śmieszny i tyle.
    Co do was - po cholerę piszecie te pojebane komentarze jaką to dobrą decyzję podjął Lucas a potem dodajecie jakimi to dobrymi redaktorkami wy byście były? Kuba ani tym bardziej Martyna nie byli złymi redaktorami. To Lucas zbiera plony z ich pracy i dzięki nim jest taki fejmes, bo bez tych redaktorów nic by tu nie wskórał pisząc jedną notkę na tydzień. Kuba i Martyna a może i Julita o ile więcej wody sodowej uderzy naszemu wspaniałemu Konradowi będą mieli szczęście jesli przestaną być wykorzystywani.
    Wy nie prowadzilibyście tego bloga lepiej, założę się że w każdej notce było by zaproszenie do was.
    Żegnam ozięble wszystkie chodzące szczury.

    MissEmilcia1997

    OdpowiedzUsuń
  116. Blogger MissKMK1997 pisze...

    Co ?? jak możesz > . Słusznie że wywaliłeś teg EGOISTE kube. A le martyny nie wywalaj .

    18 lutego 2011 14:12
    Blogger MissKMK1997 pisze...

    chciałabym być readrorką bloga www.stadoll.com .

    18 lutego 2011 14:15

    Hah :D Własnie o to mi chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  117. A temat lepiej zmień na "Zmniejszenie Grona Czytelników"

    OdpowiedzUsuń
  118. O tak, czytelników zdecydowanie straciłeś - tą notką pokazałeś jaki palant z Ciebie jest. Ja to wiedziałam od dawna ale dopiero teraz pół stardolla poznało prawdę! Gratuluję rozumu.

    OdpowiedzUsuń
  119. http://sarkastyczne-spojzenie.blogspot.com/2011/02/zmniejszenie-liczby-redaktorow-czy.html

    Myślę że tam wszystko skomentowałam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Teraz to się naprawdę popisałeś ..;/
    Mi się wasz blog kojarzył 4 przyjaciół którzy chcą coś osiągnąć w świecie wirtualnym a tak naprawdę my jako czytelnicy możemy ufać tylko dla Julity i Martyny . Wcale nie jesteś lepszy od Kuby i zamiast jego wywalać siebie byś wywalił ;/ Dziewczyny ja wam radze zostawcie bloga i same zacznijcie własnego we dwie pisać :)
    A ty Konrad daj se spokój ze stardoll ...

    Nie chciałam nikogo urazić i sory za drastyczną szczerość .

    Z poważaniem Miss.Kadzia.

    OdpowiedzUsuń
  121. Najpierw Kuba i Martyna pisali z toba bloga. Poświęcali mnóstwo czasu, pisali za ciebie, gdy ciebie nie było, a ty co, "wywalasz". Dziwne.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!