środa, 30 marca 2011

100 milionów użytkowników - świętowanie


Pomimo tego, że nie ma jeszcze 100 milionów użytkowników, admini już świętują. Pojawiły się nowe promocje. Między innymi na doładowanie SS i Stardollary. Każdy z minimum 50 StarPunktami dostał 100 SD do wydania w ciągu 48 godzin. Nie zapomnijcie ich wydać!!! ;D 

Jest również loteria: Kiedy Awansujesz na Superstar lub doładujesz konto Stardolarami zostaniesz automatycznie zakwalifikowana do naszej loterii, w której 100 losowo wybranych użytkowników dostanie po 1 prezencie z puli naszych 100 pięknych podarunków. Prezenty pochodzą z naszych ubiegłorocznch kolekcji ze sklepów Tribute. Kampania trwa tylko do 5 kwietnia.

Podoba wam się takie świętowanie?

40 komentarzy:

  1. pierwsza : *
    ja dostałam 100 SD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponadto mam ich 900 bo z moich kont, które mają powyżej 1200 sp kupowałam u siebie w starbazzarku, bo przecież jeżeli ktoś ma 500 sp może kupować. .

    palisia112 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dawno wydałam te 100sd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiec jest fajnie, a ty Lucas dostałeś ? Chciałabym kupić reklamę od razu. Możesz wstawić coś do swojego starbazzaru ? Powiadom mnie o tym w komentarzu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, na pewno skorzystam z loterii i wydam te 100 sd . :D

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pomimo, że mam 2500 starpunktów nic nie dostałam :-(




    aga19988

    OdpowiedzUsuń
  7. Do aga19988

    wejdz na http://www.stardoll.com/pl/campaigns/100million/index.php

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wydałam barzdzo dużo. Fajnie .

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja wydałam 50 sd ze stu i w mojej normalnej ''portmonetce'' dodali 50 sd !!! czyli zamiast mieć np 30, mam 80. :ooo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ashleydivasis


    To jest Extra . ! Już dawno wydałam te 100sd ; ) Dobrze, że admini pomyśleli o takich nagrodach za "przebycie ogromnych ilości dróg ze stardoll" Przez tą drogę przszło już 100.000.000 użytkowników . !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wydałem wszystko .. Ale wgl to całe święto dla mnie jest jakimś nowym naciąganiem Werooonika123

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysł z kasą baaardzo mi się podoba :D tylko troche szkoda że nie mozna jej sobie zostawić ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wydałam na PPO kasę, i macie rację, to nawet naciągarstwo na kupno ss :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ekstra już wydałam na ciuchy biżu i stolik do pokoju:)



    miss10miley10

    OdpowiedzUsuń
  15. Lukas proszę pomóż! Chcę te stardollary a nie pojawiły się u mnie, chociaż klikałam już kilka razy!

    OdpowiedzUsuń
  16. kochaaaaaaaam adminów !!!!!!!!! ale najgrosze to że trzeba kupić ss na rok a ja niemam karty kredytowej ;/ ale fajna darmowa kasa na drugie konto ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu rewelacja ! Tym razem bardzo się postarali!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale to 100 sd do wydania jest tylko wtedy jak się zalogujesz i będzie 100 mln :D

    OdpowiedzUsuń
  19. W końcu zasłużona nagroda !! Takie siwętowanie jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie dostalam a mam 1000 sd pinktow ;( Nie wiem dlaczego !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też jeszcze nie mam ;(((
    Lucas, pomóż

    WampirzycaBella

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja siostra cioteczna dostala 200 sd !!Chyba przez pomyłke ;/ A ja 100 ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie dostaje się 1000 starpunktów, tylko 100 stardolarów na 48 godzin jeśli wejdziesz w link http://www.stardoll.com/pl/campaigns/100million/index.php

    OdpowiedzUsuń
  24. to nie fer chciałam sobie zrobić ss za 4.92zł a tu nagle nic! jeszcze wczoraj było!!!!!!!!! może ktoś wie czy jeszcze jest??? jak nie to chyba się zabije!!!!!!!!!! ja mam je ale boje się że dzisiaj pujdą na ciuchy dla nie ss a jutro może będe ss! i czy te stardolary na pewno zostaną do jurta???
    Czekolada881

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja dostalam 100sd, i mi zostalo 70sd :(
    Nie wiem co kupic xD
    Kto chce zebym cos kupila w SB niech pisze w mojej KG!!
    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  26. całą stówkę wydałam na sunny bunny :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooooooooooo jak ja się cieszę! Radość w moim sercu! Na blogu kody-od-sary.blogspot.com podobny post! :***

    OdpowiedzUsuń
  28. He he . kochana ja już dziś (31) wydałam darmowe 90 stardollarów normalnie zajefajnie z tą promocją !

    OdpowiedzUsuń
  29. Już wczoraj wydałam te 100sd. Kupiłam bluzkę z DKNY za 60sd i sukienkę też z DKNY za 33sd. Dodatkowo kupiłam kurteczkę za 9 sd. I tyle. ;)
    MissLisa85

    OdpowiedzUsuń
  30. hehe dostałam 1000 a nie 100 :D jakaś pomyłka :D

    OdpowiedzUsuń
  31. mi się baardzo ;podoba ;**

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. To jest dziwne. Miałam te 100 "darmowych" stardollarów. Wydałam je i usunęli 100 sd z mojego normalnego konta! Pomoże mi ktoś? Albo wytłumaczy? Szkoda, mi tych 100 sd, bo niby wydałam te darmowe, a zabrali i te darmowe i z mojego konta :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo przepraszam. Już zauważyłam w czym jest problem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja za późno weszłam i nie mam chyba że 1 kwietnia można jeszcze dostac?

    gaabbrryyssiiaa

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja wydałam wszystko na DKNY i LE

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!