środa, 9 marca 2011

Jak pisać kolorem na imprezie?


Zrobiłam dla was instrukcję jak napisać kolorem na imprezie, tylko jest jeden problem- blogger blokuje możliwość dodania kodów HTML do notki, więc będziecie musieli dokładnie przepisać kod z obrazka.

1. Wejdź na jakąś imprezę
2. W białe okienko gdzie normalnie wpisuje się jakiś tekst-wklej kod, a następnie kliknij enter aby po prostu go wysłać.
( kod podany na obrazku jest na kolor różowy)

3. Po wysłaniu kodu, można pisać już kolorem.

Teraz podam wam kody na różne kolory, tak jak pisałam wcześniej przepiszcie je dokładnie:

http://2.bp.blogspot.com/-bupvP_QmliI/TXepq3uR46I/AAAAAAAAAtM/ecId1Bb0Jnc/s1600/kod.png

33 komentarze:

  1. no nie ja umiałam i to była moja słodka tajemnica i przepadło , przepadło :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest błąd w StarPlazie w etykiecie: POLECANE, sukienka na drugim manekinie jest przesunięta. :)
    KOKAKUNIA

    OdpowiedzUsuń
  3. o boże !!! ci ludzie muszą z takich głupot tajemnice robić ; // ooooo żaaaali mi takich ludzi ! napisze sobie kolorkiem na imprezie ! i to będzie moja tajemnica xdd aleee super .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie uczono na informatyce tak ,że wpisujemy ten kod co podałaś i po tym kodzie piszemy co chcemy napisać ,a na końcu wpisuje się jeszcze < /font> (bez spacji) na zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję...
    Blooondinaaa pamiętasz mnie z twojej imprezy?

    OdpowiedzUsuń
  6. koleżanki z impry się dziwiły ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. po tym (super) fajnyk kodzie nie moge wejść na żadną impre!

    OdpowiedzUsuń
  8. @BruUnette
    to nie wina kodu ;)
    to normalne że czasami nie możesz wejść na imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  9. hej niektórzy mają jasne odcieine a ja mam takie ciemne!

    OdpowiedzUsuń
  10. zobacz może źle przepisałaś kod ?. ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie będę przepisywać !!!
    rumianka

    OdpowiedzUsuń
  12. super;]
    Renesme88

    OdpowiedzUsuń
  13. a zeby miec kolorowe literki trzeba wszystko przepisac ? czy co ? bo mi niedziała ! .: (

    OdpowiedzUsuń
  14. mi najlepiej pasuje zielony a może zróbmy taką gre stardoll przez nas już wiem będzie polegać na tym że każdy z was będzie pisał tu w komentarzach jak by on stworzył stardoll co by na nim było jesli nie kumacie zapraszam na mój stardollowy profil ladybinka

    OdpowiedzUsuń
  15. ja z tą zabawą bym zrobiła na moim stardoll 20000 sklepów i codziennie by były supcio konkursy i każdy użytkownik dostawał by codziennie iel chce prezentów

    OdpowiedzUsuń
  16. ktoś zna kod na kolor szary?

    OdpowiedzUsuń
  17. a mi nie dizla tylko mi pogrubiło czcionke heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ty to nazywasz kodem? XD
    Hahhaha, to jest zwykły język HTML. XD

    OdpowiedzUsuń
  19. no to jest kod a co ma być blogu a tak wogóle wejccie sobie na moje blogi jesli chcecie to tu kliknijcie na ten napis ladybinka i tam będa pisać moje blogi kliknijcie tam i mozecie czytać

    OdpowiedzUsuń
  20. Na Starplazie ; ( Polecane , na 1 Stronie ) Jest Druuqi Manekiin zle ubrany !! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. mi działa, tylko nikt poza mną tego nie widzał ;//

    OdpowiedzUsuń
  22. mi sie zmienbai tylko a niebieski!!!!!!!!



    olokret

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!