niedziela, 6 marca 2011

Nowa gra

Pojawiła się nowa gra; Primp My Pet
Zagracie? :)

30 komentarzy:

  1. Ja grałam w to wczoraj. Nic specjalnego ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  2. HYM ZAGRAM
    zapraszam www.stardollplotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. głupie, tylko go się wybiera ://

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej jak zrobić reklamę płatną na tym blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. http://krytykowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zagram,czemu nie;)Może będzie fajna:)
    Renesme88(przez jedno e;p)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna gra i ten koniik!!
    !

    Zajrzyjcie na mojego bloga : http://stardoll-co-i-jak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hej !!! serdecznie zapraszam na super bloga www.stardoll391.blogspot.com jest tam wiele atrakcji m.in. konkursy (właśnie dodałam nowy) jeśli już wstąpisz zapisz się do obserwatorów i bądź stałym czytelnikiem oraz komentatorem a nie pożałujesz !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie zagrałam i fajne nawet tylko szkoda że tam sie nic praktycznie nie robi.Nawet sie nie karmi ich ani nic...ale są słłłoooodkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, grałam.
    Nudne troche....
    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem :P Raczej zagram ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja gralam wczoraj nawet fajna gra jak gra

    OdpowiedzUsuń
  13. nie zagram......

    OdpowiedzUsuń
  14. jakas nudna nie podoba mi sie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. grałam ale strasznie dziecinnne coślepszego by mogli dać ;) : zlotarybka

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!