piątek, 11 marca 2011

Nowy Hot Buys

Jest to krawat w cenie 8SD ze sklepu Evil Panda.
Kupujecie?

20 komentarzy:

  1. ale może jeszcze się zastanowie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej tak ale czy to nie za drogo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupie ale jutro jest suupeer..!!
    ladybinka, to nie jest dla chłopaka dziewczyny tez noszą krawaty -.-'
    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam HB to HB XD
    Aami_

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły ; )) Ale brakuje mi 2 sd !
    ZAPRASZAM DO STARBAZAARU !

    PrincessShedoW

    OdpowiedzUsuń
  6. za drogie .... jak na krawat ;)zlotarybka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się ;/ szkoda 8 sd

    OdpowiedzUsuń
  9. lol . ale drogo, za takie gówno ://

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny ale z sd nie bardzo mi... nie kupię bo sd nie mam

    OdpowiedzUsuń
  11. na zdjęciu nie wygląda ładnie ale na dollce?SLICZNIE! ale to chyba za drogo za takie małe gówienko;/chociaż jest super to nie kupie,strata sd;p
    renesme88

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kupie.jak by mial ladniejszy wzor i kolor to bym kupila, tak to do niczego mi nie pasuje ;p
    Raachelx33

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!