wtorek, 19 kwietnia 2011

Darmowa sukienka w kwiaty


1. Zmieniamy proxy na 109.123.70.47 port 80 lub 93.89.92.39 port 80
NIE WIESZ JAK ZMIENIĆ PROXY? Zobacz filmiki!

2. Wejdź na KLIK i zapisz się do tego klubu.

3. Zaproś do klubu 5 znajomych (za pomocą listy i guzika 'Invite')

4. Gotowe! Sukienka czeka na ciebie w twoim apartamencie!


PAMIĘTAJ! Korzystanie z proxy nie jest do końca bezpieczne. Nie ponosimy odpowiedzialności, za jakiekolwiek straty z nim związane. Najlepiej po zrobieniu darmówki, zmieńcie swoje hasło do konta Stardoll.

24 komentarze:

  1. ładna sukieneczka ! pierwsza !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;)

    Ta sukienka bardziej nadaje się na LE niż te ciuchy, które są w kolekcji:P

    OdpowiedzUsuń
  3. LE to kolorowe lata 80' ;D nie czepiajcie sie xd, sukienka ok xdd

    majka521

    OdpowiedzUsuń
  4. Ee , ładna ale ja nie robie niczego z proxy ; /

    OdpowiedzUsuń
  5. można tę sukienkę sprzedać? Jeżeli tak dam za nią 8 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chcę przypomnieć ,ze niema już tego co jak się wydało 20sd to się coś dostawało





    KasiaWlo4

    OdpowiedzUsuń
  7. kochani, kto byłby taki miły i pomocny i sprzedałby mi ową sukienkę za 2sd? jako, że to darmówka za więcej nie kupię. pisać w kg - tyszka_16 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejkuuu, nie podawajcie jakiegoś ' klik ' tylko po prostu adres, bo ja mam google chrome i muszę to wkleić na mozillę ... -.-'

    Justi_06

    OdpowiedzUsuń
  9. próbowałam przez goproxing.com i weszło, ale nie da się zapisać do klubu ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak do was napisać mam ważną wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podoba mi się, nie robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna, ale proxy, więc nie ma mowy. Kupię w bazarze .

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nie chodzi, tzn. próbowałam i manualnego proxy i bramek. Wszystko jest ok do momentu gdy próbuję zapisać się do klubu albo zaprosić znajomych. Wtedy już nic się nie wczytuje. Szkoda, bo sukienka bardzo mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmieniałam proxy na jedno i na drugie i mi nie wchodzi.A sukienka jest fajna :(
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  15. Proxy nie działają a mi na tej sukience zależy..

    ( Proxy zawsze mi działają, te nie.. )

    OdpowiedzUsuń
  16. ZA 8 DNI (CI CO SIĘ ZAPISALI) DOSTANĄ TŁO ! [mi zadziałało 93.89.92.39 port 80]

    0lusia69

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest śliczna. Ale są proxy, więc nie zrobię. Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  18. Próbowałam wszystkiego, nawet na goproxing.com i nic. Zapisuję się, a tam nadal jest żeby się zapisać, zapraszam przyjaciół i wychodzę i po sukience nadal ani śladu. No cóż, popróbuję jeszcze ;]

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!