poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Darmowe kwiaty - EDIT

obrazek z bloga stardolldesigner.blogspot.com

Lucas pisał już jak zdobyć te kwiaty, ale niestety ten sposób nie działa. Maki można jednak zdobyć korzystając z ręcznego proxy.

1.Wyczyść historię przeglądarki.
2.Zmień ręcznie proxy na
210.15.246.242 port 80
3.Wejdź na www.stardoll.com/es/contest/view.php?id=1217
4. Zaloguj się na Stardoll.
5. Wejdź na www.stardoll.com/es/contest/finish.php?id=1217
6. Zmień ustawienia proxy na poprzednie. 


sposób pochodzi z bloga http://www.browseinstardollpaaoala.blogspot.com/

PAMIĘTAJ! Korzystanie z proxy nie jest do końca bezpieczne. Nie ponosimy odpowiedzialności, za jakiekolwiek straty z nim związane. Najlepiej po zrobieniu darmówki, zmieńcie swoje hasło do konta Stardoll.

31 komentarzy:

  1. Po co podawać sposoby,które nie działają,żal
    Nie skorzystam,nie będę zmieniała proxy żeby mieć kwiatki,które i tak się nie przydadzą
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zrobię
    ____________________
    joyless

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehem ja nie zrobie ale powidamiam że Lucas.Poland to pisał

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przy tym poście psize EDIT :) To znaczy że ten sposób jest dobry, a tamten nie działa. Osobiście nie zrobię- chociaż są całkiem... ale mi się nie przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Katrina - sposób Lucasa może działał przez chwilę, ja próbowałaam przed godziną chyba i nie działało. Jeżeli komuś BARDZO zalezy na tych makach, moze użyć ręcznego proxy, dlatego podaje właśnie ten sposób. 0.0

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie trzeba zmieniać proxy !! Wystarczy po prostu wejść w link podany w poście ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko nie proxy, mój komputer nigdy tego nie uznaje ;-I

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko nie proxy, mój komputer nigdy tego nie uznaje ;-I

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko nie proxy, mój komputer nigdy tego nie uznaje ;-I

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie robię bo mój komputer proxy nie obsługuje jakby a przy okazji zapraszam na the-stardollers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam nie ryzykuje już z proxy, ; d

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na http://na19908.blogspot.com/ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak nie robiłam , ale są nawet ładne ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki wszystkim;*
    Zapraszam na bloga stardoll-your-life.blogspot.com
    dodajcie się do obserwatorów bloga.Za niedługo będzie LOTERIA tylko dla obserwatorów do wygrania będzie 200sd i ss na 2tygodnie z góry dziękuję.A po za tym poszukuję redaktorów i sponsorów. xKolorovaaax

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się osobiście nie podobają ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. nie robie-nie opłaca się zmieniać proxy na takie kwiatki :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej . Proszę zagłosuj na mnie na CoverGril 5/5 . Proszę to moje marzenie ;D To dla ciebie pare sekund a dla mnie to bardzo dużo . Przepraszam jak nie lubisz takich wiadomości .HelloMegi

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie chce mi się zmieniać proxy

    OdpowiedzUsuń
  19. jak z proxy to nie...nawet mi nie potrzebne...

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!