czwartek, 21 kwietnia 2011

Darmowy tusz do rzęs i samochód


1. Zmieniamy proxy na 109.204.9.25 port 3128
NIE WIESZ JAK ZMIENIĆ PROXY? Zobacz filmiki!

2. Wejdź na KLIK i zapisz się do tego klubu.

3. Właśnie zdobyłeś tusz do rzęs.

4. Jeśli chcesz jeszcze samochód, na samym dole klubu, kliknij w napis 'Miss Sporty Facebook page'

5. Zaloguj się na Facebooku i polub stronę Miss Sporty.

6. Kliknij na niebieski obrazek z samochodem, który pojawi się na Facebooku.

PAMIĘTAJ! Korzystanie z proxy nie jest do końca bezpieczne. Nie ponosimy odpowiedzialności, za jakiekolwiek straty z nim związane. Najlepiej po zrobieniu darmówki, zmieńcie swoje hasło do konta Stardoll.

21 komentarzy:

  1. Ten tusz w ogóle nie maluje... u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi pisze że ten club jest nie dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi pokazuje, że klub niedostępny?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie robię z proxy :D
    FAjny piesek :)
    mam do sprzedania DKNY Skyscraper Dress za 1000sd chętnii niech piszą w kg aniaMiss1997

    OdpowiedzUsuń
  5. mi pisze że klub jest nie dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam, ale dziwne, że tusz maluje. Efekt zamierzony (yy.?) czy błąd.?

    OdpowiedzUsuń
  7. Konto HAUDED na sprzedaż ...

    Zapraszam na mój profil i na bloga

    www.stardoll-under-my-eye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz robiłam coś z proxami i mi wyszło. Znaczy się dostałam ten diabelny tusz, ale on w ogóle nie maluje. '-,- O Boże, kiedy w końcu coś będzie normalne? Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Po wielu próbach udało mi się zrobic tusz, bo samochodu nie chciałam. Kiedy chciałam w salonie piękności się nim pomalowac ku mojemu zdziwieniu nie działał!!! Po co komu tusz, który nie maluje ??


    mikula_1

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny samochódi tusz do rzęs takrze by sie przydał ale sa to darmówki ze zmianą proxy a ja tego nie uznaje

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie działa :/
    Pisze że klub jest niedostępny :(
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam co pisać a chce być w najlepsi

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mogę zrobić, ta strona po zmianie proxy w ogóle mi się nie odpala ;/

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!