niedziela, 17 kwietnia 2011

Konkurs na najbardziej wiosenne paznokcie - ankieta

Prac było około 200, wybór więc był bardzo trudny. Wybrałam 10 najlepszych i najoryginalniejszych prac. Głosujecie do 20 kwietnia włącznie, wyniki będą 21. Przypominam, że do wygrania 200sd.
1) iza_333
2) kaina6
3) Katia_Greenleaf

 4) kejts
5) Krolowa_Love

6) Miroko

7) SuperGirl070
8) Tosia257


9) XxxX-chan


10) zoorka64


PS
Postanowiłam wręczyć także nagrody specjalne w wysokości 25sd. Otrzymują je Serafinek oraz Miss_Asik, które zadziwiły mnie swoimi pracami ...


43 komentarze:

  1. ja zagłosowałam na tą tzrecią !

    OdpowiedzUsuń
  2. a i Fiona jak wiesz stardoll.ocom piszę z jakiego bloga wzieło zdjęcie (jeśli oczywiście jest innego bloga nazwa na zdjęciu) a ty nie.. ostrzegam cię bo wiesz jaki jest Lucas ! Może cię wywalić ! A nie chciałabym ! Jesteś fajna. Ale ie wiem dlaczego mówią że coś brzydko lub głupio piszesz. Dla mnie normalnie i WAŻNE że po polsku ! :) >33 Mam nadzieje że Ci pomogłam lub i tego nieczytałaś :(

    Pozdrawiam zora53

    lub lisek323

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba na 4 zagłosuję .
    MissPola222

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli paznokcie mają mieć wiosenne, to głosuję na 2-kaina6.

    Też zrobiłam truskawkowe paznokcie O_O.

    Ale się kurka nie dostałam ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Shiiiit . Ja sie nigdy nie dostaje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na 4 :) Podobają mi się te perełki.. fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krolowa_Love moim zdaniem najlepszą pracę zeprezentowała, ale nie ukrywam, że kejts również świetnie się spisała :D Zagłosuję na oby dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle mi sie nie udało . szkoda bo się starałam - basikom :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekhem..Przepraszam za uwagę,ale muszę coś wyznać.To konkurs, z tego mi wiadomo, o wiosennych paznokciach.Nie no sorrka,"dłoń" ozdobiona przez Kejts, jakoś w żaden sposób nie kojarzy mi się z wiosną.Prędzej z okładką "Top model,the best hand" ..A wam ?Ale przyznam,że jest śliczna i delikatna,tylko szkoda,że nie na temat.
    Zatem mój głos oddaję na : nikogo .Niestety spośród tych prac nic mnie ,"wielce" nie zaskoczyło : (

    OdpowiedzUsuń
  11. http://tinypic.com/r/125jcc0/7 to moja praca bo jakoś nie udawało mi sie tamtej zalinkować. no szkoda. i zgadzam sie z sonią .: p - basikom

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na 2 bo to są wiosenne, a tamte inne raczej mi ich nie przypominają x dd

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za przepuszczenie mnie do następnego etapu:) Bardzo się cieszę:))

    A tak dla wyjaśnienia: kto powiedział, że wiosenne paznokcie muszą być przyozdobione kwiatami, zieloną trawą, słoneczkiem, etc.? ;) Pastelowy róż to jeden z trendów tego sezonu, stąd inspiracja kolorem. A "perełkami" przyozdobiłam dłoń, bo, nie oszukujmy się, Stardoll nie zostawił dużego pola do popisu w kwestii ozdób dłoni, a nie chciałam przesadzać z kokardkami, albo czymś takim. :P Rozumiem, że wielu osobom moja praca nie będzie kojarzyć się z wiosną, ale kto powiedział, że wszystkie skojarzenia muszą być takie same? ;)

    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie zaskoczenie :D Dziękuję bardzo, że dostałam się do następnego etapu ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. aa.. i oczywiście nie będę na siebie głosować ; ] zagłosowałam na pracę nr 10 ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam np. ładniejsze od niektórych i jakoś sie nie dostałam myślę że to nie chodziło tylko o paznokcie:(

    already22

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też miałam ładniejsze od niektórych i też z konkursu wyszły nici
    http://zapodaj.net/c97411f66fb3.jpg.html



    na STARDOLL pankracy1111

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale tu liczy się oryginalność chyba... xd

    OdpowiedzUsuń
  19. kejts,twoja praca,najbardziej przykuła moją uwagę.Szczególnie jej wykonanie i przekaz.Mimo tego,że nie przypomina w jakiś szczególny sposób wiosny,wywiera wielkie wrażenie i podziw (wyróżnia się sposród reszty).I uważam,że to się tak naprawdę liczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. @Sonia dziękuję ;) Może to, że się wyróżnia jest spowodowane faktem, że nie przepadam za większością ozdób dłoni, jakie oferuje Stardoll, dlatego postawiłam na coś innego, zobaczymy, jak to się sprawdzi :P W każdym razie dzięki wszystkim, którym jak na razie się podoba ;) Pzdr. x

    OdpowiedzUsuń
  21. Krolowa_Love -zagłosowałam,najładniejsza praca

    OdpowiedzUsuń
  22. Miroko najładniejszą ma prace!

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam na blog : www.stardollokom.blogspot.pl
    i zapiszcie się do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem - iza_333 najbardziej się postarała :) A i jeszcze jestem za Sonią wiec jeszcze raz powtóże: Sonia pisze...

    Ekhem..Przepraszam za uwagę,ale muszę coś wyznać.To konkurs, z tego mi wiadomo, o wiosennych paznokciach.Nie no sorrka,"dłoń" ozdobiona przez Kejts, jakoś w żaden sposób nie kojarzy mi się z wiosną.Prędzej z okładką "Top model,the best hand" ..A wam ?Ale przyznam,że jest śliczna i delikatna,tylko szkoda,że nie na temat.
    Ale pomysł Kejts jest bardzo oryginalny ale głos oddałam na ize_333.

    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  25. 2, albo 5... może truskawkowe jeszcze, jeszcze. Ale czy to są wiosenne paznokcie? Masakra!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Głosowałam na XxxX-chan. Świetna praca! Inne paznokcie są strasznie kiczowate.

    LealAngel

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja także na 3 bardzo przypadły mi do gustu Werooonika123

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. nie spodziewałam się że przejdę , bardzo się ciesze , i bardzo dziękuje za głosy :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie najbardziej podobają się paznokcie Miroko :D

    Justi_06

    OdpowiedzUsuń
  32. Co do zarzutów do kejts - w konkursie chodziło mi nie tylko o paznokcie, ale i o dłoń. Tylko że konkurs na "Najbardziej wiosenną dłoń" brzmi dość dziwnie ... przynajmniej dla mnie. Napisałam więc, że "Korzystacie ze sklepu Sprinkled oraz Polished". Mój błąd, następnym razem będę bardziej precyzować o co mi chodzi :>


    A co do zarzutów niektórych - nie wiem, co za układy podejrzewacie. Po prostu wybierałam te prace, które MI się podobały najbardziej. Tez kiedyś uczestniczyłam w konkursach tego typu, miałam (według siebie) świetną pracę ... i nie przeszłam :P

    Mam nadzieję, że jakoś składnie to wszystko napisałam, bo nie chce mi się czytać tego po raz drugi.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zagłosowałam.A na kogo to nie powiem ;P
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  34. Zagłosowałam .

    Pozdrawiam ; &

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!