sobota, 23 kwietnia 2011

Nowy HB


Pojawił się nowy HB. Kosztuje 20 SD. Kupujecie?

35 komentarzy:

  1. Ja to mam farta, taka ładna tunika, a mi się skończyło dzisiaj ss =.=

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem ss ;(( pozdr. IZABELLA4731

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze HB kwietnia. Nie kupię, bo za drogie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. czy wszystkie muszą być takie drogie.? ;//

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie podoba tak srednio ale z e wzgledow kolekcjonerskich kupilam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt i Smacznego jajka :D ...purpurowa100

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio mi się podoba
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  8. A przy okazji..
    jest nowy konkurs w którym dostaje się łyżwy :)
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. eee... jak dla mnie to ...
    [zmienię temat] ładną mamy dziś pogodę ?! :D nieprawdaż ?
    0lusia69

    OdpowiedzUsuń
  11. http://fabryka-gwiazd.blogspot.com/ miejsce gdzie możesz zostać gwiazdą neta!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie reklamuj się Syśka! a tak poza tym.. nom, ładna pogoda Olusia69..

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w woj. zachodnoipomorskim 22 stopnie..! Kazdy chodzi na krotki rekaw lub na ramiczka :D

    supermmonia_pl

    OdpowiedzUsuń
  14. @_angelinaaa No dokładnie to samo. Ekstra HB, a gdyby była wczoraj to jeszcze bym mogła ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajna, ale dla mnie średnio wygląda na dollce i jest baaardzo droga... '-,- Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Walcie na mojego bloga. Ostatni post : ,,Darmowe Le''

    http://nowinkistardollkodynewsyitp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚLICZNEEEEE....
    JUŻ KUPIŁAM ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie za bardzo podoba mi się ona

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna bluzka ale szkoda że taka droga i dla super star:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jestem ss, a poza tym nie jest jakaś urokliwa ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. JA kupiłam . Jest taka sobie ale ..

    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak bym była ss to bym sobie kupiła :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!