czwartek, 14 kwietnia 2011

Seria ubrań inspirowanych pomysłami Mary Katrantzou

Po południu pojawiły się sukienki i dodatki od pomysłowej Mary Katrantzou!
Tworzy ona bardzo ciekawe stroje przypominające wnętrza! Nie spotkałam się jeszcze z projektantem który miał taki styl :D Na stardoll średni mi się one podobają, ale buty kupię. Ceny sukienek to ok 17 SD. Trochę drogo, w realu wyglądają lepiej ;)
Podobają się Wam te ze stardoll? Co sądzicie o jej projektach w rzeczywistości? Słyszeliście o niej? I oczywiście - kupujecie coś?





28 komentarzy:

  1. Mi się buty nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie kupie troche dziwny ma styl ;}

    OdpowiedzUsuń
  3. ja raczej nic nie kupię :P

    kari...kari

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nic nie kupię, nic mi się podoba ;D

    _______________________
    joyless

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki są faktycznie trochę dziwaczne, ale i kreatywne. Jeżeli chodzi o to Styled Outfit to wypatrzyłam sobie jedne buciki w kokardką. :) Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam ten pokaz jeszcze wcześniej. Jakieś 2 miesiące temu, bądź więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ja mam dzisiaj suupeer!! Jade o 13.00 na Tropiki czyli Tropical Islands do Berlina. Bede tam o 18.00 i do 02.00 w nocy!! Ale mam podniete xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomnialam sie podpisac:
    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale nie sama tylko z Tancami (bo tancze w zesole) i mama. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam wyobraźnię projektantki, ale chyba bym w czymś takim nie wyszła na ulicę :).

    Pozdrawiam wszystkich :)
    AmfijaSmiley

    OdpowiedzUsuń
  11. Te sukienki, mnie trochę przerażają... xd
    A tak w ogóle, ni można się połączyć ze stardoll, pisze, że strona jest tymczasowo nie dostępna, lub na stałe przeniesiona na inny adres internetowy, co się stało . ???
    Ashleydivasis

    OdpowiedzUsuń
  12. Okropne. NIe wyobrażam sobie mojej doll w czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  13. , styl fajny ... : ) ale nie klupie xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe. Na ubraniach pokazane są pokoje urządzone w bardzo fajny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzydkie ; D Nie mój styl ... Zapraszam na mojego bloga również o projektach ubrań : freedro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. :O Tandeta...Czy nie za odważne słowa? No pewnie że nie ...

    Brak gustu, stylu(jakikolwiek by nie był) no i wyobraźni."Tak sądzę, tandeta"!

    OdpowiedzUsuń
  17. FUUUUUUUUUU
    ( pozwoliłam sobie skorzystać z komixxów )

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście w realu są ładniejsze. Nie kupię...
    Justi_06

    OdpowiedzUsuń
  19. łooo... co oni wymyślają?! Jak można założyć takie coś? ;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!