wtorek, 19 kwietnia 2011

Spoilery

15 komentarzy:

  1. no nawet fajne ;) i myśle że ta farba będzie darmowa ;)

    do Fioonnaa :bardzo mi się podoba jak się udzielasz w tym blogu oby tak dalej trzymam kciuki :):):)


    wikicsporty

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba, lubię takie stonowane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. FARBAAA *.* muszę ją mieć

    WhiteeWhisper

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekła mnie różowa sukieneczka ; DD

    OdpowiedzUsuń
  5. o lool . farbe i pasemka to ja już mam .. a reszta ciuchów ochyyyda fuuuj xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna ta różowa sukienka. A wy co myślicie???




    greendiana1999

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubrania mi się nie podobają, ale może farba będzie darmowa ;D
    _____________________
    joyless

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak darmówki to by było fajnie.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubrania już wiemy, że nie są darmówkami, bo są z nowego Styled Outfit. Mam nadzieję, że farby to będą darmówki. Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  10. to darmówki?

    Jak tak to fajnie

    OdpowiedzUsuń
  11. czerwona farba !! Wk ońcu muszę ją mieć !! :D Jakaż to była głupota te 2 lata temu jej nie kupić :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!