środa, 13 kwietnia 2011

Spóźnione powitanie

WITAM :)
Zostałam przyjęta na tego bloga, jako redaktorka na okres próbny. Może w przyszłości wizerunek mojej MeDoll będzie na pasku bocznym z nagłówkiem "Redaktorzy" ;) Bardzo bym tego chciała, więc staram się jak mogę abyście mieli wszystkie informacje na bieżąco. Do tej pory spotkało mnie trochę niemiłych komentarzy. Proszę o wyrozumiałość i przepraszam za błędy. Postaram się być uczciwą redaktorką próbną ;) Przy okazji gdybyście chcieli, moglibyście informować mnie w mojej Księdze Gości o nowościach, aby nie było takich sytuacji :) Ale postaram się sama przebrnąć przez okres próbny :D Przepraszam, że dopiero tak późno to piszę, ale chciałam na razie pisać notki tak nieoficjalnie, tylko jako informatorka ;)
________

Jestem Kasia, urodziłam się 22 grudnia 1997.
Na stardoll jestem od 22 sierpnia 2008 roku.
Mój nick to Kania111
Sądzę, że z przypływem czasu dowiecie się więcej o mnie w tak zwanym "praniu" :)


44 komentarze:

  1. Super ! jestes extra ! napisałam w mojej KG czy chcesz zostać redaktorką mojeog bloga ? http://zora535.blogspot.com/

    na stardoll : zora53 lub lisek323
    PS. odpisałma na koncie zora53

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetny styl .;]] Nadajesz się na redaktorkę.
    Emilia_904

    OdpowiedzUsuń
  3. konkurs u mnie na blogu krolestwostardoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie,że napisałas cuś o sob ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. heh! Nawet nie zauważyłam, że posty pisane są przez Ciebie więc nie miałam się co dziwić. Życzę Ci sprawdzenia się na blogu. Ciekawe ile jeszcze będzie redaktorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. No wkoncu ...
    Nie bedziesz 'chytra' ? xD
    O.O Jak to zabrzmiało xD
    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo sie z tego ciesze, bo jak dla mnie jestes naprawde bardzo mila i fajna osoba!!! Nie tak jak Fioonnaa i jej wkurzajace komentarze:-/ A no i oczywiscie przepiekna medoll^ ^ Życze powodzenia i oby tak dalej: )

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu żal!!! zawsze było tylko 4 redaktorów, jak będzie 5, to w końcu się pokłócicie, nie będziecie mieli co pisać! Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie również przypadł do gustu wizerunek nowej redaktorki, ale nie musicie tu obrażać innych redaktorów (chodzi mi o komentarz dotyczący Fioonnyy). Nic to nie da, a po co sprawiać komuś przykrość?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też urodziłam się 22 grudnia 1997 r. !! Suuper xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, zgadzam się z truetear25... A ja lubię i Fionęęęęęę, i Martynę, i Lucasa, no i Kasię też.

    OdpowiedzUsuń
  12. Julianna - dzięki kochanie :*

    Hmmm ... kogo jeszcze denerwują moje komentarze? Bo może się z nimi ograniczę, skoro się nie podobają. Jakaś ankieta by się przydała :>

    True - nieeee, to raczej nie przykrość. Choć tak właściwie myślałam że takie słit komcie są fajne, bo coś ciekawszego wprowadzają. No, ale co kto woli.

    Howgh.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadieje ze bedziesz fajniejsza od tej fioonnyy czy jak jeje tam

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się styl i doll wogóle nie podoba ale swoje zdanie moge mieć :)
    Pozdrawiam , myślę , że wpisu będą fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny masz styl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jest spoko : ) . tylko obawiam się , że niedługo lucas ściągnie cały stardoll na tego bloga ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta CrazePrincess22 ma racje już tylu jest redaktorów.... MOGLIBY WYWALIĆ BlOondinaaa ,bo ona jest bardzo chamska!!!a reszta jest spoko

    OdpowiedzUsuń
  18. Niieee !! Nie przyjmujcie już nikogo . To i tak już za dużo ! Błagamm . Niech zostanie wasza fantastyczna czwórka ; *
    Z poważaniem GumisiowaStar

    OdpowiedzUsuń
  19. i kolejna redaktorka kto tym razem zostanie wywalony przez lucasa ? Blondi czy julita ?? a może szybko fionę chociaż fionę to raczej nie !
    To moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaa ale wy dziwni jesteście. Co wy się jej czepiacie? Czy nie widzicie, ze pisząc takie durne per komentarze dotyczące nowej redaktorki urażacie swoje własne EGO?!
    Jest nowa, dajcie dziewczynie popracować, przecież wszystko pisze tak jak trzeba, bez urazy, nawet nie zauważyłam, że ktoś doszedł ;/
    Myślicie, że jak skończycie się już lansować w komentarzach, to wam dadzą +300 sms gratis wraz z podatkiem vat? o.O
    A tak wgl. to co wy macie do Fiony i jest sweet' komentarzy? Pisze tak bo chce choć trochę zrozumieć takich niektórych róóssowyych dzieffuseek ( :*)

    Do supermonika_pl: Ojjj widze , ze na prawdę długo myślałaś nad tym tekstem.

    FIONA (imienia nie znam ), KASIA - nie ma za co :) :*

    MissLucy00029

    P.S. Taa kazanie skończone ...

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja kocham i uwielbiam i podziwiam wszystkich redaktorów! i BloOondineee i Fioonnee i Lucasa i JulitQe93! Są kochani, i gdyby nie oni to nie byłoby tego bloga! więc cieszmy się że w ogóle istnieje, bo gdyby nie te osoby.. i witamy serdecznie nową redaktorkę ;) i Fioonnoo, pisz takie komentarze ;)

    resolutelove

    OdpowiedzUsuń
  22. aaa.. i super jesteś! nie zauważyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki żebyś została na stałe !

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie Kasia powinna być redaktorką, bo często gadam z nią na chacie jak tylko jestem na stardoll i sądzę, że będzie lepsza od Fioonnyy, no i po za tym ma świetny styl

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja imienniczka i mój rocznik - już Cię lubię ;)!

    OdpowiedzUsuń
  26. wydaje się miła szkoda że na mój blog nie ma tyle chętnych redaktorów..

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne dodajesz notki, tylko moim zdaniem troche za dużo już tych redaktorów na jednym blogu...

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę za dużo ':)' ':D' ';)' jak na mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  29. heeh ... fajnie . ja teeż się urodziiłam 22 grudniaa o.O < 3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty jesteś najładniejsza i najfajniejsza xD
    ale współczuje pracować ztym tępakiem lucasem zal mi go !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzonka! Świetny blog, świetni redaktorzy = stylowi stardollowicze:p

    Życzę pisania,pisania,pisania,pisania itp....

    OdpowiedzUsuń
  33. Ok, Miło mi Cię powitać, chociaż ostatnio lucas.poland trochę szaleje z tymi bloggerami

    OdpowiedzUsuń
  34. życzę powodzenia ale i tak troche nie fair bo ostatnio jak moja koleżanka sie o to pytała to powiedzieliście że nie szukacie i nie chcecie -.- Werooonika123

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!