piątek, 15 kwietnia 2011

Warunki członkostwa ulegną zmianie?

Admini rozesłali wiadomość z dość dziwną treścią w której mówią nam 'warunki członkostwa Stardoll uległy zmianie'. Podany jest link, ale niestety mi nie działa.
Jak myślicie, co admini mają na myśli mówiąc o 'nowych warunkach'?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxRjgiROqUhdJZ57rBwAiELDsOvqbd0xztmYqeYnk7G7OaJRpb1-YLCnJaK1fnU6SvF0HDqAxFCCe41ugHghSgxtOwTMB5mzs_rCmEGOqHCmo9ELrVnUwJXOqvrX9WxnsFLIQrI-tRzm4/s1600/wa.png

EDIT: Nowy regulamin możecie przeczytać na:

45 komentarzy:

  1. T o bardzo dziwne. Mam nadzieje, że zwykłe członkostwo nie będzie płatne.

    OdpowiedzUsuń
  2. znając adminów będą chcieli pieniądze za założenie konta . Za wszystko trzeba płacić.

    OdpowiedzUsuń
  3. macie link: http://www.stardoll.com/en/help/termsOfUse.php

    i napiszcie że ode mnie xdd fajnie by bylo xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. hej Blooondinaaa wiem ja zrobić żeby działał link jak na niego wejdziesz
    to będzie pisać w pasku narzędzi Url
    i po www wpisz stardoll I już

    OdpowiedzUsuń
  5. m.in. (nie czytalam calości) piszą o tym że po 4 miesiącach nie używania konta - usuną ję, pomyślmy jak spadnie liczba użytkowników hehe xd

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie działa ten link . Codzi o to że zmienili trochę zasady . i tyle . ale raczej nie będą brać kasy za zwykłe członkostwo . Co to to nie .
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nic nie wiadomo co Oni mogą tym razem wymyślić !

    OdpowiedzUsuń
  8. www.stardollowestyle.blogspot.com wejdź i zapisz się do obserwatorów pierwsza reklama GRATIS wiec prosimy was. Kara9898 i Pikwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. boje sie poniewaz jezeli usuneli by mi konto to bym byla taka wsciekla ze hej no wydalam na to konto ze 200zylaa

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też nie działa ten link .. i również jestem ciekawe , o co chodzi adminom . Oby nie wymyślili czegoś ''zuego '' x D

    CuteOlus.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponieważ wystarczy w adresie http://www/en/help/termsOfUse.php między WWW a ukośnikiem wpisać .stardoll.com a EN zmienić na PL :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.stardoll.com/pl/help/termsOfUse.php to cały link :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi też ten link nie działa. ;/

    Avrilramona13

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też dostałam tą wiadomość, ale ten lik też mi nie działa. Mam nadzieję,że za członkostwo nie trzeba będzie płacić ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. mi też takie przysłali , ale mi działa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie załącza mi:/ Wam też?
    A po za tym to co to za różnica>?

    OdpowiedzUsuń
  19. czytałam ten regulamin. bardzo normalny :D .

    OdpowiedzUsuń
  20. Waszym rodzicom przyszły e-maile ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się boję, bo z tego co wyczytałam, to moja mama (mam jeszcze niecałe 13 lat) musi potwierdzić e-mail. A ja nie pamiętam jaki e-mail rodzica podałam;( Czy mogą mi teraz usunąć konto....?

    OdpowiedzUsuń
  22. aha zapomniałam dodać, że u mnie link wchodzi

    OdpowiedzUsuń
  23. żeby tylko nie ustawili płacenie z użytkowanie ..

    Mufinaa5

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. tam jest napisane,ze trzeba przestzegać zasad

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie otwiera się regulamin-może tam trochę zmienili. Ale myślę, że za posiadanie konta nie będzie trzeba płacić. Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  27. Tylko problem z tym... a jeżeli się okaże, że Stardoll będzie płatne? Wtedy to zostanie ok. 50mln użytkowników :P.

    OdpowiedzUsuń
  28. hmm.. no mi tez ten link nie dziala;(i tez nie wiem o co chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  29. Chodzi tu o to że jak się rejestrujemy na stardoll to dodatkowo musimy wpisać kraj, płeć itp.
    Wystarczy wejść na dole w warunki członkostwa.
    _Mileyka13_

    OdpowiedzUsuń
  30. Też to dostałm dzisiaj rano!Link oczywiście też mi nie działał.Sprawdziłam to w warunkach i przeczylałam
    - jeśeli twoje konto nie będzie aktywowane przez 4 miesiące możemy je usunąć.I co wy na to?Chyba o to w tym wszystkim chodzi

    OdpowiedzUsuń
  31. Też to dostałm dzisiaj rano!Link oczywiście też mi nie działał.Sprawdziłam to w warunkach i przeczylałam
    - jeśeli twoje konto nie będzie aktywowane przez 4 miesiące możemy je usunąć.I co wy na to?Chyba o to w tym wszystkim chodzi

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam zielonego pojęcia. Niestety mi ten link też nie działa więc nawet nie mogę się tego dowiedzieć :/

    OdpowiedzUsuń
  33. http://www.stardoll.com/pl/help/termsOfUse.php

    Jeśli wyświetla wam się po angielsku, to tam nad avatarem, obok wyszukiwarki znajomych zmieńcie flagę na polską.

    Candy.Ada

    OdpowiedzUsuń
  34. ja myśle że to co było niedawno promocja na członkostwo superstar ze moze nie bedzie na jeden miesiac moze nam skroca ale ja nie wiem a jesli tak to po co bylo trzeba placic!!

    OdpowiedzUsuń
  35. OMG!!!
    Ja ich nie kumam... też mi nie działa. to głupie ale zawsze coś.

    OdpowiedzUsuń
  36. http://pupilkinasze.blogspot.com dla pierwszych 2 obserwatorów reklama GRATIS!!
    mój nik na stardoll: oliwia01sekret jak będziesz 1 lub 2 obserwatorem skontaktuj się ze mną w kg lub napisz wiadomość co ma być w reklamie. BLOGA ODWIEDZA DUŻO OSÓB!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. właśnie, też się zastanawiam ;I

    OdpowiedzUsuń
  38. nic nie kumam:/

    OdpowiedzUsuń
  39. www.stardollowestyle.blogspot.com prosze was wejdż kometuj i zapisz sie do obserwatorów jest dużo konkursów,metamorfozy i inne.

    OdpowiedzUsuń
  40. Szczerze ?-.-" Ten regulamin jest gorszy do zrozumienia niż na "Pobieraczek.pl" Nie kumam nic ! . A zabawne jest to że mają tam kilka błędów ortograficznych. Przeczytałem całe 2 razy i nie kumam o co im chodzi #.#Werooonika123

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!