sobota, 16 kwietnia 2011

Wybór Dnia

16 kwietnia

17 kwietnia

21 komentarzy:

  1. 1 :D
    Mi się te buty podobają z 17 kwietnia-ładne!
    eviva9

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też ; DD Te z 16 są takie sobie.!

    Emusiek098-Nick ze Staroll

    OdpowiedzUsuń
  3. ale superowe buty z 17 kwietnia, aż chciało by się je mieć :))

    ovini895

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty z 17 kwietnia - to będzie HB napewno na 100%. A z 16 kwietnia są śliczne !!
    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 16 kwietnia- bardzo ładne.
    17 kwietnia -brak słów ...

    OdpowiedzUsuń
  6. No z 17 kwietnia są bomba . !

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd bierzecie te spoilery z wyborami dnia? :3

    OdpowiedzUsuń
  8. te z 17 kojarza mi sie z nadchodzacym LE.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Te z 17 są śliczne to HB ale ja nie jestem ss ;((

    OdpowiedzUsuń
  10. są śliczne ale nie wiem czy dam rade je kupić;/

    OdpowiedzUsuń
  11. 17 są strasznie tandetne, z hanną montaną mi się kojarzą -.-
    a 16 bardzo ładne;P

    OdpowiedzUsuń
  12. 17 mi się osobiście nie podobają, ale każdy ma inny gust ;D
    te z 16 są nawet, nawet...

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blogasek, zapraszam na mój http://independent-on-stardoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Te z 17 fajne.^^

    _________

    NABÓR !!

    stardollowe-przemiany.blogspot.com


    Lilcia98

    OdpowiedzUsuń
  15. Te z 17 wyglądają trochę jak LE

    OdpowiedzUsuń
  16. z 17 super! ale to bedzie chyba LE OBY NIE

    OdpowiedzUsuń
  17. O tych z 17 kwietnia już się wypowiadałam, a ten z 16-żadna rewelacja. Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  18. Sandałki śliczne, ale te HB paskudne!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!