wtorek, 10 maja 2011

Beach Villa - zapowiedź

obrazek pochodzi z bloga http://underneathstardoll.blogspot.com/


Admini od paru dni wysyłali nam tajemnicze wiadomości, które zapowiadały coś wspaniałego. Teraz możemy zobaczyć filmik, który wyjaśnia właściwie wszystko (filmik wyświetla się po zalogowaniu na Stardoll, można go także obejrzeć na YouTube). Już wkrótce będziemy mogli zakupić nowy, wakacyjny apartament.



PS

Teraz czas na wyniki konkursu-zgadywanki. Uznawałam wszystkie odpowiedzi związane z apartamentem, dużo osób odgadło zamiary adminów. 100sd wygrywa zaś lili0504. Gratuluję! Zgłoś się do mnie po nagrodę.

13 komentarzy:

  1. Znów pierwsza! Ale mi to się zacina i nie da się obejżeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie się nie chce włączyć YT. jak ktos może to nic poda link , z góry dzięki ;]

    fotomodelka20

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcę mi się xD
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki ;) Szkoda że nie wygrałam bo zgadłam z tym apartamentem ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde! tego się nie spodziewałem. suuuper :D

    OdpowiedzUsuń
  6. link do filmiku :
    http://www.youtube.com/watch?v=pCaWEaTppGk

    OdpowiedzUsuń
  7. wow nie widzialam ze stardol sie tak bardzo zmienia !! super mi sie bardzo to wzsystko podoba !!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!