poniedziałek, 2 maja 2011

Darmowa torba i plakat

Można już zapisywać się do sponsorowanego klubu Dove, za co otrzymuje się torbę oraz plakat. Gdy liczba członków klubu będzie rosła, otrzymamy kolejne prezenty.

Podaję 2 sposoby na zapisanie się do klubu, mi niestety nie udało się tym pierwszym, ale podobno niektórym działa.  Jednak się udało.




I SPOSÓB
(od razu ostrzegam - pojawia się naprawdę mnóstwo reklam, nie klikajcie w nie) 
3. Zaloguj się na Stardoll.
4. Zapisz się do klubu.

II SPOSÓB
1.Wyczyść historię przeglądarki.
2.Zmień ręcznie proxy na
129.21.30.116 port 3127
3.Wejdź na http://www.stardoll.com/es/clubs/home.php?id=2410101
4. Zaloguj się na Stardoll.
5.
Zapisz się do klubu.

UWAGA!
Jeśli już wcześniej należałeś/aś do klubu Dove, to nie dostaniesz torby, tylko sam plakat.

A tak będą wyglądać następne darmówki: 

 

57 komentarzy:

  1. druga mi sie udal ten pierwszy sposob sweet_ami16

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się pierwszym udało. zrobić ci? pisz do julanow

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 spos. mi nie działa ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam redaktorki do mojego bloga i sponsora !! nie mam kasy zeby go rozkręcić !!dodawajcie się do obserwatorów stardoll-nowinki-sandii.blogspot.pl
    ogłoszenia tam są DARMOWE !!!!
    ZAPRASZAM
    i przepraszam za komentarz ale nie mam kasy na reklame na blogu
    sandii_-

    OdpowiedzUsuń
  5. haha , dostalalm tylko plakat ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam . Dziala mi ten pierwszy .
    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam tylko plakat xD

    super! xD

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam tylko plakat. wgl te sposoby nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko plakat dostałam. Wcześniej się dostawało nagrody... ale to było chyba ze 3 miesiące temu trzeba było się do tego klubu zapisać pamiętam. Dobrze że jestem zapisana samo automatyczne będzie mi dawać darmówki .
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  10. Udało się ! A nawet pierwszy sposób mi zadziałam ;) i dostałam plakat i torbę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez dostałam tylko plakat, żal :-// Szkoda. . . :'(

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałam plakat.
    Jestem zapisana w tym klubie, a w poprzedniej kampanii nie dostałam nic..
    Zapisywałam się !

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 sposób lepszy bo 1 mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja gdy naciskam żeby dodac sie do klubu wyskakuje reklama. dostalam plakat ale niepiszze żeym byla zapisanan

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi działa tym pierwszym . :D
    Olqa7

    OdpowiedzUsuń
  16. ... ciekawe ;) ja czekam na buty z 155-ciu uczestników !
    Pozdrawiam, OoOlusiaAa

    OdpowiedzUsuń
  17. mi zadziałało dostałam 5prezentów, tzn. plakat, torbę, kocyk, piłkę i deskorolkę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie będę kombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. udał mi sie pierwszy sposób malina._.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zapomniałam , że już w nim jestem zapisana ^^ . Poza tym nie dostałam torby tylko sam plakat -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. mi sie pierwszym udalo ale dostalam plakat a nie torbe :( :)



    Avril_Lavinge_6

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy sposób działa - reklamy mam w nosie :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie robię niestety ;0

    OdpowiedzUsuń
  24. ja torbę dostałam a zestawu do ćwiczeń nie , niewiem dlaczego :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow chcę takie XD.
    Zapraszam na mój profil nick to AndzikLovely

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi niestety 1 sposób nie wypalił- jak się już zalogowałam to co dalej? nie ma tego klubu

    OdpowiedzUsuń
  27. Zrobiłam ; ) nie wiem po co bo robię wszystkie darmówki a ich nie używami mam 11 stron darmówek w schowku xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Heyy czy to jest normalne że jak weszłam na normalne stardoll i chciałam wejsć do clubu (jestem już zapisana) to mi nie działało i pisało TEN CLUB JEST NIEOSTĘPNY. ??? CO TO WOGÓLR OZNACZA. WY TEŻ TAK MACIE?/ NAPISZCIE W KG UŻYTKOWNIKA ZOOSIK99 (PRZYNAJMNIEJ ZAROBICIE)

    OdpowiedzUsuń
  29. popieram Alexx mi też nie działa!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!