Flagi już były, a wnętrza nawet ładne. Pewnie zakupić ten za 30 i 25
Ładne wnętrza ;)
a flag i tak nie kupię
Wnętrza śliczne, raczej kupię to za 30sd jak będę SS ;)
o bosh, oni nie mają co robić tylko cały czas wnętrza dodają i to coraz droższe,
mi się wnętrza podobają oprócz tego za 20 sdkatyperry9809
Mi się podoba to wętrze za 30sd, ale z cenami to oni już przesadzają.Wszystko będzie już takie drogie jak LE lub Antidote.
ładne =]
Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!
Flagi już były, a wnętrza nawet ładne. Pewnie zakupić ten za 30 i 25
OdpowiedzUsuńŁadne wnętrza ;)
OdpowiedzUsuńa flag i tak nie kupię
OdpowiedzUsuńWnętrza śliczne, raczej kupię to za 30sd jak będę SS ;)
OdpowiedzUsuńo bosh, oni nie mają co robić tylko cały czas wnętrza dodają i to coraz droższe,
OdpowiedzUsuńmi się wnętrza podobają oprócz tego za 20 sd
OdpowiedzUsuńkatyperry9809
Mi się podoba to wętrze za 30sd, ale z cenami to oni już przesadzają.
OdpowiedzUsuńWszystko będzie już takie drogie jak LE lub Antidote.
ładne =]
OdpowiedzUsuń