Śliczna
ale nie jestem ss
Ps. pierwsza ;)
Mnie się podoba. Realną wersję też bym chciała mieć.
Fajna, ale nie mam ss. Moja mama ma oryginalną ! I w realu trochę ciemniejszy jest ten brąz.
LoOl w stardollu fioletowa a w realu brąz ? Nie umieli zrobic brązowej ?! ...;d
Ehhh , Piękna tylko szkoda że nie mam ss dzisiaj moze sobie doładuje ;*
ładna :)katyperry9809
Ta pierwsza jest super!
MEGA KONKURS na stardollowybloguagi. blogspot.com (bez spacji) zajrzyj. Konkurs DLA WSZYSTKICH. Do wygrania dużo stardolarów :) warto....
Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!
Śliczna
OdpowiedzUsuńale nie jestem ss
OdpowiedzUsuńPs. pierwsza ;)
OdpowiedzUsuńMnie się podoba. Realną wersję też bym chciała mieć.
OdpowiedzUsuńFajna, ale nie mam ss.
OdpowiedzUsuńMoja mama ma oryginalną ! I w realu trochę ciemniejszy jest ten brąz.
LoOl w stardollu fioletowa a w realu brąz ? Nie umieli zrobic brązowej ?! ...;d
OdpowiedzUsuńEhhh ,
OdpowiedzUsuńPiękna tylko szkoda że nie mam ss dzisiaj moze sobie doładuje ;*
ładna :)
OdpowiedzUsuńkatyperry9809
Ta pierwsza jest super!
OdpowiedzUsuńMEGA KONKURS na stardollowybloguagi. blogspot.com (bez spacji) zajrzyj. Konkurs DLA WSZYSTKICH. Do wygrania dużo stardolarów :) warto....
OdpowiedzUsuń