Nie robie ;d
Aaa i pierwsza ;];];]
Być może kiedyś zaprojektuję, gdyż projekt jest ładny. Wygląda jakbyśmy mieli podróbki Super Supreme
Mi się kojarzy z takimi popularnymi laleczkami z perfumami.Może bym zrobiła ale jest dla sskatyperry9809
Mi się kojarzy z jakąś taką chińską laleczką
nie zaprojektuję
taki troche dziwny :[
Głupie...
ładna :) Tylko droga ;(
MEGA KONKURS na stardollowybloguagi. blogspot.com (bez spacji) zajrzyj. Konkurs DLA WSZYSTKICH. Do wygrania dużo stardolarów :) warto....
Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!
Nie robie ;d
OdpowiedzUsuńAaa i pierwsza ;];];]
OdpowiedzUsuńByć może kiedyś zaprojektuję, gdyż projekt jest ładny. Wygląda jakbyśmy mieli podróbki Super Supreme
OdpowiedzUsuńMi się kojarzy z takimi popularnymi laleczkami z perfumami.Może bym zrobiła ale jest dla ss
OdpowiedzUsuńkatyperry9809
Mi się kojarzy z jakąś taką chińską laleczką
OdpowiedzUsuńnie zaprojektuję
OdpowiedzUsuńtaki troche dziwny :[
OdpowiedzUsuńGłupie...
OdpowiedzUsuńładna :) Tylko droga ;(
OdpowiedzUsuńMEGA KONKURS na stardollowybloguagi. blogspot.com (bez spacji) zajrzyj. Konkurs DLA WSZYSTKICH. Do wygrania dużo stardolarów :) warto....
OdpowiedzUsuń