czwartek, 5 maja 2011

Spoilery



Podobają się Wam? Co najbardziej? :)

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba ta długa sukienka z pierwszego obrazka, ta na dole...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze ? Nic mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. ujdą ... Najfajniejsza beżowa sukienka .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej ta koszulka z napisami ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ; pp Mój nick na stardolla gosiar9 Głosujcie na mnie na CG plis

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podoba sie z 1 obrazka: szare bolerko, spodnie czarne, koszulka z napisami, biale buty.
    Z 2 obrazka: to cos moze bedzie ładne z rękami xD

    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  8. LUCAS. ZAŁOZYŁAM SE KONTO NA BLOGSPOT TLYKO PO TO ŻEBY NAPISAC CI TEN KOMENTARZ!
    JESTEŚ DO DUPY, SCHOWAJ SIĘ I USUŃ BLOGA ! TAKI KTOS JAK TY WCHODZI NA STARDOLL W TYM WIEKU I W TEJ PŁCI . POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze mi się podoba ten sweterek siwy, ale buty nie za bardzo

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna jest ta jasnoniebieska kurteczka z 1 obrazka

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się podobają rzeczy z pierwszego obrazka a z drugiego nie widzę nic ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  12. Już jest kilka rzeczy w starplazie ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogą być ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się tło, bo na ubrania patrzeć mi trudno ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. no nie bardzo mi sie podoba,no ale taki szary jakby jakietcik jest fajny";*

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!